Pozbawiona entuzjazmu Natalia Siwiec rozdaje autografy na lewo i prawo (WIDEO)


Korzystając z masywnego zainteresowania produktami kosmetycznymi wszelakiej maści, celebryci rzucili się na zwietrzony biznes, licząc na możliwie jak największe zarobki przy minimalnym wkładzie własnym. Do wynajdywania koła na nowo swoje trzy grosze wtrącił również nie kto inny jak Natalia Siwiec, tworząc we współpracy z jedną z marek linię lakierów do paznokci. Próbując opchnąć klientom "przełomowe" nowe kolory kosmetyków, celebrytka pojawiła się na targach "beauty", gdzie zajmowała się rozdawaniem autografów. Zajęcie to zdawało się jednak nużyć Natalię, która nie wyglądała na specjalnie zadowoloną.

Jak myślicie, która celebrytka następna będzie próbowała zawojować rynek paznokciowy?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (47)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 48
£ 26.09.2018 21:39
Debile biorą autografy od dubajówkidubajówki, serio ???
gość 26.09.2018 21:40
facebook . com /events/ 317256249036619/
gość 26.09.2018 21:43
Ależona ma sztuczny, napompowany pysk...Niedługo będzie drugą Minge.
gość 26.09.2018 21:44
facebook . com /events/ 317256249036619/
gość 26.09.2018 21:45
Chu...nie artykol.....na sztukę ....robi swoje i tyle, wielka afera z dupy
gość 26.09.2018 21:47
tak pudel, jest popularna dzieki tobie
gość 26.09.2018 21:53
...umie pisać?!
gość 26.09.2018 22:06
Mamo, wziąłem autograf od Panny która pracuje w Dubaju. Uggghhh
RATUJMY DOMINIKE 26.09.2018 22:21
uwaga uwaga! pudelku nie promuj dominiki gwit!!! jej nie trzeba promocji tylko pomocy!!! ta kobieta wyszła za wypasacza (feeders) i on ją dokarmia!!! dominiko opamietaj się!
gość 26.09.2018 22:22
Ja lubię Natalię i nie potrzebnie podkręcanie negatywne opinie o niej. I to zbliżenie kamera na jej brzuch uważam za nie na miejscu. Pracuje jak każdy na siebie i swoją rodzine. Natalko obserwuje Cię i widzę jaka jesteś na codzień buziaki
gość 26.09.2018 22:23
Po co ludziom autograf takiej pani?
President Doo-Dah 26.09.2018 22:25
ale trzeba miec puste, bezcelowe i smutne zycie zeby ustawiac sie w kolejce po jakikolwiek autograf; a juz autograf Siwiec to chyba sami desperados
gość 26.09.2018 22:27
To Prostytutka w Szczecinie bierze 10tys za noc
gość 26.09.2018 22:29
Ciekswe komu rozdaje😹
gość 26.09.2018 22:31
Ahahahah ludzie mają nagle po prostu plakaty z nią?😍ale bulls**t. Pekne zaraz jak jej twarz.
gość 26.09.2018 22:39
Ale zaszczyt poziom gimnazjum i to ma być slawa
gość 26.09.2018 22:53
Nie jest dubajowka- Mariusz ma kupę siana. Wiec co by nie powiedzieć (nikt nie zna jej osobiście wiec nie może się wyrazić w 100%) na dubajowke nie wyglada ;)
gość 26.09.2018 23:13
Debilka
gość 26.09.2018 23:24
brzydka jak świnka halinka
gość 26.09.2018 23:25
gość: Nie jest dubajowka- Mariusz ma kupę siana. Wiec co by nie powiedzieć (nikt nie zna jej osobiście wiec nie może się wyrazić w 100%) na dubajowke nie wyglada ;)
kupe ma niewątpliwie, w tych za dużych majtasach. Karzeł
gość 26.09.2018 23:29
Po jej minie mozna stwierdzic, ze sama sie dziwi po co oni do niej podchodza😂
gośćAgata 26.09.2018 23:32
Ja bardzo lubię artykuły z Panią Natalia bo uważam ze jest bardzo piękna kobieta. I tak myślę kto pisze te brzydkie komentarze. I jestem raczej pewna że to panie które próbują w taki sposób leczyć swoje kompleksy. Pozdrawiam serdecznie
gośćAgata 26.09.2018 23:38
Ja wiem ze każdy chciałby być tak szczęśliwy jak pani natalia ale zazdrość i wylewanie tych bardzo niefajnych wymyslonych opowieści jest ohydne. Strasznie brakuje mi mojego taty który zmarł niedawno. Ludzie szanujcie innych.
gość 27.09.2018 00:10
gość: Nie jest dubajowka- Mariusz ma kupę siana. Wiec co by nie powiedzieć (nikt nie zna jej osobiście wiec nie może się wyrazić w 100%) na dubajowke nie wyglada ;)
Mariusz ma duzo siana dzieki niej a nie odwrotnie.
gość 27.09.2018 04:24
starzeje się Natalka wygląda na podstarzała poprawianą 50-kę
gość 27.09.2018 04:25
gość: Nie jest dubajowka- Mariusz ma kupę siana. Wiec co by nie powiedzieć (nikt nie zna jej osobiście wiec nie może się wyrazić w 100%) na dubajowke nie wyglada ;)
gość: Mariusz ma duzo siana dzieki niej a nie odwrotnie.
na takiego się nie wygląda,,,,,,,takim się jest
gość 27.09.2018 04:28
straszyła sądem gdy wiązano ją z aferą dubajską i na gadaniu się skończyło,a przecież lubi kasę dlaczego zrezygnowała z odszkodowania i przeprosin ?
PRZEMEK SALETA 27.09.2018 06:56
BARDZO LUBIĘ PANA BRONKA KOMOROWSKIEGO A TAKŻE SPOŻYWANIE MASY STOLCOWEJ
gość 27.09.2018 07:48
pozbawiona entuzjazmu bo nie ma już czym zaskoczyć, odbyt wybieliła, cycki i tyłek pokazała, w głowie wiatr hula
Pustakowo 27.09.2018 07:56
Pustakowo
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 48
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji