Rozżalony Woliński: "Wracam z wakacji i okazuje się, że wszyscy są na Ibizie"

Dawid Woliński wrócił właśnie z krótkich wakacji w Monte Carlo. Wyjazdy z Polski tak bardzo mu się spodobały, że w pewnym momencie celebryta poczuł się jak uchodźca.

Przypomnijmy: Woliński… ŻARTUJE Z UCHODŹCÓW?! "Lubię być uchodźcą i często wyjeżdżać z naszego kraju!"

W tym roku stacja TVN zrezygnowała z emisji programu Top Model, w którym Woliński był jednym z jurorów. Celebryta dzięki temu ma więcej czasu na odpoczynek i nadrobienie towarzyskich zaległości. W rozmowie z Pudelkiem żalił się, że niedawno wrócił z wakacji, a większość jego znajomych właśnie przebywa na Ibizie:

Pierwszy raz w tym roku wróciłem z wakacji, a za chwilę jadę. Pierwszy raz nie nagrywamy Top Model w wakacje. Przez tyle lat spędziłem je nagrywając program, straciłem dużo kontaktu ze znajomymi. Nie wiem, gdzie latają o danej porze roku – żalił się. Wracam okazuje się, że wszyscy są na Ibizie, ja w Monte Carlo, muszę ich gonić. Taka dziwna sytuacja.

Zobacz też: Woliński chwali się wakacjami z Krupą: "Jedziemy do Grecji. ZAZDROŚĆCIE MI!"

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (86)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 87
gość 24.06.2017 14:01
Czy tylko ja uważam,ze to taki tepak? Jak mozna robic z siebie super bogacza,światowca w kraju,w ktorym większość Polaków ledwie wiąże koniec z koncem?
gość 24.06.2017 21:27
A sie zebżdże, cholera. A sie zebździłem. PUDELKOWY P!ERDZ!OCH
gość 24.06.2017 21:27
Wąchajcie moje wypierdziny czyste. PUDELKOWY P!ERDZ!OCH
gość 24.06.2017 21:27
Wszyscy resortowi i ich dzieci i wnuki, jak ty, woliński, na pewno sa na Ibizie....
gość 24.06.2017 21:27
ten to ma problemy
gość 24.06.2017 21:28
Komu sie spierdzić do nosa 🤔. PUDELKOWY P!ERDZ!OCH
gość 24.06.2017 21:29
Dużo więcej czasu niż na Top Model straciłeś na samojebki w windzie:)
gość 24.06.2017 21:32
Strasznie zakompleksiony człowiek, o bardzo niskim poczuciu własnej wartości - tak jak oni wszyscy chwalący się drogimi ciuchami, wyjazdami, autami - bo myślą, że w ten sposób będą sławni, lubiani i podziwiani przez nas. Jednak, panie Woliński - nas to nie interesuje, gdzie pan jeździ i co pan robi, jest pan gwiazdą tylko dla paparazzi....
gość 24.06.2017 21:33
Te rażące białe zęby... nawet jakbym miała tyle kasy az tak białych bym sobie nie zrobila
mańka 24.06.2017 21:34
ale porąbany. facet czy nie facet?
gość 24.06.2017 21:35
Żal mi go.....bardzo....Boże chroń od takich ludzi!!!
gość 24.06.2017 21:36
no niech sie nie posra,ludzie nie mają za co zyć a to taki snob
gość 24.06.2017 21:45
Dupa go swedzi
gość 24.06.2017 21:46
Oh jaki woli swiatowy.
gość 24.06.2017 21:48
większość jego znajomych właśnie przebywa na - urlop się bierze bo? chyba do tego nie dorósł
gość 24.06.2017 21:48
Yebane nieroby.
lol 24.06.2017 21:50
puste zycie
gośćhbbh 24.06.2017 21:50
Dziel
gość 24.06.2017 21:51
Bral bym w ananasa
gość 24.06.2017 21:53
Zenujacy gosciu jestes
gość 24.06.2017 21:53
Ciota
gość 24.06.2017 21:56
właśnie płaczę ze śmiechu :)
gość 24.06.2017 21:57
No ból doopy nie z tej ziemi
gość 24.06.2017 21:57
ja pier.. co za pustak..
gość 24.06.2017 22:01
Fakt, bardzo dziwna sytuacja, panie Wolinski. Ha, ha, ha.
gość 24.06.2017 22:01
i jak tu żyć????? wszyscy na Ibizie????????????
gość 24.06.2017 22:17
Tylko ludzie mali biją się o prestiż. Wielcy go po prostu mają...
gość 24.06.2017 22:18
Ha ha ale debil
gość 24.06.2017 22:18
Może celowo mu je powiedzieli gdzie lecą żeby się go pozbyć hehe
gość 24.06.2017 22:25
A mowia ze z wiekiem ludzie madrzeja. Widac nie wszyscy. Zalosny czlowiek
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 87
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji