Stifler z "Warsaw Shore" też zacznie walczyć? "Wiem, że laski na to lecą"



Uczestnicy Warsaw Shore próbując utrzymać popularność i stałe źródło dochodu, coraz częściej odkrywają w sobie pasje. Ewelina Kubiak postanowiła zająć się dbaniem o wygląd innych, męska część ekipy natomiast chętnie spogląda w stronę sportu, zwłaszcza walk. Stifler głośno zastanawia się nad tym, czy również dla niego nie jest to dobry scenariusz. Wyobrażacie go sobie na ringu albo w klatce?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (54)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 54
recepcjonista 11.02.2018 12:06
Takie ładne lalusie to raczej walczą a i oralnie ze starszymi dobrze sytuowanymi panami w przydrożnych motelach,tacy to z nich cukierkowi wojownicy...
gość 11.02.2018 12:58
... a tego chyba coś mocno w dekiel je bło.
gość 11.02.2018 13:01
Ja widzę go w dużej klatce wystawionej gdzieś na rynku dużego miasta, co by ludzie zobaczyli jakiego mamy w kraju cudaka.
gość 11.02.2018 15:20
co toza pi*zdzielec?
gość 11.02.2018 21:12
no cóz - tłumoki górą
gość 12.02.2018 08:36
Niewiem co dziewczyny w nim widzą. On jest okropny🙃
gość 12.02.2018 08:45
Ale pipek
gość 12.02.2018 08:46
To taka męska dziwka to jego laski zaliczają nie on je
gość 12.02.2018 08:47
Ciekawe jak często obrabia kolby starszym panom
masia 16 12.02.2018 08:53
bardzo chciałabym mu chapnąć
gość 12.02.2018 08:56
W klatce i owszem, wyobrażam sobie , ale zamkniętej na 4 kłódki na bezludnej wyspie.
gość 12.02.2018 08:56
jaki pan takie laski
gość 12.02.2018 08:57
przede wszystkim prosty biedny chlopczyk
gość 12.02.2018 08:57
szanuj się chłopie....Kvtasa przecież nie znalazłeś na śmietniku.O miłośc trzeba zawalczyć,a nie tylko ruszać kawałkiem flaka....
gość 12.02.2018 09:03
Starszym bogatym panom może się to to spodobać :)
gość 12.02.2018 09:04
O karwa co to za wymoczkowaty gołowąs, kto na niego "leci" chyba -to latki?? Koleś wygląda jak trzeci Mroczek.
gość 12.02.2018 09:10
Że go matka nie wyskrobala.
gość 12.02.2018 09:23
Co za czasy. Ludzie próbują dogonić swoją głupotę.
gość 12.02.2018 09:31
Na Jacka ze swoim bojem w łóżku na poduszki może walczyc
....... 12.02.2018 09:36
Polskie mma to ściema za miast mma nazwijmy to wrestling tyle .Kto jeszcze wystąpi na ringu izabel .Kpina .Chłopaki ciężko trenują a tu jakiś cymbał strachu teraz ten laluś .Ja dziwię się światowej federacji MMA że toleruje to pseudośrodowisko szkodników .Koleś po latach ćpania będzie zawodnikiem liga zawodowa spok
gość 12.02.2018 09:41
On sobie sam tą ksywkę wymyślił?
gość 12.02.2018 10:04
nie wiem co to za matoł, ale wypowiada się jakby był niepełnosprawny umysłowo :(
Czytaj 12.02.2018 10:07
Apokalipsa św. Jana (BIBLIA AUDIO superprodukcja)
gość 12.02.2018 10:12
największy półmózg w tym kraju
Gej 12.02.2018 10:27
Zgwalcili by go w klatce :D
gość 12.02.2018 10:31
Taka sierotka jak on? Nadaje sie tylko do analu
gość345 12.02.2018 10:39
Miałem trochę lepsze zdanie o kobietach w naszym kraju ale skoro on się im podoba i je zalicza to ten świat jest pierdolniety
gość 12.02.2018 10:58
Ta proteza w gębie to , kupiona na odpuście w swojej parafii ?
ww 12.02.2018 10:58
w klatce tak ale z kanarkiem
gość 12.02.2018 11:03
Ile by wytrwał? Jedną stiflerową? XD
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 54
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji