Tak Rutkowski prowadzi "śledztwo" w sprawie Magdy Ż.: "MAM ŁĄCZENIE Z EGIPTU. To detektyw Maja Pilch, która jest również moją partnerką życiową!"

Od tajemniczej śmierci Magdy Ż. minął już tydzień. W tym czasie pojawiły się kolejne, niektóre szokujące, hipotezy dotyczące zgonu dziewczyny. Nie wygląda jednak na to, żeby prokuratura i Krzysztof Rutkowski byli bliżsi wyjaśnienia zagadki śmierci Polki niż przed kilkoma dniami. Podobno rodzina sama prosiła detektywa o pomoc, ale równie prawdopodobne jest to, że detektyw bez licencji zgłosił się sam. Krzyś lubi bowiem medialne śledztwa, które pozwalają mu pogrzać się w świetle jupiterów i poudzielać wywiadów. Przypomnijmy: Rutkowski przypuszcza, że Magdalena Żuk ZOSTAŁA ZGWAŁCONA? "Badamy tę sprawę"
 
Informowaliśmy już, że Rutkowski śledztwo w Egipcie prowadzi… zza biurka w Polsce. Wysłał tam swoją partnerkę, Maję Pilch, która dopiero co zdobyła licencję detektywa i nie ma żadnego doświadczenia w tego typu sprawach. Krzyś się jednak tym nie przejmuje, zaledwie w ciągu jednego dnia zdążył udzielić wywiadów dwóm tabloidom i Radiu Zet oraz zorganizować konferencję prasową. Przypomnijmy: Rutkowski robi cyrk ze śledztwa w sprawie Magdy Żuk? Ekipa wybiera się do Egiptu dopiero w przyszłym tygodniu...
 
Jeszcze gorzej zachowywał się w trakcie środowej rozmowy z Telewizją WP. W trakcie łączenia na żywo kazał czekać prowadzącej na telefon z Egiptu. Chodziło oczywiście tylko o to, by zareklamować żonę detektywa, która nie miała nic do powiedzenia na temat śledztwa. W kadrze znalazły się cztery reklamy jego biura, oprócz tego wspomniał o nim również kilkukrotnie w trakcie rozmowy.

Rozmowę zaczął w ten sposób:

Witam serdecznie, proszę chwilę poczekać, bo mam połączenie z Egiptu. Halo, Maja. Pozostań na łączach. Na łączach jest detektyw Maja Pilch, która jest również moją partnerką życiową, dowodzi sekcji osób w Egipcie.
 
Prowadząca próbowała dowiedzieć się od Rutkowskiego szczegółów dotyczących śledztwa. Nie miał żadnych nowych wiadomości. Powtórzył tylko to, że trzeba czekać na wyniki sekcji zwłok.
 
Działania mają duży związek z tym, co się dzisiaj wydarzy. Dziś ma dojść do przeprowadzenia sekcji zwłok na terenie Egiptu. Będzie odpowiedzi na wiele pytań, czy były użyte środki chemiczne w stosunku do niej. Prokuratura prowadzi czynności śledcze pod kątem zabójstwa Magdy. Na miejscu jest prokurator z Polski, biegły sądowy, będą się przyglądać przeprowadzaniu sekcji zwłok. Narkotyk może mieć tutaj główne znaczenie. Nie można też wykluczyć, że mogło być to polowanie na samotną kobietę, która przyleciała do Egiptu. Dziwnym elementem jest to, że spotkała się ze mną rodzina, a człowiek, który niby planuje ślub, Markus W., nie ma na to czasu.
 
Myślicie, że właśnie takiego "śledztwa" oczekiwała od "detektywa" rodzina zmarłej Magdy?

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (499)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 499
gość 10.05.2017 13:50
Szkoda dziewczyny i tyle. A jak to ludzie robią show
gość 10.05.2017 13:50
Jak można z takiej tragedi robic swoje show. Wstyd panie Rutkowski ! Tylko rodziny zal która wierzy w jego dobre intencje
gość 10.05.2017 13:50
Oby nie dał się wyprowadzić, w pole zagłuszyć i zastraszyć!
gość 10.05.2017 13:50
Nie oczekujmy od niego prawdy. Jedyne co osiąga w tej sprawie do własną promocję.
gość 10.05.2017 13:51
Chlopak zmarlej Markus to syn goscia z Gazety Wyborczej? Rutkowski tez jest powiazany z lewackim srodowiskiem? Pojechal tam chyba utrudniac zamiast wyjasniac?
gość 10.05.2017 13:52
P.Rutkowski wie co robi..Nie pieprzcie głupot
gość 10.05.2017 13:53
On ma cos z glowa.Babe poslal l do Egiptu,zenada!!!!juz widze ,ze z nia gadaja!!!
gość 10.05.2017 13:53
gość: Nie oczekujmy od niego prawdy. Jedyne co osiąga w tej sprawie do własną promocję.
Jemu placa zawsze winni, zeby zabagnial sprawe. Od Olewnikow bral siano wiedzac, ze ich Syn dawno juz nie zyl. Kiedy ta menda pojdzie siedziec?
gość 10.05.2017 13:55
Co za zjeb... czytalam wywiad z jego byla babka, byla zakonnica a jednoczesnie kolezanka ze szkoly obecnej dxiewczyny (jednym slowem istna Dynastia), ktora opowiadala, ze na zagranicxne sledztwa zawsze jezdzila sama mimo, ze Krzysiu opowiadal ilu to ludzi on nie wysyla :/ Teraz to samo, pojechala silikonica poopalac sie polansowac na insta a to wszystko na tle smierci buednej dxiewczyny. Jaka zenada...
gość 10.05.2017 13:55
To było do przewidzenia przeszczep z łoniakow 😀😫
gość 10.05.2017 13:55
😂😂jaja jak berety.Detektyw Maja zglos sie 😂
gość 10.05.2017 13:55
Rutkowski to kretacz i pajac, nic nie wyjasni tylko namąci
gość 10.05.2017 13:55
gość: ja pi.e jaki cyrk...Jeżeli ktoś wierzy w jego dobre intencje, to jest bardzo naiwny. Widzieliście film po nagraniu programu "Uwaga"? Rutkowski i blond świadek (rzekomo zdruzgotana swoimi przeżyciami) imprezują w samochodzie? Ktoś powinien go zamknąć za utrudnianie śledztwa prawdziwym władzom ścigania, a nie detektywowi bez licencji.
gość: A widzieliście na profilu Magdy na FB zdjęcia tej panny - świadka Rutkowskiego foty z tym ciapatym rezydentem? to zwykła qrwa
te foty są pod komentarzami ludzi ktoś wkleił - jaki to wiarygodny świadek który miżdży się do arabów ma go w znajomych, a póżniej zeznaje że jej coś dosypali.Rutkowski zaciera ślady bo to gruba sprawa w którą jest zamieszana grupa przestępcza z naszego kraju.Niech on już skończy bo się kompromituje
gość 10.05.2017 13:55
Rutkowski i jego świadek po wywiadzie 🤣 Totalna kompromitacja do zobaczenia na You Tube!
gość 10.05.2017 13:55
Haha dawno sie tak nie usmialam.Wpiszcie sobie swiadek rutkowskiego po wywiadzie, to podstawiona lalunia z ktora byl w tym dniu w Uwadze, rzekoma niedoszla ofiara haha, a potem balowali i mieli ubaw po pachy.Popatrzcie sobie na YT. HAHAHA i otworzcie oczy ludzie, to frajer.
gość 10.05.2017 13:55
Haha dawno sie tak nie usmialam.Wpiszcie sobie swiadek rutkowskiego po wywiadzie, to podstawiona lalunia z ktora byl w tym dniu w Uwadze, rzekoma niedoszla ofiara haha, a potem balowali i mieli ubaw po pachy.Popatrzcie sobie na YT. HAHAHA i otworzcie oczy ludzie, to frajer.
gość 10.05.2017 13:56
Jak zwykle zrobi sobie REKLAMĘ i na tym tyle...
gość 10.05.2017 13:56
gość: Haha dawno sie tak nie usmialam.Wpiszcie sobie swiadek rutkowskiego po wywiadzie, to podstawiona lalunia z ktora byl w tym dniu w Uwadze, rzekoma niedoszla ofiara haha, a potem balowali i mieli ubaw po pachy.Popatrzcie sobie na YT. HAHAHA i otworzcie oczy ludzie, to frajer.
Widzialam,i jestem w szoku,co tej ch...j wyprawia.
gość 10.05.2017 13:56
cyrk.... to za małe słowo. wstyd
gość 10.05.2017 13:57
Mama Magdy w programie ,,uwaga" bynajmniej na zdruzgotaną nie wyglądała , to cała dziwna sprawa i rodzina. Bez urazy ale niby płakała chyba tylko na potrzeby programu!! A Rutkowski to skończony pajac !!
gość 10.05.2017 13:57
Przepraszam, że co??
gość 10.05.2017 13:59
Widze ze olowek z gumka byl zbyt malo przenikliwy zeby ogarnac ze pani kamila to istagramowa karierowiczka a nie swiadek zreszta jak widac pani kamila bardzo szybko zapoznaje sie z obcymi za pomoca drinkow i to chyba rutek powinien zaczac uwazac na tabletke gwaltu bo ta panna niezle go upila zamiescila filmik z zrujnowala jego wiarygodnosc co bylo dosc podlym zagraniem
gość 10.05.2017 13:59
Dajcie spokój, on jest dobry. Nie wziął kasy od rodziny, robi to za darmo. Pokazuje reklamy, bo na takich sprawach się wybija. Nie pojechał do Egiptu od razu? Ale wiecie że on tam jedzie z całą armia i na to potrzebne jest szereg pozwolen. Oni tam wszyscy jadą z bronią. Jest śmieszny, ale może rozwiąże tę sprawę.
gość 10.05.2017 13:59
Tragikomedia.
gość 10.05.2017 14:00
no cóż głupia rodzina to i głupia córka, nikt normalny nie zatrudnia rutkowskiego z żona kretynką
gość 10.05.2017 14:01
Myślę, że bardzo dobrze że Rutkowski zainteresował się sprawą bo nabrała rozdmuchu, zaangażowali się również internauci a jak wiadomo w internecie nic nie ginie. Podobna sprawa z 2016 roku została zamieciona pod dywan a ja osobiscie o niej nie slyszalam. Medialny szum pozwoli nam dowiedziec co sie stalo i być moze sprawcy zostaną ukarani. Choć dla rodziny na pewno jest to bardzo bolesne...Przesyłam najszersze kondolencje...
gość 10.05.2017 14:01
gość: 😂😂jaja jak berety.Detektyw Maja zglos sie 😂
Nie zglasza sie bo Bierze do japy...
gość 10.05.2017 14:02
Niech on spada i ten jego koleś jackowski też , zrobią wszystko aby zagmatwać śledztwo....
kjaii 10.05.2017 14:02
po necie krążą screeny jak jego świadek z uwagi pisze do Arabów, dziękuje im za jakieś prezenty i w zamian wysyła swoje rozebrane zdjęcia, a pozniej, że jest wielka afera i prosi ich o usunięcie zdjęć z nią:/ a araby na to, ze ona pierwsza zaczynała ich dotykać i wcale nie musieliby jej niczego dosypywac, także stek ściem.
gość 10.05.2017 14:02
Tak nie wolno. Smierc tak pieknej dziewczyny. Dlaczego tam poleciala. To bardzo niebezpirczne miejsce szok. Wspolczuje rodzicom. Jak oni dalej beda zyc
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 499
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji