Rozenek o sukni "inspirowanej" Ciarą: "Spełnili moje marzenie!"

Na tegoroczny Balu Dziennikarzy furorę zrobiła Małgorzata Rozenek-Majdan, która przyćmiła wszystkich spektakularną stylizacją. 40-latka pojawiła się w sukni z czarnym golfem i rozbudowanym trenem z białą podszewką. Internauci szybko zorientowali się, że identyczną kreację wcześniej zaprezentowała Ciara, podczas rozdania nagród American Music Awards. Gosia, próbując wybrnąć z sytuacji przyznała, że kreacja powstała w pracowni Roberta Czerwika i była konsultowana ze stylistką Rozenek, Kamilą Brudzyńską. Celebrytka zapewnia, że kreacja jest spełnieniem jej marzeń oraz pasowała do smokingu męża.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (66)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 41
gość 19.02.2019 12:51
Twoja wiadomość została uznana jako spam.
kiki 19.02.2019 12:56
Inteligentna bestyja, odpowiedziała dziennikarce tak na odczepne a jednak uprzejmie. Niestety, widać że rozmowa ją nudziła
gość 19.02.2019 13:03
Gocha ma swietne cialo i nogi to fakt
gość 19.02.2019 13:13
Obejrzałam „ Zimna wojnę „ nie wiem jak ten film osiągnął sukces i jestem nawet nominowany do Oscara . Nudny ... owszem gra aktorska jak najbardziej na plus ale fabuła ..
gość 19.02.2019 13:31
przecież to automat wyłapuje uznaje pewne słowa i zwroty za spam LOL
gość 19.02.2019 13:45
Masakryczna pozerka
gość 19.02.2019 14:05
gość: Gocha ma swietne cialo i nogi to fakt
całokształt ma świetny
Gość 19.02.2019 14:07
gość: Babcia zniknij
Mówisz, masz! Babcia Dosia została już zamieciona pod dywan przez Małgosię. :D
gość 19.02.2019 14:08
Ba dobre twoja wiadomość została uznana jako spam aahaha
gość 19.02.2019 14:10
Co w tym ciekawego jak kopjuje sie suknie innych.
gość 19.02.2019 14:12
gość: majtki z golfem też ma?
nie ma, ale babcia Docia ma pieluchomajtki z kokardą, może ci pożyczy jak wypierze, ona jest bardzo uczynna
gość 19.02.2019 14:19
Piękna.
gość 19.02.2019 14:20
gość: majtki z golfem też ma?
gość: nie ma, ale babcia Docia ma pieluchomajtki z kokardą, może ci pożyczy jak wypierze, ona jest bardzo uczynna
gość: A ty co w tych komentarzach atakujacych Dode znajdujesz za przyjemnosc.Zreszta artykul jest o skopiowanej sukni Rozenkowej, wiec nie wyjezdzaj tu z Doda.
twoja płaczliwa skarga została uznana za spam hahaha
gość 19.02.2019 14:27
Ona kpi sobie ze wszystkich. Uwielbiam jej cynizm. Małgoniu, buziaczki.
gość 19.02.2019 14:29
Ona wogole nie zajmuje sie dziecmi tylko bozenka !
gość 19.02.2019 14:33
Gosia parodiuje transa Doduń kuśtykającego w plagiatach.
Radek 19.02.2019 14:35
Ma seksowny głos i sposób mówienia. Małgonia moja seksolatka.
gość 19.02.2019 14:36
Radzio nie spelniony jako ojciec.....
gość 19.02.2019 14:38
Ona jest juz nie do zaplodnienia
gość 19.02.2019 14:41
gość: Kłamczucha.A gdzie ta ciąża.
kłamczuszko Małgoniu jestes cudna, nie odpowiadaj, gdzie ta ciąża, niech się wandzioły po$rają
gość 19.02.2019 14:43
gość: Gosce in vitro nie wyszlo w 2018
Dziecko w 2019, dlatego suknia ciężarnej. Gratulacje Małgosiu kwiatuszku!!!
gość 19.02.2019 15:11
Żal mi jej z powodu celów życiowych jakie sobie wyznaczyła...Nie słyszałem ,żeby komuś pomogła czy zrobiła coś dobrego dla innych...tak umrze jak żyje...próżniactwo
gość 19.02.2019 15:11
Pusta dziumdzia.
gość 19.02.2019 15:17
Majdan lat 40.studiowala prawo,ma wiec jakaś wiedzę i potrafi się obronić! Jej spr czy wybór był dobry-fakt,ze potrafi”robić kasę”i dibrze gra swoją role Iluminaci
gość 19.02.2019 15:18
Znowu zapłaciła pudlowi. Daliście się kupić babci?
gość 19.02.2019 16:00
Pierwsza moja eiadomosc byla uznana za spam wiec napisze jeszcze raz
gość 19.02.2019 16:01
Dwoje ludzi o podanych imionach I nazwiskach jest odpowiedzialnych za ten pla giat
gość 19.02.2019 16:04
Za k o pio wa nie pracy na Stu diach dostaje sie pa le lub gorzej
gość 19.02.2019 16:05
Moja wiadomosc byla uznawana jak sp am za cztery razy zanim napisalam prawde o tej su kience
gość 19.02.2019 16:07
Wstyd! Chwalenie sie kopia czyjej pracy powinni ja pozwac
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 41
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji