Zoperowana Sypucińska o kolejnych poprawkach: "Mam w planach jeszcze małe zmiany"

Gdy Wiktoria Sypucińska pojawiła się w polskim show biznesie za sprawą udziału w patologicznym programie Warsaw Shore, wydawała się być jedną z bardziej atrakcyjnych uczestniczek. Niestety najprawdopodobniej zwabiona darmowymi zabiegami medycyny estetycznej, przekroczyła już dawno granice dobrego smaku. Wydaje się, że celebrytka zauważa zmiany, które zgotowała swojej twarzy, ponieważ jak sama przyznała widzi, że "delikatnie" zaszło to za daleko. Jednakże najwidoczniej nie wyciągnęła żadnych wniosków, bo w wywiadzie z Michałem Dziedzicem zapewniła, że ma w planach jeszcze "małe" poprawki.

Jesteście ciekawi, co jeszcze zmieni w swoim wyglądzie Sypucińska?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (80)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 81
gość 30.11.2018 16:00
A Pudel o tym pisze, promuje to. Git.
gość 30.11.2018 16:00
Drobne zmiany w mózgu? Oh, wait, trzeba go mieć.
gość 30.11.2018 16:02
Swinka Pigi z ul Sezamkowej
gość 30.11.2018 16:03
Fajfusa sobie dorob, bo facjate jak chlop to juz masz:)
gość 30.11.2018 16:05
Ale z niej tranwestyta
gość 30.11.2018 16:07
Jak chce wyglądać ładnie to powinna coś poprawić.
Beata 30.11.2018 16:07
Operacja mózgu jest jak najbardziej wskazana. Nie promujcie pustaków, na których później młodzież się wzoruje.
gość 30.11.2018 16:08
OJOJOJOJ
gość 30.11.2018 16:08
Byla bardzo piekna kobieta W trj chwili wyglada tak jak Edyta Gorniak wygladac bedzie za lat 20. Okropnosc
gość 30.11.2018 16:12
Promocja pustaków trwa w najlepsze
gość 30.11.2018 16:15
ŁO MATKO CO KTO JA TAK SKRZYWDZIŁ!!!! KUŹWA ALE PONTONY ,TAKA TO NIE UTONIE !!! Z DAWNEJ DZIOŁCHY TYLKO GŁOS ZOSTAŁ!!!!
gość 30.11.2018 16:18
Byla calkiem ok chociaz sztuczna, ale teraz to juz prawie jak donatella.
gość 30.11.2018 16:20
Najpierw ,że patologiczny program a później, że gwiazda....
s 30.11.2018 16:21
biedna, chora dziewczyna...
gość 30.11.2018 16:32
I to w niczym jej juz nie pomoże,...bo juz pokazała całej Polsce jaka łatwa z niej zdzira,ruchaka sie z kim sie dało.....a teraz pytanie ktory pozadny facet bedzie ja chciał.....wyłącznie taki ba poziomie myślenia jaki prezentuje ona sama....czyli dno i patologie....uważając na HIV.
gość 30.11.2018 16:38
Nie znam.
gość 30.11.2018 16:38
Karierze? A tam można zdobyć karierę ??Ludzie upadliście na łęb?!!! Wyglądasz jak straszydło!!delikatnie ujmując!
gość 30.11.2018 16:40
Wyglada okropnie
gość 30.11.2018 16:41
Tak potrzebne jej kolejne zabiegi ale u psychiatry
gość 30.11.2018 16:48
wyglada juz jak glonojad fujjjjjjjjjjj
gość 30.11.2018 16:50
co za idiotka
gość 30.11.2018 16:51
Moim zdaniem powinna sie skupic na tym jednym ostatnim przeszczepem...przeszczepem mozgu
gość 30.11.2018 16:52
No, jeśli chce się upodobnić do Khloe Kardashian, to już niewiele brakuje!
gość 30.11.2018 16:52
te wszystkie zabiegi sprawiły że wygląda jak kopia Isis Gee XD XD XD
gość 30.11.2018 17:00
Jaki koń
zima 30.11.2018 17:05
O kurwa, jaki mutant
Panera 30.11.2018 17:05
Kto to?
gość 30.11.2018 17:08
A to był kiedys chłop? czy taka mało urodziwa Pani jest? swoją drogą chirurdzy plastyczni też powinni podpisywać "klauzulę sumienia" bo to co sie zaczyna dziać z tymi babami to tragedia
gość 30.11.2018 17:22
A mnie się wydaje że ta moda na na pompowane usta itd powoli mija.. Coraz więcej naturalnych kobiet ostatnio widzę nawet bez makijażu :) aż współczuję kobietom po tych wszystkich operacjach... Straszne są
gość 30.11.2018 17:27
Masakra twarz jak u faceta powinna pozwać klinikę za porady i wykon
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 81
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji