Woliński: "Dziś do bogatych ludzi wyrasta szacunek. Kiedyś musieli się wstydzić pieniędzy!"

Dawid Woliński od kilku lat walczy o miano największego narcyza w polskim show biznesie. Zobaczcie: Woliński: "Marzyłem o tej kurtce wiele miesięcy. Nie była tania"

Celebryta nie ukrywa, że pieniądze są dla niego bardzo ważne. Dlatego też otacza się zamożnymi ludźmi. Liczy, że zmotywują go do zarabiania jeszcze większych pieniędzy. Zdaniem Wolińskiego, wtedy zasłuży na szacunek zwykłych Polaków.

Kiedyś ludzie się wstydzili swoich pieniędzy. Teraz ludzie mający pieniądze powołują fundacje. Generalnie kto z kim przystaje takim się staje. Otaczając się zamożnymi ludźmi motywujemy się do zarabiania pieniędzy. To się fajnie przerodziło, z zawiści do bogatych ludzi nagle wyrasta szacunek.

Cóż, Dawid swoich pieniędzy nie wstydził się chyba nigdy. Zobacz: Woliński: "Wydałem 70 TYSIĘCY NA SAME SZTUĆCE! Mam pozłacaną zastawę"

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (255)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 255
gość 28.02.2016 12:49
Brakuje Antka i jego żenujących wywodów
gość 28.02.2016 14:03
oderwany od rzeczywistości gej
szacun 28.02.2016 14:07
Kogo wy dajecie za wzor. Naprawde sa wazniejsze wzory i szacunek do nasladowania . A nie takie glupie i puste wypowiedzi takiego prymitywa niz Pan W.
gość 28.02.2016 14:11
dramat
gość 28.02.2016 14:13
takie miernoty teraz sie promuje,zalosne!!
gość 28.02.2016 14:15
On jest taki głupi czy tylko udaje?
gość 28.02.2016 14:23
ludzie nie potrzebuja filantropii tylko uczciwej zapłaty za uczciwa prace
gość 28.02.2016 14:43
on może i dowartościowuje się w ten sposób, ale nie sądzę, żeby ktoś z tych naprawdę na świeczniku chciał mieć z tym pajacem coś wspólnego. Przecież to byłby dla nich obciach totalny!
bolo 28.02.2016 14:45
szacunek jest dla mądrych ludzi,a bogatych przygłupów sie zlewa
szyderca 28.02.2016 14:48
burak zawsze pozostanie burakiem ,nie pomoga buciki w gwiazdki( pedalskie zreszta)
gość 28.02.2016 15:05
Co on Za bzdury opowiada !!!!
gość 28.02.2016 15:07
Bogaci zakladaja po fundacje zeby unikac podatkow i tam czesto wplacaja jako darowizne swoja kase zeby sie z niej nie rozliczac. Bogaty nigdy nie bedzie syty..
Adaś 28.02.2016 15:31
Bogaty jest ten kto daje a nie ten kto posiada (JPII) Bogaci w pieniądze nie dają, oni najczęściej grabią :(
gość 28.02.2016 15:33
fazi: szalenie żałosne ta chęć bycia w elicie bolków
gość: wstydzę się za Gdańsk!!!
Jedź na Żoliborz do kurdupla
gość 28.02.2016 15:33
Zadzwon do mnie to ci dobrze zrobie
gość 28.02.2016 15:33
to komuna nakazała nam by wstydzić się bogactwa, zdolności,sukcesów a to jest głupie ludzie zdolni,pracowici zawsze do czegoś dojdą, nie murza kraść ale ludzie cały czas partymi niekoniecznie sa zdolni i wiedza o tym taki Kijowski
Patriota nie Kod 28.02.2016 15:34
Co za szczyt arogancji, jakoś nikt kto zdobył pogactwo prawnie nie musiał sie wstydzić tylko ze takich w Polsce dawniej to moze był 0,01% reszta to komuniści którzy okradli nas podatników nasze Państwo , oni zamiast myślec o bardzie myślec tylko jak sie samemu dorobić na układach, przekrętach ect. Bardzo sie cieszę ze w końcu sie to urwało i teraz wyją ale nie rozumiem innych który idą razem z nimi w tych pochodach.
gość 28.02.2016 15:35
Co za belkot! Wmawia sie ludzia ze markowa szmata stanowi o ich wartosci... Jak cos masz a nie dodasz tego na fajsa czy insta to jakbys tego nie mial... Ludzie jada na wakacje zrobic tysiac zdjec i dodac 40 na fb zeby sasiada zazdrosc zalala...ech. Odwiedzialam kilka krajow ale nigdy nie dodawalam zdjec na fb,znajoma kiedys po sprzeczce mi powiedziala ze 'mimo kasy ktora mam'nigdzie z mezem nie wyjezdzamu, mino ze miesiac wczesniej wrocilam z Islandii,spelnilam swoje marzenie,ale nie ma tego na fb to znaczy ze nigdzie nigdy nie bylam...
gość 28.02.2016 15:36
CHORY CZŁOWIECZEK!
gość 28.02.2016 15:37
Pustak. Pasowałby do lochy Kim i jej głupiego męża.
gość 28.02.2016 15:37
hahahaha padłam :-)
gość 28.02.2016 15:37
szyderca: burak zawsze pozostanie burakiem ,nie pomoga buciki w gwiazdki( pedalskie zreszta)
ma takie buty bo to przecież dewiant
gość 28.02.2016 15:38
Ten świat ich jaki sobie stworzyli jest tak zakłamany, sztuczny ze aż sie niedobrze robi jak sie na ich lizanie d...py patrzy fuuu majac bogactwo jakie posiadam nigdy prze nigdy nie bede wybirac przyjaciół patrząc na ich bogactwo i kontakty , bo nie do końca o to w życiu chodzi. Znajomosci owszem ale nie sztuczne przyjaźnie !
gość 28.02.2016 15:38
Bzdura. Kiedys byl szacunek bo trzeba bylo miec wyksztalcenie i fach by miec pieniądze, teraz wystarczy gola dupa, botos, reality szol i inne podobne bzdury.
lek med 28.02.2016 15:39
Nie, nie mam szacunku do prostaków i próżniaków którzy żyją z ukradzionych pieniędzy. Za to mam szacunek do ludzi inteligentnych i pracowitych którzy nie boją się żadnej pracy.
gość 28.02.2016 15:40
jest żalosny ZAKOMPLEKSIONY wsiok ,dla niego Dubaj to szczyt marzen .
gość 28.02.2016 15:40
jest żalosny ZAKOMPLEKSIONY wsiok ,dla niego Dubaj to szczyt marzen .
gość 28.02.2016 15:40
Zabierzcie tego szczygła!
gość 28.02.2016 15:40
bez klasy i tyle w temacie
gość 28.02.2016 15:40
gość: Co za belkot! Wmawia sie ludzia ze markowa szmata stanowi o ich wartosci... Jak cos masz a nie dodasz tego na fajsa czy insta to jakbys tego nie mial... Ludzie jada na wakacje zrobic tysiac zdjec i dodac 40 na fb zeby sasiada zazdrosc zalala...ech. Odwiedzialam kilka krajow ale nigdy nie dodawalam zdjec na fb,znajoma kiedys po sprzeczce mi powiedziala ze 'mimo kasy ktora mam'nigdzie z mezem nie wyjezdzamu, mino ze miesiac wczesniej wrocilam z Islandii,spelnilam swoje marzenie,ale nie ma tego na fb to znaczy ze nigdzie nigdy nie bylam...
Bo prawdziwe bogactwo człowiek ma w sobie nie na pokaz chociaz trudno mając pieniądze ie jechać tam i sami i nie mieć ładnego domku czy samochodu, ale człowiek musi mieć poukładane w głowie i wiedzieć jakie sa prawdziwe wartości życia .
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 255
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji