Sablewska śpieszy się w drodze do luksusowego butiku

Maja Sablewska nie ukrywa zamiłowania do luksusowych dodatków oraz stylizacji od najlepszych projektantów. Celebrytka zapewnia, że woli kupić mniej, jednak stawia na ubrania wysokiej jakości, co wiąże się z wysokimi kosztami jej stylizacji. Kilka dni temu Maja w pośpiechu pędziła do warszawskiego Vitkaca. Najwyraźniej celebrytka przemyślała ostatnie zakupy i postanowiła wymienić w butiku najnowszą zdobycz. Przy okazji podkreśliła zgrabne nogi butami na szpilce oraz skórzaną mini, nie ukrywając zadowolenia z obecności paparazzi.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (95)

gość 06.07.2018 23:28
The ICONE 🔝👌
gość 06.07.2018 23:34
Stary botoks
gość 06.07.2018 23:34
Stary botoks
gość 06.07.2018 23:40
Hejtujecie dalej, i tak równo macie, możecie jej dywany prac haha
gość 06.07.2018 23:42
Mówcie i piszcie co chcecie nieudacznicy, możecie pomarzyć o jej życiu wy piękne boginie.
gość 06.07.2018 23:43
Każda tylko atakuje i obraza a wszystkie na pewno brzydkie i bez kasy. Zazdrość zżera nie?
gość 06.07.2018 23:45
Fajna babka co xhxecie
gość 06.07.2018 23:50
Ustawka na 1000000000%
gość 06.07.2018 23:52
Monii: Po co ona zawsze na łbie ma kapelusz?? Mam wrażenie, że ona śpi w kapeluszu, kąpie się itd.:) kobita masakra jakaś...
kiedys sama powiedziala --ze jak leni sie umyc wlosow to ubiera kapelusz podejrzewam , ze i sama leni sie umyc --zawsze wyglada smierdzaco i odpychajaco !!! fuj!!!!
gość 07.07.2018 00:00
Chyba sama źle się czuje w tym przebraniu 🤔
gość 07.07.2018 00:22
Ale człapie w tych butach.
gość 07.07.2018 00:31
😍 Rakieta 🚀 !!!
gość 07.07.2018 00:32
Lato 30 stopni a ta idiotka w pol kozakach ot debil
gość 07.07.2018 01:27
ona jest w wieku rozenek...to raz, a dwa ten facet ktory oglada jej nogi jest oblesny
gość 07.07.2018 01:29
ona jest jak herbus cokolwiek by nie zalozyla to bedzie wygladac tanio
gość 07.07.2018 01:46
Ale wiocha. Zwróciła rzeczy do sklepu i wyszła. Żenada. Jej ,,faszyn from Raszyn,, jak z psychiatryka.
gość 07.07.2018 02:27
Robią !
gość 07.07.2018 03:15
A kto to jest?
gość 07.07.2018 05:25
patyki
gość 07.07.2018 05:50
Ha,ha,ha nawet mi nie drgnął ani trochę.
gość 07.07.2018 06:24
U niej robi wrazenie wielka glowa do zasuszonego ciala i twarz z tymi glonami.kogo ona interesuje?
gość 07.07.2018 06:59
Taka miss Skodą dla ubogich popierdziela jak zwykły kowalski? Widać że Sablewskiej marzą się wyższe sfery jak Herbuś . Jak już zakłada na siebie tyle tysięcy to mogłaby być wiarygodna i lepszą furą zajechać na miarę gwiazdy, tak wyszło wsiowo.
gość 07.07.2018 07:08
Fajna usmiechnieta, wyluzowana nie to ci reszta celebrytow! KOCHAM JEJ PROGRAM ;-)
gość 07.07.2018 07:24
Śmieszna dziwaczka !!!!
gość 07.07.2018 07:27
Jesj styl to wygladac zawsze tak samo i ubierac tak innych
gość 07.07.2018 07:37
Że sprzątaczki do celebrytki. Taka. Jozia sablewska z koziej dupy
gość 07.07.2018 07:48
Maja wyglada już jak wychudzony transwestyta z zamiłowaniem do country
gość 07.07.2018 07:51
co koczkodan będzie robił w tym sklepie⁉️
gość 07.07.2018 07:54
te buty na lato idiotka .nikt normalny się tak nie ubiera
Jerzy Michalak - kandydat na prezydenta Wrocławia 07.07.2018 07:57
Ten temat jest ważny, ale korzystając z okzaji, chciałem spytać o jeszcze jedną rzecz. Co według Was moglibyśmy zrobić, żeby w Śląsku Wrocław grało więcej wychowanków?
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji