Przetakiewicz wystąpi w show Rinke? "W telewizji brakuje wielu programów"

Rinke Rooyens znalazł miłość u boku Joanny Przetakiewicz, pod której adresem nie szczędzi komplementów. Projektantka nie pozostaje mu dłużna i na swoim Instagramie publikuje zdjęcia niespodzianek od ukochanego oraz nawołuje fanki to poszukiwania partnera "na poziomie". Przetakiewicz od wielu miesięcy kreuje się na specjalistkę w relacjach damsko-męskich. W wywiadzie udzielonym portalowi PrzeAmbitni wyznała, że w telewizji jest jeszcze miejsce na nowe programy. Myślicie, że przygotuje razem z Rinke nowe show?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (66)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 67
gość 10.10.2018 11:47
Ona fajna jest
gość 10.10.2018 12:07
Pani Joasiu życzę szczęścia, bo w życiu ważne są tylko chwile...
gość 10.10.2018 12:14
Pani Kasia z Piaseczna jest najpiękniejsza! Wyglada jak najprzecudniejszy blond anioł. A w jej niebieskie oczy mógłbym patrzeć bez konca. Zakochałem sie😍
gość 10.10.2018 12:15
Bedzie doradzac jak zlapac milionera i wyysac z niego kase!
gość 10.10.2018 12:15
Zazdroszczę jej beztroski finansowej, ciekawego życia. Fajna babka
gość 10.10.2018 12:16
Jezu jak mnie ząb Napier ... ,A zaraz do pracy . Dbajcie o ząbki
gość 10.10.2018 12:18
Zaczyna się...
gość 10.10.2018 12:19
idealny program dla tej kurtyzany
gość 10.10.2018 12:23
Przetakiewicz jest w stanie zrobić wszystko dla popularności
Zdzisek 10.10.2018 12:34
Cóż za wspaniała para do naśladowania,cudzołożnik i ladacznica ale najważniejsze,że mają dużo pieniędzy i stać ich na drogie rzeczy.
gość 10.10.2018 12:40
A ja chętnie obejrzę program jak znaleźć milionera " na poziomie" jakmguwernantka przy sobie zatrzymać na dłużej. Gdzie bywać, co mowić i jak pokonać konkurencje.Kto jak kto ale ona ma duże doświadczenie w tej materii i chętnie posłucham instrukcji
gość 10.10.2018 12:40
Dlaczego ta Pani jest tak ochydnie zbotoksoawna? Usta napompowane! Włosy cieniutkie, przyklepane... zrobione na ostry blond. Doczepiane też. I takie zmanierowane ruchy! Bez klasy! Nie chce się już takich celebrytek oglądać!
gość 10.10.2018 12:57
WOLNOSC DLA SIOSTR GODLEWSKICH!!!
gość 10.10.2018 12:58
gość: A ja chętnie obejrzę program jak znaleźć milionera " na poziomie" jakmguwernantka przy sobie zatrzymać na dłużej. Gdzie bywać, co mowić i jak pokonać konkurencje.Kto jak kto ale ona ma duże doświadczenie w tej materii i chętnie posłucham instrukcji
qrwo nierobie do pracy a nie szukasz milionera
gość 10.10.2018 13:08
Najbardziej brakuje Przetakiewicz XDDD
gość 10.10.2018 13:33
Wyrachowana cwaniara i hipokrytka; przykre że takie coś ma doradzać;to rodzaj sutenerstwa.
Rozwalila kolejny zwiazek 10.10.2018 14:32
Przebiegla swinia, przerobiona skalpelem i zbotoksowana podstarzala lalunia, ktora ma doswiadczenie damsko-meskie a dokladniej to ma talent w rozwalaniu czyichs zwiazkow! Pomijajac juz Kulczykowa i te wczesniejsze, to teraz ostatnio rozwalila zwiazek Kasi Wolejnio z Rinke. Oni byli ze soba ponad 2 lata a Przetaczka zaczela mu sie tak narzucac, zaczela do niego wydzwaniac, wysylac sms-y o kazdej porze dnia i nocy az w koncu dopiela swego i rozwalila zwiazek Kasi z Rinke. Baba jest podstepna i wredna. Tylko weszy i poluje na czyichs facetow, byleby bogaty.
gość 10.10.2018 14:34
on się go wstydzi ;)
XOX 10.10.2018 14:40
Zrobila sobie tak wielkie wary, ze one zaczyna przypominac dwie parowki :)
gość 10.10.2018 14:42
ponaciagana 50-letnia damulka, ktora udaje 18-latke hah ciekawe ile miala operacji plastycznych
gość 10.10.2018 14:44
Ta to sie wszedzie wkreci. Gdyby nie Kulczyk to nikt by o niej nie slyszal. teraz zyje z kasy po nim,
gość 10.10.2018 14:46
Wstretna falszywa baba, rozwalila zwiazek Kasi Wolejnio i Rinke
gość 10.10.2018 14:49
wiedziałam ,że wykorzysta Rinke.Już wczesniej pisalam,że tylko patrzeć jak wystąpi w programie Rinke.Pijawka wie jak się ustawić i za kogo zabrać
gość 10.10.2018 14:50
Spryciara - bierze sie tylko za tego faceta, z ktorego mozna wycisnac kase! NIE BEDE OGLADAC PROGRAMOW Z PRZETAKIEWICZ!
gość 10.10.2018 14:51
Hahaha przecież nawet jak Przetakiewicz zrobi jakiś program w telewizji to NIKT nie będzie tego oglądał! Rinke, nie szkoda Ci pieniędzy? Lepiej je wydaj na naprawdę potrzebujących, a nie na starą, głupią lampucerę która nie wie nic na żaden temat bo jej jedyne zainteresowania to łapanie milionerów i wysysanie z nich wszystkiego co się da.
? 10.10.2018 15:00
gość: Ona fajna jest
cwana, zaklamana baba jest dla ciebie fajna?zbotoksowana na dodatek
gość 10.10.2018 15:01
gość: Hahaha przecież nawet jak Przetakiewicz zrobi jakiś program w telewizji to NIKT nie będzie tego oglądał! Rinke, nie szkoda Ci pieniędzy? Lepiej je wydaj na naprawdę potrzebujących, a nie na starą, głupią lampucerę która nie wie nic na żaden temat bo jej jedyne zainteresowania to łapanie milionerów i wysysanie z nich wszystkiego co się da.
dokladnie tak. a na insta zawsze udaje taka wszystko-wiedzaca. mam juz dosc tych jej "mundrosci" z d...y
ZuMe 10.10.2018 15:03
gość: wiedziałam ,że wykorzysta Rinke.Już wczesniej pisalam,że tylko patrzeć jak wystąpi w programie Rinke.Pijawka wie jak się ustawić i za kogo zabrać
W punkt! Idealne slowo: PIJAWKA! Wie gdzie sie zakrecic, dla swoich korzysci.
ZuMe 10.10.2018 15:04
gość: wiedziałam ,że wykorzysta Rinke.Już wczesniej pisalam,że tylko patrzeć jak wystąpi w programie Rinke.Pijawka wie jak się ustawić i za kogo zabrać
W punkt! Idealne slowo: PIJAWKA! Wie gdzie sie zakrecic, dla swoich korzysci.
ERYK 10.10.2018 15:19
powinna poprowadzic program jak usidlic milionera- po Kulczyku kto następny?
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 67
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji