Tymański wyjechał do Indii mimo choroby ojca? "Bałem się, że go już nie zobaczę"

Do tej pory o zainteresowanie mediów bardziej niż Tymon Tymański walczyła jego młodsza o 19 lat żona, Maria Bros. Podobnie jak on, chętnie opowiadała o swoim rodzicielstwie, domowych relacjach oraz... zespole napięcia przedmiesiączkowego.

Przypomnijmy: Żona Tymona Tymańskiego: "Nie mamy sprzątaczek, jest pani, która raz na dwa tygodnie przychodzi"

Żona Tymańskiego zaprosiła kamery TVN-u do łóżka…

Najwyraźniej Tymon postanowił wziąć rodzinne sprawy w swoje ręce i wyjechać do Indii. Tymański zapewnia, że program potraktował jako darmowe wakacje z synem, któremu do tej pory nie poświęcał za wiele uwagi. W rozmowie z Pudelkiem wyznał, że tuż przed wyjazdem borykał się z poważnymi dylematami. Ojciec muzyka ciężko chorował:

Mój tata był ciężko chory, gdy wyjeżdżałem. Bałem się, że go już nie zobaczę. Pojechałem po to, żeby mieć czas z synem.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (49)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 50
gość 24.08.2017 14:04
Sorry ale on dla mnie jest dziwny
gość 24.08.2017 14:05
Co za niewdzieczny czlowiek.
gość 24.08.2017 14:05
fajny facet :)
gość 24.08.2017 14:05
Przestałam go lubić odkąd zaczął się spotykać z nieletnią dziewczyną....
gość 24.08.2017 14:05
człowieku , chory człowiek a Ty go zostawiasz dla jakiegoś programu, dno
gość 24.08.2017 14:06
Nie rozumiem takiego zachowania, ale w koncu nie jestem celebryta i nikt mi nic za darmo nie daje, wiec co ja tam wiem. Na Indie mnie nie stac.
gość 24.08.2017 14:06
Zamiast być przy ojcu do Azji poleciał...
gość 24.08.2017 14:06
dziaduuuu !
gość 24.08.2017 14:06
Co się dziwić?Byłem w Augustowie jak miał koncert.....okazało się że to kawał chama
gość 24.08.2017 14:07
Brzydko sie zachowal. W Azji traktuja rodzicow i starsze osoby inaczej, z szacunkiem, moze podroz go tego nauczyla w koncu...
Tymek 24.08.2017 14:07
"Ajajaj, nie mam jaj, ojojoj, na co mi choj" :))
gość 24.08.2017 14:08
W Azji szanuja osoby starsze, mam nadzieje, ze podroz tam otworzyla mu oczy a nie tylko napelnila portfel. Rodzicow powinno sie szanowac i zapewnic im opieke na starosc. Oby jego syn nie potraktowal go podobnie, bo karma wraca.
gość 24.08.2017 14:09
W Indiach zostawienie starego schorowanego ojca byloby nie do pomyslenia
gość 24.08.2017 14:10
Dobrze, ze do CHin nie wyjechal, tam jak nie opiekujesz sie rodzicami, nie odwiedzasz ich to placisz kare. Trzeba na starosc zajac sie rodzicami i juz, to jest obowiazek.
gość 24.08.2017 14:10
Mam nadzieje, ze indyjskie chilli przeczyscilo mu zadek, bo nalezy mu sie kop w dupe za takie zachowanie.
gość 24.08.2017 14:16
kasa misiu kasa no i po niby artyzmie a co potem moze serial ż jak żenada
gość 24.08.2017 14:28
z czego ten załosny typ jest znany?????
gość 24.08.2017 14:31
ma fajne włosy a zrobił ze siebie takiego chuja
gość 24.08.2017 14:32
MARIA BROS TO PSEUDONIM A NIE NAZWISKO!!!
gość 24.08.2017 14:33
typowy przykład loklanego buraka kmiota klasyka polskieo g które sam wysmiewal
gość 24.08.2017 14:34
oby jego syn tez kiedyś go tak olał...
gość 24.08.2017 14:41
Mam nadzieję, że ojciec żyje i będzie mógł się z nim pożegnać. W przeciwny wypadku nic go nie tłumaczy. Padalec , darmozjad. Niech się nie ukrywa za synem.
gość 24.08.2017 14:44
Uwolnił swoje dzieci od dylematu czy mają zostać przy nim gdy będzie b. chory.Przyklad idzie z góry
gość 24.08.2017 14:46
No tak dla kasy zaryzykował nie zobaczenie już więcej ojca żywego. Nie lubię tego faceta nie tylko dlatego.
gość 24.08.2017 14:47
Chorego ojca zostawił, a synem też się wcześniej nie zajmował. Super człowiek - nie ma co.
gość 24.08.2017 14:48
gość: z czego ten załosny typ jest znany?????
Z piosenki "Oj Oj uj po co ci ch*j"
lyyy 24.08.2017 14:49
chłopaki bramina
gość 24.08.2017 14:51
Tak jak Stockinger oddał matkę do domu starców, bo opieki nie mógł sam jej zapewnić. Tylko wzięcie do domu opiekunki by go kosztowało tyle samo, a mamę miałby w domu.
gość 24.08.2017 15:13
gość: Co za niewdzieczny czlowiek.
Nie zawsze jest za co być wdzięcznym rodzicom...
gość 24.08.2017 15:16
gość: Tak jak Stockinger oddał matkę do domu starców, bo opieki nie mógł sam jej zapewnić. Tylko wzięcie do domu opiekunki by go kosztowało tyle samo, a mamę miałby w domu.
No i co z tego? Jak miałam dysfunkcyjnych rodziców, od których jedyne co dostawałam to razy, a w dorosłym życiu długi...to teraz mam im sama "tyłki" podcierać w podzięce za to?! No sorry... wspieram finansowo, ale na odległość. Też oddałabym do domu opieki w razie potrzeby.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 50
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji