Smolasty o kondycji polskiego hip-hopu: "Jest na takim poziomie, że chylę czoła"


Norbert Smoliński, znany szerzej jako "Smolasty", przedarł się do głównego nurtu polskiego show biznesu dzięki związkowi z blogerko-piosenkarką Honoratą Skarbek, niegdyś występującą pod pseudonimem "Honey". Podczas imprezy urodzinowej 4fun.tv muzyk stwierdził, że obecnie polski rap przechodzi swojego rodzaju renesans, na fali którego wielu niszowych artystów zyskuje na popularności. Dodatkowo, jako swoje muzyczne inspiracje, wokalista wymienił m.in. damskiego boksera - Chrisa Browna oraz The Weekenda, znanego z tego, że w trakcie jednego weekendu podjął decyzję o rzuceniu szkoły.

Czy to godni naśladowania idole?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (48)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 49
Lolek 04.09.2018 08:35
Kto to jest ten smolasty?
gość 04.09.2018 08:38
On nie jest raper to co robi nie jest rap, Paluch Kali Sokol itd to jest RAP. a nie young kulti smolasty itd
złowrogi miś 04.09.2018 08:41
Łapka do góry kto uważa, że Honka to idiotka.
gość 04.09.2018 08:47
Jesteśmy trzy kroki za rosyjskim hip-hopem. Młodzi słuchają go na okrągło, może nawet to będzie jakaś motywacja do nauki rosyjskiego.
gość 04.09.2018 08:48
Przecież on nie rapuje... oszalał?? To kim w takie razie jest sprzęt czy Sokół?
gość 04.09.2018 08:48
ja uwielbiam i slucham od lat fokusa.
gość 04.09.2018 08:49
smomasty i te inne taco i Qebo.gowno nie raperzy.
gość 04.09.2018 08:50
On tworzy trap . A rap to KaeN. Młody i z charyzmą.
gość 04.09.2018 08:52
Nie znam go ale ma rację. Polski hiphop naprawdę na maxa wymiata!!
gość 04.09.2018 08:53
złowrogi miś: Łapka do góry kto uważa, że Honka to idiotka.
Zanim kogoś kretonie obrazisz to najpierw uzasadnij.
gość 04.09.2018 08:54
W sumie calkiem ladnie sie wyslawia, ma nawet bogaty zasob slow i chyba interesuje go to, co robi. Wiele "gwiazdek", szczegolnie tych mlodych, wywoluje duzo wieksze zazenowanie, jak wypowiada sie publicznie
Patija 04.09.2018 08:55
Gowno nie hip hop. Raperzy to Molesta, Zipy, HG itd.
gość 04.09.2018 09:04
Rap to dla murzynow.
gość 04.09.2018 09:18
Małpa, Pezet, Molesta, Kaliber 44, Onar, Pocahontaz i inni starsi raperzy ratują ten nasz rap a nie trapollo które śpiewa pan smolasty i jego koledzy
gość 04.09.2018 09:22
Smolisty ma brudnego członka od kału.
gość 04.09.2018 09:38
Na poziomie żenady jest pl hip hop
gość 04.09.2018 09:39
To ten cały stifler ? Pedałek z mtv
gość 04.09.2018 09:46
A co to się stało? Panowie się już znudzili teraz czas na laski?
gość 04.09.2018 09:50
Lolek: Kto to jest ten smolasty?
Do tej pory znałem go jako kogoś kto po prostu lubi dość konkretnie "bawic się" z facetami, jak widzę teraz to też rapuje i ma dziewczynę, ciekawe czy ta cała Honorata wie z kim jest
gość 04.09.2018 09:54
Rap to opcja dla tych którzy nie umieją grać na instrumencie ani śpiewać. Przestańcie promować tę patologiczną muzykę.
gość 04.09.2018 09:56
gówno wie lamus który w nogach spi ma miód w uszach i słome w butach o muzyce
gość 04.09.2018 10:01
To Hip-Hop ma w ogóle jakieś poziomy?
To ja 04.09.2018 10:02
Dlugo slucham juz hiphopu ale on to raczej cienias jest gdzie mu do klasykow raper z radia
gość 04.09.2018 10:06
Hip-Hop, muzyka mająca na celu irytowanie każdego człowieka w pobliżu, grana z okien na full. Świadomość irytowania innych, zastępuje grającemu walenie gruszki. Rymy na siłę i pseudo afroamerykański akcęcik - czyli beznadzieja dla patosów.
gość 04.09.2018 10:15
Jeśli ktoś ma 30 lat i słucha rapu to jest to większy wstyd niż będąc w wieku gimnazjalnym i go słuchać.
gość 04.09.2018 10:21
Dokladnie. Nawet nie wiem kto to jest. Dzieciuch chyba nigdy nie slyszal porzadnego rapu. Wymienionym przez Ciebie artystom, co najwyzej moze on buty lizac.
gość 04.09.2018 10:23
gość: Dokladnie. Nawet nie wiem kto to jest. Dzieciuch chyba nigdy nie slyszal porzadnego rapu. Wymienionym przez Ciebie artystom, co najwyzej moze on buty lizac.
A to jest porządny rap. żartujesz chyba
gość 04.09.2018 10:24
Kim wgle jest ten kolo?
gość 04.09.2018 10:25
gość: Dokladnie. Nawet nie wiem kto to jest. Dzieciuch chyba nigdy nie slyszal porzadnego rapu. Wymienionym przez Ciebie artystom, co najwyzej moze on buty lizac.
gość: A to jest porządny rap. żartujesz chyba
– O, spójrz jak oni się ruszają! Te kocie ruchy! Te gesty rękami! – A po co nasi chłopcy mieliby się tak gibać? – Po co? Po co?! Po to, żeby nie wyglądać jak żelbetonowy kloc! Polski gangster nie ma luzu. Rusza się jak wóz z węglem, a przydałoby się trochę polotu i finezji w tym smutnym jak pizda mieście... Nie jest tak, Czarnuchu?
gość 04.09.2018 10:26
Smoła tutaj? Hahahahaha
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 49
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji