Witkowski zapowiada romans! Heteroseksualny...

Michał Witkowski nieoczekiwanie został gwiazdą serialu Barwy Szczęścia. Celebryta wcielił się oczywiście w rolę pisarza. Co prawda na początku scenarzyści byli dość ostrożni w rozbudowaniu roli Witkowskiego, jednak z czasem zobaczyli w nim potencjał. Celebryta w wywiadzie dla portalu PrzeAmbitni zdradził, że grana przez niego postać wda się w heteroseksualny romans, który zakręci w fabule serialu. Witkowski z żalem wyznał, że scenarzyści rozpisali scenariusz nie do końca zgodny z jego charakterem. Jesteście fanami jego "aktorstwa"?

Oglądaj na WP Pilot - Kliknij tutaj

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (43)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 44
Aggie z Nysy 02.06.2018 14:38
Oj Michał, Michał. Pamiętam Cię jak byłeś szczupły, przystojny i dojrzały. Nie eksperymentowałeś z wypełniaczami i prochami. Ale to se ne vrati :(
gość 02.06.2018 16:11
Zwykła ciota wstyd dla gejów
gość 02.06.2018 16:11
10.06.2018
gość 02.06.2018 16:12
Wybielanie cioci po strasznym upadku... Te ścianki, te SSmany...publiczne gaworzenie i bełkot ameby - kompromitacja poniżej dna. To trzeba papcie jakość podnieść, i do serialu, bo kolega z wyra tam robi... Żenujące.
gość 02.06.2018 16:12
on dalej puka tych twinkow ktorzy przyjezdzaja do warszawy z wioch i koncza na kolanach w darkroomach z karta chorob wenerycznych grubosci biblii xD?
gość 02.06.2018 16:21
Serio pudel !? Ku*wa mało ci tej patologi
gość 02.06.2018 16:29
I będzie pewnie obejmował kobietę za plecy tak jak Wojewódzki... Po co na siłę swatać gejów z kobietami ?
gość 02.06.2018 16:45
Jaki serial tacy "aktorzy".Szkoda że Pani Stanisława Celińska musi chalturzyć w takim szicie.
gość 02.06.2018 17:24
Od tej kokainy to mu we lbie sie popier.....!!!
gość 02.06.2018 17:25
Kila i mogila!!
gość 02.06.2018 17:27
Kretyn i dno dna ,nikt nie powinien o nim pisać bo na jego widok jest każdemu niedobrze
gość 02.06.2018 17:31
No to po serialu...jeszcze podobno m agrać Sławomir...A w M jak MIŁOSC ma grac mąz...Szatan....gdzie aktorzy co pokonczyli studia?jakim cudem ów pan ma grac?Juz nie bedzie co oglądac....
gość 02.06.2018 17:36
mało tu debili jeszcze on potrzebny żenada
gość 02.06.2018 17:36
mało tu debili jeszcze on potrzebny żenada
gość 02.06.2018 17:49
Michas, pisz książki, a nie tracisz czas na pierdoly.
gość 02.06.2018 17:53
Powinni to uśpić
gość 02.06.2018 17:58
Pisiory woń z pudla
gość 02.06.2018 18:18
Nie mogli nic gorszego wymyślić, wręcz żal mi tej aktorki.
gość 02.06.2018 18:20
W takim razie dziękuję ale więcej tego chłamu oglądać nie będę. Z tym człowiekiem akurat NIE.
gość 02.06.2018 18:23
Ależ idiotyczny pomysł. Won z nim z tego serialu. Szkoda mi tej ładnej aktorki, która będzie musiała to znosić.
gość 02.06.2018 18:25
Teraz już zupełnie ci co ten wątek z nim wymyślili, upadli na samo dno. Wstyd!
gość 02.06.2018 18:29
Brudas i tchórz. Wiem bo niestety znam.
gość 02.06.2018 18:41
Romans Z pawlowicz czy godek? Moze sobecka?
gość 02.06.2018 19:49
Niech się lepiej trzyma swojej orientacji i nie miesza w normalnym świecie!
Tabaza 02.06.2018 19:56
Michaśka z babą? To będzie mega- komedia.
Mirena 03.06.2018 07:02
zydzi znowy zrobili nam podwyzke cen benzyny
gts 03.06.2018 07:03
chcecie miec czyste powietrze, bez smogu to sie cieszcie ze paliwo drozeje przez trumpa i arabow co sie na nim odgrywaja
Wielki 03.06.2018 07:08
Kto by pomyślał, że tak diametralnie może się zmienić cena paliwa na stacjach. Szok w oczy pali. Wszystkie zagraniczne podnosza ceny. tylko nasi staraja sie trzymac
anty 03.06.2018 07:12
ludzie. ogarnijcie sie. wszytkie ceny paliw poszly w gore bo sytuacja w zatoce perskiej czy wyjscie usa z porozumienia nuklearnego z iranem sa wina Donalda Trumpa i stojacych z nim zydow
bbb 03.06.2018 07:15
przeciez to, ze paliwo jest droższe to nie jest wina oplaty emisyjnej, bo te akurat placa wielkie korporacje paliwowe tylko żydów co namowili trumpa do ataku na Iran
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 44
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji