Strasburger idzie na wojnę z mediami: "Jeżeli ktoś wyjmuje broń, to musi się spodziewać, że druga osoba też ją wyjmie"


Karol Strasburger, dowcipny prowadzący Familiady, znalazł się ostatnio w centrum zainteresowania mediów ze względu na swój pamiętny występ w nowym show Polsatu, Lepiej późno niż wcale. To właśnie podczas jego podróży do Japonii widzowie byli w stanie zobaczyć, jak wielkim dystansem do siebie może pochwalić się 71-latek. Okazuje się jednak, że niektóre media posunęły się według Strasburgera za daleko, jeśli chodzi o eksploatowanie jego życia prywatnego.

Czy gwiazdor szykuje się na wojnę w sądzie?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (69)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 68
gość 10.11.2018 15:35
Czyżby już demencja?
gość 10.11.2018 15:36
Jeżeli jest się osobą publiczną to czego?
gość 10.11.2018 15:38
Ja tam lubię pana Karola. Starszy a sie trzyma i wygląda na 50 lat
gość 10.11.2018 15:42
Lubię go.Fajny facet
gość 10.11.2018 15:44
To że jest osobą publiczną nie znaczy że można w jego prywatne życie z buciorami włazić
gość 10.11.2018 15:44
Bycie osobą publiczną odziera z prywatności. Coś za coś, widać niektórzy nie mogą tego zrozumieć.
gość 10.11.2018 15:44
No tak, łapią młódki w wieku wnuczek na sławę i pieniądze, a potem lecą do sądu jak brukowce wrzucą parę fotek
przemas rts 10.11.2018 15:44
celebryta od 7 boleści
gość 10.11.2018 16:01
Fakt bycia osoba publiczna nie upoważnia gryzipiorkow do mielenia jęzorem na prawo i lewo! KAŻDY ma prawo do prywatnisci Prawo Panie Karolu .
gość 10.11.2018 16:11
Mimo tego, że jest osobą publiczną, ma prawo do prywatności. Nikt nie ma prawa ingerować w jego osobiste prywatne wybory. Nigdy nie epatował swoim życiem prywatnym przed śmiercią pierwszej żony. Ma do tego prawo także teraz.
gość 10.11.2018 16:28
Dziadku, drogi dziadku! Wrzuć na luz, nikt nie wymyśla, wziąłeś sobie wnuczkę i nie ma ci się kryć.
Grazyna T. 10.11.2018 16:30
Stary sflaczaly dziadzio ktory kupil sobie za kase 45 lat mlodsza lafirynde i mysli ze jest atrakcyjny,niech sprobuje poderwac 45 lat mlodsza bez pieniedzy,on jest tak pas,udny ze patrzec na tego dziada nie moge
Gibelius 10.11.2018 16:45
A ja sie pytam dlaczego ziec Kaczora czyli Dubieniecki nie siedzi w wiezieniu? Podobno ukradl az 11 milionow,tzn.tylko tyle ze sądy w Polsce sa zalezne od Ziobry i Kaczora,jak Ziobro powie nadzwyczajnej kascie zeby nie karac,to tak ma byc
gość 10.11.2018 16:59
Napiszcie o tym co powiedzial prezydent AD w wywiadzie dla katolickiej gazety, ze zozwazalby prawne ograniczenie dzialan organizacji lgbt, to sie w glowie nie miesci, chca nam zrobic rosje z kraju :(((((
gość 10.11.2018 17:02
Jak dziadzio wdaje się w romans z młódka, to musi sie liczyć na śmiech ze strony innych, bo w życiu nie uwierzę, ze facet w tym wieku może być pociągający dla młodej osoby. Pociagający może być jego status, pieniądze.
gość 10.11.2018 17:04
Za młodu był super jako starszy pan maruda, nudziarz i trąci warpniakiem. mnie on w tej chwili denerwuje i drażni.
gość 10.11.2018 17:05
gość: Bycie osobą publiczną odziera z prywatności. Coś za coś, widać niektórzy nie mogą tego zrozumieć.
Oczadziałeś!? To, że jest aktorem i prowadzi program, wcale nie upoważnia pudla i ciebie do komentowania jego życia prywatnego!!!
Andrzej z Woli 10.11.2018 17:14
Konstutucja mi gwarantuje wyrazanie swoich opinii a ze teraz nie ma sprawiedliwosci tylko jest PIS to inna sprawa,PIS nastepnych wyborow juz nie wygra i maja to jak w banku,nawet Rydzyk oplacony 2 miliardami zl z budzetu panstwa wam juz nie pomoze!!!
gość 10.11.2018 17:19
Niestety jest Pan osobą publiczną, trzeba o tym pamiętać....
gość 10.11.2018 17:20
Niestety jest Pan osobą publiczną, trzeba o tym pamiętać....
gość 10.11.2018 17:24
Może swoją panienkę powinien podać do sądu, za informowanie mediów o ich życiu prywatnym...
gość 10.11.2018 17:26
SAM SIE TRZYMA MEDIÓW RĘKAMI I NOGAMI
Maryja z Częstochowy. 10.11.2018 17:29
Ma racje - walić cioty z PiS!
gość 10.11.2018 17:43
Tu raczej powinna się wstydzić partnerka Karola brzydka końska gęba bez wstydu może dobrze robi loda . Rączek wielkie wary nieźle ciągną
gość 10.11.2018 17:44
gość: Jak dziadzio wdaje się w romans z młódka, to musi sie liczyć na śmiech ze strony innych, bo w życiu nie uwierzę, ze facet w tym wieku może być pociągający dla młodej osoby. Pociagający może być jego status, pieniądze.
wykorzysta dziadka i znajdzie sobie mlodszego, a ten mysli , ze to ,,milosc,, im starszy tym glupszy, niech idzie na emeryture a ,,wnuczki,, juz nie zobaczy.
gość 10.11.2018 18:02
Stary, a głupi
gość 10.11.2018 18:02
Stary satyr
gość 10.11.2018 18:03
71 lat trzeba wnuki bawic
gość 10.11.2018 18:16
zmiencie go w familiadzie bo rzygac sie chce jak wypytuje uczestnikow lotnikow po piec razy to samo pilotow pyta jak sie prowadzi samolot.Dajcie fajna babke do prowadzenia familiady a nie starucha co pazerny naforse obrzydza program
gość 10.11.2018 18:28
stary dziad ,zawsze z wielkim ego...
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 68
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji