Skrzynecka z rodziną na rowerach

Zamiast "na salony", Kasia Skrzynecka i Marcin Łopucki zabrali swoją córeczkę, Alikię Ilię, na przejażdżkę rowerem. 

Było na pewno o wiele rodzinniej i... zdrowiej.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (39)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 39
ostatnia deska ratunku! 08.07.2013 00:19
Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
ostatnia deska ratunku! 08.07.2013 00:19
Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
ostatnia deska ratunku! 08.07.2013 00:19
Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
gość 08.07.2013 00:19
Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
gość 08.07.2013 00:20
Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
gość 08.07.2013 01:11
A Pani Kasia gdzie kask ma ?
gość 08.07.2013 01:39
wyglada jak wiesniara!!! i te okulary no comment
gość 08.07.2013 01:57
Lubie Kasie i jej rodzinke jest laska extra:):):) lubie to ze po niej wszyscy jada a ona ma to gdzies ubiera dresy i w swoim zakresie dba o siebie tak jak chce uwielbiam ja a nie tych egoistycznych polaczkow odwsietnie ubranych jak na rozdanie oskarow nie wiem gdzie na reklamnie kolejnego badziewia czyttaj: np. rafaello:Dzeby sukienka byla biala a szminka czerwona hehe skrzynecka to babka z krwi i kosci-kazdego mozna krytykowac za zly ,ake up( ok jestem specjalistka i ok szminek nie ma najlepszych;P ale z nia najpredzej po silowni na browarka bym skoczyla:) Kaska jestes OK:D!!!
gość 08.07.2013 07:14
lubię duże sisiory
gość 08.07.2013 07:15
Kaśka,dresik masakra!!!
gość 08.07.2013 08:05
z tą wielką du,pą wygląda na matkę tego osiłka a to jego żonka :)))
kaska 08.07.2013 09:30
JAKAS TAKA SIE MĘSKA ZROBIŁA I BEZ WDZIĘKU............!
gość 08.07.2013 12:09
Lubię panią Kasię - normalna kobitka,zawsze uśmiechnięta,a ci co ją krytykują,to zwyczajni zawistnicy,którym w życiu nic nie wychodzi - tak trzymać pani Kasiu - piękną rodzinkę tworzycie:-)
gość 08.07.2013 12:10
gość: Kaśka,dresik masakra!!!
nie - na rower się ubierze w szpilki i suknię balową - jakaś ty głupia to jest dopiero MASAKRA!!!
gość 08.07.2013 12:11
gość: z tą wielką du,pą wygląda na matkę tego osiłka a to jego żonka :)))
Pokaż swoje obsrane dupsko!
gość 08.07.2013 12:13
ostatnia deska ratunku!: Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
kurwa żebyś ty debilu wiedział jaki ty głupi jesteś,to aż mi cię żal
gość 08.07.2013 15:03
Normalna szczęśliwa rodzina, Kasia jest piękna
mama 08.07.2013 15:23
obejrzałam ten filmik i zobaczyłam na nim ogromną miłość matki do dziecka. Kasia patrzy na nie z uwielbieniem ponieważ w pełni docenia fakt , że ma tą kruszynę nie to pazerna okropna Mucha która opowiada że jej córka jest miłą wpadką. I dba bardziej o swój make up niż dziecko. A Kasia umie docenić bo to spelnienie marzeń i największy cud po kilku poronieniach. Zdrówka dla małej i uroczej mamy :)
gość 08.07.2013 16:08
Super!! Normalna rodzinka!!!
gość 08.07.2013 16:10
Super ta mała ;) Fajna dzidzia, gratuluje!
gość 08.07.2013 16:13
Super córa! Najważniejsza jest rodzina, dzieci. Praca jest, jutro moze jej nie byc, a rodzine mamy na zawsze, więc trzeba sie nią cieszyć i o nią dbać!
gość 08.07.2013 17:13
Byłoby super, gdyby zabrała na tą przejażdżkę rowerową pasierbów, wtedy byłoby to bardzo rodzinne. A tak, to widać że nie jest typową macochą, wszędzie tylko z mężem i swoją córką, bez Jego dzieci. Jak w bajce o Kopciuszku.
gość 08.07.2013 17:16
No i co????? Normalni ludzie na przejażdżce rowerowej z małym dzieckiem. News z dupy czyli pudel jak zawsze nie ma o czym pisać
gość 08.07.2013 17:20
gość: Byłoby super, gdyby zabrała na tą przejażdżkę rowerową pasierbów, wtedy byłoby to bardzo rodzinne. A tak, to widać że nie jest typową macochą, wszędzie tylko z mężem i swoją córką, bez Jego dzieci. Jak w bajce o Kopciuszku.
Dzieci tego pana są już dorosłe i nie jeżdżą z tatusiem na rowerku
gość 08.07.2013 18:27
gość: Byłoby super, gdyby zabrała na tą przejażdżkę rowerową pasierbów, wtedy byłoby to bardzo rodzinne. A tak, to widać że nie jest typową macochą, wszędzie tylko z mężem i swoją córką, bez Jego dzieci. Jak w bajce o Kopciuszku.
co ty pieprzysz - takie duże dziewczyny i zaraz będą z nimi wszędzie jeździć - tak jak mój 15 syn wszędzie ze mną lata - skąd się bierze taka głupota ludzka?
gość 08.07.2013 18:27
fajny psiak :)
gość 08.07.2013 18:28
gość: Byłoby super, gdyby zabrała na tą przejażdżkę rowerową pasierbów, wtedy byłoby to bardzo rodzinne. A tak, to widać że nie jest typową macochą, wszędzie tylko z mężem i swoją córką, bez Jego dzieci. Jak w bajce o Kopciuszku.
gość: Dzieci tego pana są już dorosłe i nie jeżdżą z tatusiem na rowerku
dokładnie,ale zawsze znajdzie się jakaś zadra,która się na siłę do czegoś przyczepi
gość 08.07.2013 21:06
ostatnia deska ratunku!: Wiecie co zaintrygowało mnie to, że jest modlitwa zwaną "Nie do odparcia" Poszukałam trochę w internecie, wstukałam w gogla te słowa "NIE DO ODPARCIA"... i nie żałuję! Ludzie poprzez tą modlitwę otrzymują wspaniałe łaski, odzyskują zdrowie, rozwiązują się trudne problemu, znajdują pracę i MIŁOŚĆ! to na prawdę działa!
gość: kurwa żebyś ty debilu wiedział jaki ty głupi jesteś,to aż mi cię żal
Spierdalaj, chuju, kurwo, szmato, zjebie, piździelcu na widelcu, pokurwieńcze, pojebusie, debilu, idioto, analfabeto, owłosiony szczurze na rurze!
gość 08.07.2013 22:34
fajna rodzinka,Kaska ma teraz super męza
gość 08.07.2013 23:36
gość: Byłoby super, gdyby zabrała na tą przejażdżkę rowerową pasierbów, wtedy byłoby to bardzo rodzinne. A tak, to widać że nie jest typową macochą, wszędzie tylko z mężem i swoją córką, bez Jego dzieci. Jak w bajce o Kopciuszku.
Jego synowie sa nieco starsi I niekoniecznie musza/chca przebywac non stop z rodzicami. Poza tym widzialas/les tylko fragment z ich zycia I juz moglas/les ich ocenic? Fenomen
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 39
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji