Zborowska nie załapała się do "Agenta". "Plany zawodowe zatrzymały mnie w kraju"

Według doniesień Party, Zosia Zborowska miała znaleźć się wśród uczestników najnowszej edycji gwiazdorskiego Agenta. Obecność aktorki podczas rozdania Róż Gali zaskoczyła media, które te spodziewały się, że celebrytka już dawno wyleciała z kraju. Zborowska w wywiadzie dla portalu PrzeAmbitni zapewnia, że wiele razy dostała zaproszenie do show, jednak plany zawodowe związane z aktorstwem i promowaniem ekologicznego stylu życia są na razie ważniejsze.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (56)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 57
gość 23.11.2018 07:27
A jakie ona moze miec plany zawodowe? Bedzie robila idiotyczne zdjecia na Insta i obnosila sie romansem ze sportowcem? To sa te plany "zawodowe" ?
gość 23.11.2018 14:06
Przepis na zrobienie kariery? Bądż córką,wnuczką,siostrą lub kochanka kogoś znanego.No i koniecznie sypiaj z kimś bardziej znanym,chocby krótko. Najwazniejsze aby pisali. A talent? Ahahahaha. To nie te czasy aby celebrytki wybijały sie talentem
gość 23.11.2018 14:31
gość: Przepis na zrobienie kariery? Bądż córką,wnuczką,siostrą lub kochanka kogoś znanego.No i koniecznie sypiaj z kimś bardziej znanym,chocby krótko. Najwazniejsze aby pisali. A talent? Ahahahaha. To nie te czasy aby celebrytki wybijały sie talentem
Niestety,takie wzorce mają teraz młode dziewczyny. Widzż,ze jeżeli schowasz szacunek do siebie,zaczniesz sprzedawac swoja intymność i cialo starszym,znanym facetom,to osiagniesz sukces,chocby medialny. To wystarczy aby zarobic troche kasy na Instagramie lub na sciankach
gość 24.11.2018 12:17
Musi pilnowac chlopa...
gość 24.11.2018 12:18
idz się napij wody z kranu i ochłon!!!
gość 24.11.2018 12:22
Haha jakie plany zawodowe??? :)))) Chyba nosimajtka musi pilnować XD
gość 24.11.2018 12:25
Nie bo to niesympatyczna osoba. Bez ciekawego wnetrza..no osobowosci
gość 24.11.2018 12:27
Dominika wyciągaj taśmy na Rutka, czekamy!!!!
gość 24.11.2018 12:30
zenujacy pustaku obudz sie jestes NIKIM
gość 24.11.2018 12:35
Zgryz fatalny
gość 24.11.2018 12:36
Dla wszystkich wyśmiewających plany zawodowe - na jest aktorką teatralną (i ostatnio tez w serialach grywa chyba). No ale czego wymagać od ludzi, którzy teatr widzieli tylko przez szybę autobusu lub na zdjęciu :)
gość 24.11.2018 12:42
To ma jakiś zawód?
gość 24.11.2018 12:48
Agent gwiazdy, kto to jest
gość 24.11.2018 12:48
Ostatni artykuł o Zborowskiej na ktory wchodzę. Zlitujcie sie
gość 24.11.2018 12:51
Nie, nie i jeszcze raz nie! Plany zawodowe... śmieszne ale dla nas to dobrze 😂
gość 24.11.2018 12:51
Co za paskudna i szurnieta baba
gość 24.11.2018 12:52
Wrona Andrzej siatkarz-celebryta zaczynał lansowanie w Warszawie od innej celebrytki Sabiny Jeszki, potem obracal starą, bogatą Olge, bo miała znajomości w Warszawie. Stara Olga była na tym samym obozie Lewandowskiej co Zborowska. Nastepnie Wrona "wynajął" do towarzystwa Agatę Biernat. W międzyczasie Wrona spotykał się jeszcze ze starsza Ewelina, która też krecila się wśród celebrytów, a teraz prowadzi jogę u Lewandowskiej. Żona Włodarczyka "załatwiła" Wronie koleżankę na wesele Kłosa, na nastepne wesela Wrona wziął krecace sie kolo niego panienki (z jedna zrobil nawet ustawke na pudlu), ale wszystkie po weselach dostały kopa. Czyzby nie miały wystarczających znajomości i za małe poparcie celebrytów? A może za mało czasu żeby zabawiac Wrone? Zborowska "koleżanka wszystkich" ma tych znajomości i poparcia aż nad to, nie wspominając o znanym nazwisku i czasie, gdyż niczym konkretnym się nie zajmuje. Czy dlatego mimo, że jest wulgarna, ordynarna, chamska i brzydka Wrona z poświęceniem stuka Zoske? O czym ona nie omieszka informować obcych ludzi. Zborowska natomiast uważa, że znane nazwisko upoważnia ją do pouczania, obrażania i obgadywania wszystkich naokoło. Razem ze swoją matka i siostrą mają obsesję wyglądu i za wszelką cenę próbuje wmówić ludziom, że wygląda inaczej niż wygląda. Hipokrytka kiedyś  wysmiewala celebryctwo dzisiaj sama biega od ścianki do ścianki, bo Wrona chce rozgłosu.
gość 24.11.2018 12:53
Jak ją widzę to mi się od razu zdjęcia z joggingu przypominają 😂
gość 24.11.2018 12:54
A babo-chłop Zborowska nie wyzebrala czasem dubbingu do króla lwa? Tak się tylko pytam.
gość 24.11.2018 12:56
Haha wrona ja zatrzymal
gość 24.11.2018 12:58
Czy Zborowska i Wrona to sobie przypadkiem obserwatorów nie kupują?
gość 24.11.2018 13:05
Ma głos jak Janice z Przyjaciół. Męcząca baba.
gość 24.11.2018 13:06
Zocha musi robić za kabareciarza Wronie, bo się biedny sam nudzi :(
gość 24.11.2018 13:07
Pozdrów kolegę od kreski ;)
gość 24.11.2018 13:15
gość: Dla wszystkich wyśmiewających plany zawodowe - na jest aktorką teatralną (i ostatnio tez w serialach grywa chyba). No ale czego wymagać od ludzi, którzy teatr widzieli tylko przez szybę autobusu lub na zdjęciu :)
W którym teatrze gra systematycznie i w którym ma etat? Ty to chyba teatru nawet przez szybę autobusu nie widziałaś.
gość 24.11.2018 13:25
A kto to?
gość 24.11.2018 13:25
Strasznie brzydkie babsko. Upośledzony emocjonalnie niechluj.
gość 24.11.2018 13:27
Andrzej Wrona to rvchacz babochlopow.
gość 24.11.2018 13:35
no i dobrze bo i tak tego badziewia nie oglądam między innymi dlatego że prowadzi to resortowa Rusinowa
gość 24.11.2018 13:42
Boże jakie to głupie,skąd tego śmieciska?
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 57
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji