Popek czeka na narodziny syna: "Parę dni temu kupiliśmy wózek"

Paweł Mikołajuw, znany bardziej jako Popek, podczas udziału w Tańcu z Gwiazdami ogłosił, że razem ze swoją partnerką Kasią spodziewają się drugiego dziecka. Raper ma już 8-letnią córeczkę Julię. Na przełomie lipca i sierpnia na świecie ma się pojawić syn rapera. Popek z niecierpliwością czeka na narodziny synka i nie kryje radości z tego, że jego rodzina wkrótce się powiększy. Mikołajuw zdradził, że na razie skupia się na kompletowaniu wyprawki dla malca i nie ma czasu nad zastanawianiem się nad wyborem imienia dla pociechy. Raper kilka dni temu na swoim Instagramie pochwalił się kupnem nowego wózka.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (57)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 56
gość 19.07.2018 11:49
Artysta na scenie, ojciec w domu. I tak powinno być!
Ann 19.07.2018 11:50
Artysta na scenie, ojciec w domu. I tak powinno być!
ok 19.07.2018 11:58
W sumie dziwnie byłoby być dzieckiem Popka:) Tato! Co myślisz o Arabach?;)
gość 19.07.2018 11:58
Poźycz od stsrego Gara dziecioroba od PKP
gość 19.07.2018 11:59
Gar wali PKP w ananasa pcha kvtasa
gość 19.07.2018 12:00
Jakie 11tys przecież ten wózek tylko tak wyglada. A cena normalna i nie powala bo to koszt ok 2500zl
gość 19.07.2018 12:01
Ja po raz 4 zostanę ciotką
gość 19.07.2018 12:03
Kto go zechciał jaki on paskudny jeszcze z nim dzieci nie
gość 19.07.2018 12:10
Nie chciałabym takiego ojca. Na miejscu żony Popka złożyłabym pozew o rozwód.
gość 19.07.2018 12:11
Nie wiem kto tu się wypowiada- ten wozek kosztuje ok 2,5 tys a nie 11 🤣🤣🤣🤣
gość 19.07.2018 12:12
No i fajnie. Krzywdy nikomu nie robi. Niech sobie będzie jako jest
gość 19.07.2018 12:19
Jakim on jezdzie autem? A kupil tanioche,bo nie on sie bedzie z dzieckiem meczyl. Polacy to sknery na maksa. Oby sobie dobrze zrobic
gość 19.07.2018 12:19
Patologia sie rozmnaza
gość 19.07.2018 12:21
Polskie chlopy to chytrusy
gość 19.07.2018 12:27
gość: Polskie chlopy to chytrusy
To jest RUSEK!!!!!!!!!!!!
ch.b 19.07.2018 12:30
Żeby człowieka z wykształceniem niepełnym podstawowym, mającego wielokrotne problemy z prawem, ściganego przez 10 lat listem gończym zrobić celebrytą??? Takie cuda tylko w pisowskiej Polsce. Pisowski motłoch potrzebuje takich "gwiazdorów" bo tylko wtedy czują się lepiej. Może na sędziego w Trybunale Konstytucyjnym albo w Sądzie Najwyższym go zaproponujecie? Podobno za PISu nie są wymagane tytuły profesorskie, publikacje, dorobek naukowy itd, tylko wierne wykonywanie poleceń Naczelnika!
gość 19.07.2018 12:31
gość: No i fajnie. Krzywdy nikomu nie robi. Niech sobie będzie jako jest
Taaak ? A za co siedział, a za co prokuratura wysłała list gończy ??????
smutna prawda 19.07.2018 12:40
gość: Polskie chlopy to chytrusy
gość: To jest RUSEK!!!!!!!!!!!!
To kryminalista, który nawet nie potrafił honorowo do pierdla pójść, tylko 10 lat siedział w Niemczech i UK uciekając przed prawem. A teraz gwiazda! Ha ha! Jak Piotrowicz! Pasowałby do PISu
gość 19.07.2018 12:42
Zamelduj krowie na rowie , kogo to obchodzi.
gość 19.07.2018 12:53
Ten wózek kosztuje 1900 zł a nie 11 ani 2,5 zwykły coneco 😂
gość 19.07.2018 13:11
On od razu powinien iść do kastracji przed rozpłodem, takich genów nie powinno się przekazywać!
gość 19.07.2018 13:40
Kochajmy się To nie my jesteśmy od oceniania innych ludzi
gość 19.07.2018 13:49
Widzialam go Sopocie .rozmawial przez telefon .LITOSCI DLA USZU !
gość 19.07.2018 13:57
Co tu mówić kocham Wszystkich ludzi
gość 19.07.2018 14:19
Zrobili se dziecko na zgodę. A za pół roku kolejna niebieska karta bedzie
gość 19.07.2018 14:27
Won banderowcu na ukrainę bo podobno straszysz Polaków nownym Wołyniem.Polacy jeszcze będziemy ze swojego kraju uciekać przed banderowcami
gość 19.07.2018 14:44
Trzeba byc odwazna kobieta żeby dac sie zaplodnic osobie, ktora tak wyglada. Szacunek.
ggg 19.07.2018 15:18
A co to za niewiasta ktora dala sie zaplodnic popkowi xdddd:)
gość 19.07.2018 15:37
A kogo ten ćpun i kryminalista obchodzi!
gość 19.07.2018 15:44
oczywiście wózek musi być najmodniejszy
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 56
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji