Speszona Red Lipstick Monster promuje się w TVP

Ewa Grzelakowska-Kostoglu, w sieci znana jako Red Lipstick Monster, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych "vlogerek makijażowych". Według ostatniej analizy rynku youtuberów przygotowanej przez Press Service Monitoring Mediów może się pochwalić największym ekwiwalentem reklamowym, który wynosi 17 milionów złotych. Oznacza to, że gdyby Ewa chciała zapłacić za każde swoje pojawienie się w mediach, kosztowałoby to łącznie 17 milionów złotych. Przypomnijmy: Red Lipstick Monster jest "warta"... 17 MILIONÓW ZŁOTYCH?!

Jej kanał na YouTubie śledzi ponad 900 tysięcy internautów, a filmy, na których zgłębia tajniki makijażu i testuje różne produkty, mają miliony wyświetleń. Nic więc dziwnego, że potencjał i popularność Ewy postanowiło wykorzystać TVP. Po ostatniej wizycie w gmachu telewizji czekali na nią paparazzi, co wyraźnie speszyło gwiazdę sieci. Zobaczcie.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (86)

Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 61-87 z 87
gość 11.03.2017 10:49
brzydka z wadą wymowy, nie umiejąca się wysławiać, straszne to jest jak komuś moze sie podobać to co robi
gość 11.03.2017 10:50
gość: Jest ładną kobietą. Nie rozumiem tych niepochlebnych komentarzy.
gruba, łysiejąca, z tłustymi resztkami mającymi imitować włosy do tego makijaż cyrkowy. Nie pasuje.
ania 11.03.2017 10:50
Wszyscy youtuberzy powtarzają , ze zostają w internecie bla bla a łażą po tych tv i szukają większej kasy
gość 11.03.2017 11:06
Ewa tylko nei tvpis - blagam :( Wszędzie tylko nie tam - u mnie koniec subskrypcji
gość 11.03.2017 11:07
ania: Wszyscy youtuberzy powtarzają , ze zostają w internecie bla bla a łażą po tych tv i szukają większej kasy
I to gdzie - do TVPIS ble
#IDIOCI 11.03.2017 11:25
ja się pytam GDZIE ona jest gruba? Ktokolwiek z was widział kogoś GRUBEGO?! Ludzie jesteście ŻAŁOŚNI bo siedzicie i krytykujecie normalnie wyglądająca osobę. Następnym razem wklejcie swoje zdjęcie będzie zabawnie. BRZYDKA? to trzeba przepraszam wyglądać jak modelka żeby być youtuberka? Smutne. TYLKO WYGLĄD SIĘ LICZY dla was a jak będzie następny post o wytapetowanej lasce to napiszecie "FU tylko natura po co się zakrywa"
gość 11.03.2017 11:40
gość: Jest ładną kobietą. Nie rozumiem tych niepochlebnych komentarzy.
gość: gruba, łysiejąca, z tłustymi resztkami mającymi imitować włosy do tego makijaż cyrkowy. Nie pasuje.
Ale ona nie musi sie Tobie podobac. Ewka przekazuje jakas tam swoja wiedze na temat kosmetykow ,makijazu ,zreszta bardzo trafna ,mnie sie podoba .,Ja nie lubie "naturalnych" panienek dla ktorych nalozenie czerwonej pomadki na usta to oznaka wulgaryzmu! .Mnie sie ona podoba ,jest konkretna ,wiarygodna ,jest najlepsza !
.... 11.03.2017 11:47
Niech się zajmie fryzurą i łysieniem a nie makijażem...
gość 11.03.2017 11:51
Pudelek jak wy pierd*%***%
gość 11.03.2017 12:15
Ale koszmarny paszczur. Powinna nosić papierową torbę na paskudnej mordzie
gość 11.03.2017 12:17
Łysy tłustawy potwór z toną tapety na gębie, może dzieci straszyć bez charakteryzacji
gość 11.03.2017 12:25
wyglada jak predator, pasztet jakich malo nie wiem czemu ludzie sie nia tak jaraja wspolczuje
magda 11.03.2017 12:47
bardzo pozytywna i zdolna osóbka 👍
gość 11.03.2017 13:01
Nic wiec dziwnego ze ma torebke za 4.000 euro. Niech jej sie wiedzie jak najlepiej :) Fajnie sie patrzy na ludzi co osiagneli sukces.
Edyta 11.03.2017 14:28
Powiem Wam dlaczego ją lubicie- bo nie jest podobna do Was, przeciętna, ale zna się na rzeczy. Dlatego ją tolerujecie..Jest wiele lepszych od niej na youtube makijażystek, ale to "typowa" dziewczyna z sąsiedztwa. Ma talent, owszem- do zaakceptowania. Widzicie w niej wiele niedoskonałości * np figura itp., więc przetrawiacie to że zyskała sławę...Taka jest prawda, gdyby miała jeszcze świetną figurę i była mega dżagą zaraz sypałby się hejt.
gość 11.03.2017 14:56
Bez szału nuda czasem wymuszone wariactwo, są lepsze o niej.
gość 11.03.2017 15:11
BlackDoberman: Pytanie. Dziewczyny, czy Wy naprawdę musicie się malować? Uroda to coś naturalnego, można ją jedynie podkreślić, ale nakładać tony makijażu? Pomyślcie co będzie za 10-15 lat? wstając rano i patrząc w lustro dostaniecie zawału. To są fakty! Nie ulegajcie pokusom firm kosmetycznych, ale dbajcie jak najdłużej o naturalność.
gość: ..maluję się od 19 roku życia;teraz mam 64.."Makijaż" ..solidny;przy tym także zawodowy-charakteryzacja-dzień w dzień!Przez te wszystkie lata!CIENIA ZMARSZCZEK ani obwiśnięć,ani rozszerzonych porów-nie mam!NIGDY u kosmetyczki nie byłam;używam kremów Nivea;raczej tych tańszych,choć zdarzają się z Q10..Na jakieś "maseczki" i inne cuda-nie miałam nigdy ani czasu ani samozaparcia na to!Więc..z całą odpowiedzialnością stwierdzam:Twoje argumenty z d...py!Kobiety powinny się malować;coraz trudniej je odróżnić od mężczyzn!:-)
A ja się z tym nie zgadzam. Sama widzę po sobie i po swoich rówieśniczkach jak makijaż naprawdę wpływa na stan skóry. Kiedyś mocno się malowałam, potem przestałam i zaczęłam skupiać się na pielęgnacji, oczyszczaniu, odżywianiu, itd. Efekty są piorunujące, poprawił mi się stan skóry, rzęsy i brwi są mocniejsze. Moje rówieśniczki bez makijażu rzeczywiście straszą, mają liczne przebarwienia na skórze, również wokół oczu, nie wspominając już o siatce zmarszczek u dwudziestoparoletnich dziewczyn to trochę nienormalne. Niestety wiele osób myśli, że makijaż nie wpływa na nasz stan skóry, a okazuje się, że nawet delikatny make-up szkodzi. Jeśli mi nie wierzycie spróbujcie przerzucić się na naturalną pielęgację skóry i zrezygnować z makijażu na jakiś czas, a same zobaczycie efekty.
gość 11.03.2017 15:29
Fajna jest
gość 11.03.2017 17:24
gość: az sie boje pomysleć jak bedzie wygladała w wieku 70 lat jak już nie bedzie jej sie chciało malować , bo generalnie to bardzo brzydka kobieta
a ja uważam wprost przeciwnie, ma ciekawą, oryginalną urodę, przynajmniej nie glonojad z taśmy
gość 11.03.2017 17:50
gość: az sie boje pomysleć jak bedzie wygladała w wieku 70 lat jak już nie bedzie jej sie chciało malować , bo generalnie to bardzo brzydka kobieta
klasyczny przyklad zawiści
gość 11.03.2017 18:03
Brzydka strasznie
gość 11.03.2017 18:48
Super babka, bardzo pozytywna, a na filmach zawsze wie o czym mówi miła i skromna, zawsze jest uśmiechnięta :)
gość 11.03.2017 19:49
Aja ja niesledze, jestem jedyna normalna😊
dorka 11.03.2017 23:27
nic specjalnego u niej nie ma zobaczcie HEJLOBUZY albo BUGISILWER to jest ok mozna to ogladac
dorka 11.03.2017 23:30
nic specjalnego u niej nie ma zobaczcie HEJLOBUZY albo BUGISILWER to jest ok mozna to ogladac
gość 13.03.2017 00:33
Zaciekawiła mnie ona. Zobaczyłam ze 2 wykłady m. innymi - demakijaż. Popełniła błąd - w końcowym etapie demakijażu prysnela tonikiem w spray i zostawiła nie ścierając wacikiem. Tak zostawiajac tonik czy wodę w spray na cerze nie osuszając cery - odwadniany nią . Konieczne jest, po spray nie zostawiać spray na twarzy ,
gość 08.05.2017 10:20
gość: wygląda jak gówno, jest brzydka, zapuszczona, niechlujna.. Nie wiem jak można oceniać pozytywnie tego pajaca. O makijażu też nie wie zbyt wiele, pacykara, jak clown. Tandeta.Idolka brzydkich, które walczą z kompleksami patrząc na jeszcze brzydszą.
Zazdrość przez ciebie przemawia. Nie podobają mi się jej włosy i fioletowe szminki ale filmiki ma dobrze zrobione. Oglądam je, bo ma fajne tematy np. tańsze zamienniki drogich marek. Ciekawie opowiada i umie nawiązać kontakt z ludźmi. Teraz będzie na targach kosmetycznych Beauty days w Nadarzynie. Ma być sędzią w bitwie na pędzle. Założę się, że przyjdzie tam dużo dziewczyn z książkami do podpisania.
Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 61-87 z 87
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji