Zamyślony Braciak wyprowadza psa Agaty Buzek na spacer

Znany ze swojej niestabilności w uczuciach Jacek Braciak, od dłuższego czasu spotyka się z Agatą Buzek. Aktorzy poznali się bliżej na planie filmu Córka trenera, jednak wtedy jeszcze nikt nie podejrzewał ich o zażyłą relację. Choć jeszcze kilka miesięcy temu aktorka dementowała plotki na temat kryzysu w małżeństwie, bez oporów obdarowywała Braciaka czułościami na oczach paparazzi. Miłosne uniesienie udzieliło się również Jackowi, który jest ponoć tak zafascynowany Agatą, że w dowód uczucia podarował jej dwa malarskie dzieła sztuki. Aktor dba nie tylko prezenty dla Agaty, ale również w wolnej chwili zajmuje się jej pupilem. Kilka dni temu fotoreporterzy przyuważyli zamyślonego Braciaka, który zabrał psa aktorki do kawiarni.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (44)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 45
gość 17.11.2018 00:06
wow, co za news!
gość 17.11.2018 00:10
Fajny z niego facet.
gość 17.11.2018 00:10
I co z tego
Zal zal zal 17.11.2018 00:11
A co robi maz Buzek?! Zenda,ze w szol bizie nikt nie szanuje swojego partnera/partnerki, przysiegi malzenskiej. Kazdy z kazdym. Ohyda. Chory pusty celebrycki swiat.
gość 17.11.2018 00:21
Moj były facet tez wyprowadza na spacer mojego psa. I tęskni bardziej do niego niż do mnie 🤷‍♀️
gość 17.11.2018 00:21
I niech im sie wiedzie.
gość PUK PUK 17.11.2018 00:31
Lecę do sąsiadki, jej mąż właśnie wyprowadził psa. Pewnie pół godzinki pospacerują !!
gość 17.11.2018 01:00
dziwny gosc i przebiera w tych aktorkach, teraz jest kolej na Buzek
gość 17.11.2018 02:10
chyba ten pan ma 3 córeczki z inną panią
gość 17.11.2018 02:15
gość: chyba ten pan ma 3 córeczki z inną panią
tak ma 3 córki o imionach : Jadzia , Marysia , Zosia
gość 17.11.2018 02:15
gość PUK PUK: Lecę do sąsiadki, jej mąż właśnie wyprowadził psa. Pewnie pół godzinki pospacerują !!
ojej to nerwowo bedzie szybcikiem
gość 17.11.2018 02:28
Czy to Kraśko zdymał dzieciaka Małgoni?
LEgotkbnoginboihn 17.11.2018 05:12
Ci aktorzy ,to jak w "Modzie na sukces"...każdy z każdym śpi i wszytko zostaje jak w rodzinie....fuj!!!!!no bratku ..ty tez dołączyłeś do tej "rodzinki"?
gosc 17.11.2018 06:51
Fresh news din lumea tehnologiilor Smart.
gość 17.11.2018 08:03
On ma dużego pytona. Wszystkie ex o tym mówią.
gość 17.11.2018 08:08
I w jej czapce.
krasnoludek 17.11.2018 08:40
Chyba czapkę se pożyczył od Agaty... Wziąłby jej buty, ale były za duże, achachachachaaaaa
gość 17.11.2018 08:52
Agata kocha zwierzęta i za to ja lubię
gość 17.11.2018 08:57
Co te baby w nim widzą???!!! Żenujący jest
gość 17.11.2018 09:11
Zal zal zal: A co robi maz Buzek?! Zenda,ze w szol bizie nikt nie szanuje swojego partnera/partnerki, przysiegi malzenskiej. Kazdy z kazdym. Ohyda. Chory pusty celebrycki swiat.
Może już dawno nie są ze sobą, tylko cię nie poinformowali? I nie nadymaj się tak, ludzie wokół ciebie są święci? Nie zdradzają, nie rozchodzą się, nie znęcają się nad sobą?
NIE KUMAM 17.11.2018 09:18
TO JEST JAKIŚ NEWS?
gość 17.11.2018 09:28
Czapka chyba też Agatki ...
gość 17.11.2018 09:50
Widzial was jak go nagrywaliscie Pudel !!!!!!
gość 17.11.2018 09:55
Zabrał psa na kawę!
ola 17.11.2018 10:20
Fajny psiak, a Braciaka lubię bardzoooooo :*
gość 17.11.2018 10:24
Czycwy też rezygnujecie z oglądania video przez trawające za długo reklamy?? Aż się odechciewa czekać....
gość 17.11.2018 10:37
Czapkę Agaty włożył :P
gość 17.11.2018 10:45
Ona jest taka paskudna a ja tak lubię Braciaka.Z kim ty się gościu zwiazales. PO takiej żonie wziąć kogoś takiego ?
gość 17.11.2018 10:56
nie wiem co w nim widzą, wydaje się niemęski, może jakiś jest ciepły albo ma wielkiego? nie wiem, to zagadka poliszynela.
gość 17.11.2018 10:57
jak można napisać "znany ze swej niestabilności w uczuciach" jak on był w tak długim związku z którego ma dziecko. Tego bym mu nie zarzucała na pewno.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 45
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji