Żebrowski: "Polscy aktorzy nie są Mickami Jaggerami"

Michał Żebrowski należy do grona polskich aktorów, którzy nie boją się publicznie krytykować sposobu rządzenia Prawa i Sprawiedliwości. Aktor wziął udział w kilku odcinkach Ucha Prezesa, jednak nie chciał komentować zaangażowania w politykę innych gwiazd. Poruszony gestem Micka Jaggera podczas koncertu w Polsce wyznał, że Polska dąży do takich samych wartości jak Zachód. Dodał, że muzyk oraz Lech Wałęsa nie potrzebują medialnych ustawek, by głośno wyrażać swoje zdanie. Żebrowski uważa, że bycie artystką nie wyklucza bycia patriotą.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (64)

Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 31-60 z 60
gość 12.07.2018 10:40
gość: zebrowski musisz sie leczyc bo wam celebrytom cos siada na mozg
lecz sie sam,zmien prace bo to robisz wypala ci resztki zdrowego rozumu
gość 12.07.2018 10:41
bolec koszmar Polaków, zabrać Nobla
gość 12.07.2018 10:42
Zdzisek: Jest taki naród który mącenie ma naturze i nie jest ważne jaki zawód wykonuje.
to nie narod, to wyznawcy Rydzyka i pisolandu
gość 12.07.2018 10:43
Konferencja: Mało znany fakt: natychmiast po powrocie do Londynu Mick Jagger zwołał konferencję prasową, na której oznajmił, że podczas koncertu w Polsce chciał bardzo ostro skrytykować rząd PiS i Kaczyńskiego, ale bał się, że zostanie zastrzelony przez jednego ze snajperów, których Kaczyński ukrył wśród widzów. Jagger podkreślił, że doskonale zna sytuację w Polsce, bo codziennie czyta Gazetę Wyborczą, specjalnie dla niego tłumaczoną na angielski. Uwielbia też oglądać programy TVN, a w młodości był beznadziejnie zakochany przez kilka lat w Małgorzacie Gersdorf, więc tym bardziej nienawidzi rządów PiS!
lecz sie
gość 12.07.2018 10:44
gość: bolec koszmar Polaków, zabrać Nobla
szczesliwie nie od takich jak ty to zalezy
gość 12.07.2018 10:46
złodziejka kamienic walcowa siedzi?
gość 12.07.2018 10:46
bolek do Tworek
gość 12.07.2018 11:03
A myślałam,że są ! Natomiast polscy aktorzy są POlitykami do znudzenia!
gość 12.07.2018 11:04
gość: Akurat Micka Jaggera obchodzi prawo i przestrzeganie go. A co sam w młodości robił. Dał sygnał, żeby mu dupy nie zawracać pierdołami co go nie obchodzą.
gość: dal sygnal ,ze wie ze w Polsce lamana jest Konstystucja ,trzeba bylo byc i sluchac ze zrozumieniem a nie powtarzac bzdety
Bzdury, byłam na tym koncercie i wszyscy sie z tego śmiali włącznie z Jaggerem.
gość 12.07.2018 11:14
nic nie rozumiecie, nie wiecie co to jest wolność i odpowiedzialność za siebie ze wszystkimi tego konsekwencjami
gość 12.07.2018 11:18
Polska nie dąžy do takich samych wartości jak Zachód, bo Zachód już dawno zatracił swoje wartości. Nie ma ich.
gość 12.07.2018 11:25
Cyt.: "kosciol tak ,bo panstwo jest swieckie ,ale artysci moga wypowiadac sie w kazdym temacie ,taka wolnosc artystyczna". A co ma piernik do wiatraka?? Nikt artystom nie zabrania wyrażać się artystycznie w jakikolwiek sposób, dlatego w mojej ocenie powinni ograniczać się wyłącznie do zabierania głosu w sprawie szeroko rozumianej sztuki, a politykę niech zostawią politykom. Tak samo nigdy nie zgodzę się na to, żeby Kościół narzucał mi jak mam żyć i jakie wartości wyznawać.
Jerzy Michalak - kandydat na prezydenta Wrocławia 12.07.2018 11:36
Ten temat jest ważny, ale korzystając z okzaji, chciałem spytać o jeszcze jedną rzecz. Które ulice we Wrocławiu w Państwa opinii trzeba wyremontować w pierwszej kolejności?
Jerzy Michalak - kandydat na prezydenta Wrocławia 12.07.2018 11:36
Ten temat jest ważny, ale korzystając z okzaji, chciałem spytać o jeszcze jedną rzecz. Uważacie, że organizacja transportu publicznego w mieście w okresie wakacyjnym jest prawidłowa?
gość 12.07.2018 11:51
szanowny panie Żebrowski, Mick Jagger ma w poważaniu lecha wałęsę i to co dzieje się w polityce polskiej. A odpowiedział tego imbecylowi bardzo ładnie i dyplomatycznie. Poza tym niech pan się nie wypowiada w imieniu wszystkich: do jakich niby ,,wartości" zachodu niby dąży polska? I chce dążyć?
gość 12.07.2018 11:52
Konferencja: Mało znany fakt: natychmiast po powrocie do Londynu Mick Jagger zwołał konferencję prasową, na której oznajmił, że podczas koncertu w Polsce chciał bardzo ostro skrytykować rząd PiS i Kaczyńskiego, ale bał się, że zostanie zastrzelony przez jednego ze snajperów, których Kaczyński ukrył wśród widzów. Jagger podkreślił, że doskonale zna sytuację w Polsce, bo codziennie czyta Gazetę Wyborczą, specjalnie dla niego tłumaczoną na angielski. Uwielbia też oglądać programy TVN, a w młodości był beznadziejnie zakochany przez kilka lat w Małgorzacie Gersdorf, więc tym bardziej nienawidzi rządów PiS!
gość: lecz sie
hehehe dobre. Nie lecz się tylko dobrze napisane :-)
gość 12.07.2018 11:59
gość: Akurat Micka Jaggera obchodzi prawo i przestrzeganie go. A co sam w młodości robił. Dał sygnał, żeby mu dupy nie zawracać pierdołami co go nie obchodzą.
gość: dal sygnal ,ze wie ze w Polsce lamana jest Konstystucja ,trzeba bylo byc i sluchac ze zrozumieniem a nie powtarzac bzdety
gość: Bzdury, byłam na tym koncercie i wszyscy sie z tego śmiali włącznie z Jaggerem.
dał sygnał? A jak? piiip pip piiiiiiiip?
gość 12.07.2018 12:24
Strasznie to bełkotliwe. Potwierdza się teza, że aktor musi mieć tekst
gość 12.07.2018 15:13
slowo patriota cos znaczy nie szafowc nadaremno
gość 12.07.2018 15:28
Konferencja: Mało znany fakt: natychmiast po powrocie do Londynu Mick Jagger zwołał konferencję prasową, na której oznajmił, że podczas koncertu w Polsce chciał bardzo ostro skrytykować rząd PiS i Kaczyńskiego, ale bał się, że zostanie zastrzelony przez jednego ze snajperów, których Kaczyński ukrył wśród widzów. Jagger podkreślił, że doskonale zna sytuację w Polsce, bo codziennie czyta Gazetę Wyborczą, specjalnie dla niego tłumaczoną na angielski. Uwielbia też oglądać programy TVN, a w młodości był beznadziejnie zakochany przez kilka lat w Małgorzacie Gersdorf, więc tym bardziej nienawidzi rządów PiS!
idź się lecz z tymi teoriami
gość 12.07.2018 15:39
Wasze poglądy obchodzą mnie tyle co śnieg z grudnia 2016r. Wy macie grać, dobrze grać, uświetniać wydarzenia kulturalne, teatralne, a nie protesty polityczne. ZA DUŻE WYMAGANIA, CO DO GRANIA?
Ania gość 12.07.2018 16:48
Hmm jak zwykle powiedział co wiedział Facet jest żenujący
gość 12.07.2018 17:23
No nie są ewidentnie. Dobrze facet gada :) Pamiętaj jednak by zajrzeć jeszcze na bloga AliveBetter, skąd dowiesz się, w jaki sposób zdobyć tysiące prawdziwych obserwujących na Instagramie oraz z którego VPN-a warto obecnie korzystać! Pozdrawiam!
gość 12.07.2018 18:44
Ania gość: Hmm jak zwykle powiedział co wiedział Facet jest żenujący
Facet jest mądry, a ty ciemna i żenująca.
Anna 12.07.2018 19:01
Świetny, zdolny aktor i mądry człowiek.
Optymistyczny Melancholik 13.07.2018 05:10
gość: Podziwiam pania Krystynę Jandę,ktora ma odwage mowic co mysli o tej zlej wladzy PiSu i punktuje ich pazernosc,klamstwa i oszustwa. PiS ja gnebi,poniża,opluwa.Pani Janda jednak zachowuje swoja dumę i nie zmienia poglądów.Prawdziwa Polka i Patriotka
Pani Janda jest od wielu lat powiązana towarzysko i biznesowo( czyli artystycznie) z Chazarią, która trzyma kasę w Polsce, więc finansuje wszelkie działania artystyczne jak filmy, sztuki teatralne i różne eventy na których trzepią kasę artyści i dzięki temu dobrze żyją. Pani Janda jest bardzo dojrzałą kobietą i wie, że pies nie może gryźć ręki która go karmi.
gość 13.07.2018 07:32
A ty jesteś ciemnym zakłamanym s.......nem. Podajesz zakłamane dane - pisuarze.
gość 13.07.2018 10:20
gość: Po co przyszedł do programu ? Po to żeby wymownie w sposób nie sympatyczny odpowiadać żaden partner do rozmowy
To samo sobie pomyślałam. Łaskę robił, że odpowiadał na pytania redaktora. Z pewnością wziął za to dużą kasę i jeszcze fochy stroił PANIE ŻEBROWSKI WIELKOŚĆ CZŁOWIEKA , TO NIE BUTA I NAPUSZONA MINA. Pomyśleć , że kiedyś był z niego gość - albo dobrze grał takiego...
68 14.07.2018 09:18
Basia: Pani Janda ma na utrzymaniu dużą gromadkę nie pracujących , 500 nie dostanie to jest wciekła i rozszalała kodziara
Na pewno nie buntuje sie jej corka ktora ma razem z partnerem koooope dzieci i moze z tego teatr swoj utrzymac. Jednak czasem oplaca sie to 500+. PS. ciekawe czy honorowo i patritycznie odmawia tego zasilku rodzinnego. Prosze o czytelny dowod - w przypadku nie korzystania. Dziekuje.
68 14.07.2018 10:18
Na pewno nie buntuje sie jej corka ktora ma razem z partnerem koooope dzieci i moze z tego teatr swoj utrzymac. Jednak czasem oplaca sie to 500+. PS. ciekawe czy honorowo i patritycznie odmawia tego zasilku rodzinnego. Prosze o czytelny dowod - w przypadku nie korzystania. Dziekuje.
Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 31-60 z 60
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji