TOKIO HOTEL wraca... Zobaczcie nowy teledysk!

Tokio Hotel zadebiutowali prawie 10 lat temu, mając po kilkanaście lat. Gdy trochę podrośli, zniknęli z show biznesu, a teraz starają się wrócić - z zupełnie nowym wizerunkiem.

Bożyszcza zbuntowanych nastolatków porzucili styl emo i 7 października wydali album "Kings Of Suburbia". Promuje ją singiel "Love Who Loves You Back". Będzie hit?

Zobaczcie, jak wyglądają dziś Bill i Tom Kaulitzowie, Georg Listing i Gustav Schafer.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (105)

gość 24.10.2014 12:37
genialny kawalek :) taki wlasnie w lata 80-te I like that
gość 24.10.2014 12:44
ciekawy.. ale nie rozumiem jednego.. dlaczego on caluje kobiety na tym teledysku jesli w zyciu codziennym caluje mezczyzn... takie zaklamanie.. przeciez w jego roli moglby wystapic statysta..
gość 24.10.2014 12:48
^ bo musi pozostać atrakcyjny dla fanek. zreszta może jest bi ?
gość 24.10.2014 13:00
czuje wstyd...podoba mi sie kawalek Tokio Hotel...bede sluchala po cichaczu nikomu sie nie przyznajac...tak samo jak z niektorymi kawalkami Disco Polo
gość 24.10.2014 13:00
lalala: Czy tylko ja zauważyłam, że Bill wciągnął do windy KOLESIA, aby przed nim klęknął? Chyba wieści o Romansie z Karlem Lagerfeldem nie były plotkami, heh
ten kawalek caly jest potwierdzeniem tego,ze jest gejem
gość 24.10.2014 13:09
pindoleeee tooo
;) 24.10.2014 13:39
Nie chce mi się słuchać dobre? wizualnie kojarzą się z Depeche Mode
gość 24.10.2014 13:46
Tokio Hotel od zawsze byli zajebiści! Teledysk i piosenka cudne!
gość 24.10.2014 14:04
Kurcze jara mnie taka orgia xD A piosenka ok, miła dla ucha.
gość 24.10.2014 14:09
;): Nie chce mi się słuchać dobre? wizualnie kojarzą się z Depeche Mode
posłuchaj
gość 24.10.2014 14:10
trochę mi się teraz z The Rasmus kojarzą. Piosenka fajna, a teledysk bardzo seksowny :D
gość 24.10.2014 14:19
Przypomina mi Dava z Depeche Mode
gość 24.10.2014 14:23
Teledysk -sex orgia i porno czy ten świat musi tak nisko upaść? Zero wartości, teledysk totalne DNO, istny upadek, brak słów Piosenka nawet
gość 24.10.2014 14:27
Cieszę się, że próbują odnaleźć się na rynku z nowym brzmieniem :).
gość 24.10.2014 14:30
ale sie zrobil fajny :)
gość 24.10.2014 14:34
Mogę się dołączyć? Seksowny klip - nie wulgarny a zmysłowy.
gość 24.10.2014 14:37
Masowa orgia...
gość 24.10.2014 14:42
gość: Polacy nie umieją robic muzyki !!!!
Co prawda, to prawda. Zgadzam się w całej rozciągłości.
gość 24.10.2014 14:43
Ale Bill jest ładna :-D
gość 24.10.2014 14:46
Bill jest taki przystojny
gość 24.10.2014 14:52
gość: Teledysk -sex orgia i porno czy ten świat musi tak nisko upaść? Zero wartości, teledysk totalne DNO, istny upadek, brak słów Piosenka nawet
dlaczego ? trochę zabawy.
gość 24.10.2014 15:00
gość: Tęskniłam za nimi ! :* kocham ich, chociaż powiem że wole jak Bill śpiewa w języku niemieckim :) ma taki seksowny akcent mmrrrr :*
popieram ;)
holy. 24.10.2014 15:01
Gustav to sie przez te 10 lat w ogole nie zmienil.
gość 24.10.2014 15:10
Widzę, że słowo 'seksowny' jest zbyt ostre dla "top komentarzy".
gość 24.10.2014 15:12
Piosenka super, teledysk nie w moim guście a bill dalej wygląda jak totalna porażka
gość 24.10.2014 15:24
tyle wspomnień :) dobrze ze nie leza pod smietnikiem z igła w ramieniu tylko dalej spiewaja
gość 24.10.2014 15:34
W LA na pewno się wylaszczył. Poza tym na 90 % jest gejem ten teledysk tylko to potwierdza może chce zyskać gej widzów i słuchaczy. Nie moja sprawa. Dobrze że brat jest normal
gość 24.10.2014 15:43
Tooom mrrraau :D
gość 24.10.2014 16:11
słodki Bill:)
Wspolczesna muzyka 24.10.2014 16:24
Fajna brzmi jak MGMT I te inne dziaijsze bandy.
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji