Polscy piłkarze też zrobili splasha!

Moda na splash dotarła także do piłkarskiej reprezentacji Polski. Sportowcy oblali się lodowatą wodą wylaną na nich z koparki. Reakcje piłkarzy były bardzo różne, ale chyba najspokojniej całą sytuację potraktował Wojciech Szczęsny. Sami zobaczcie.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (105)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 106
Zuza 06.09.2014 00:54
Zarabisty splash:)
gość 06.09.2014 02:50
Pradziadek Głinet Pelczroł był rabinem w Krakowie!
gość 06.09.2014 07:24
Niech wreszcie zaczna grac na jakims poziomie bo dno ta nasza pilka a nie idiotyzmami sie zajmuja
gość 06.09.2014 07:30
super
gość 06.09.2014 07:33
Stare z przed tygodnia. Ale pudel szybki jesteś. Żałosne
lewy 06.09.2014 07:45
wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd. lewy to wiesniak a ze reszta druzyna to samo robi.... ganba... w afryce dzieci niemaj co pic a nasze psojdo gwiazdy sie woda leja. wiesniaki.
gość 06.09.2014 07:46
przecież powiedzieli, ze wplaca pieniadze to o co wam chodzi z tym, ze niby oni się tylko woda oblewają?
Mela 06.09.2014 08:00
Wescie menaszke i walnijcie sie w czaszkę - do wszystkich ludzi negatywnie nastawionych na icebucketchallenge.
gość 06.09.2014 08:06
A ja lubię każdegoz nich!
Wika 06.09.2014 08:10
Chłopaki wyraźnie powiedzieli, że wpłacą. To że w wodzie nie było lodu to nie oznacza, że woda nie była zimna. Pozdrawiam
gość 06.09.2014 08:12
nie stać ich na 100 $ na cel charytatywny to się wolą polać wodą
gość 06.09.2014 08:12
Mela: Wescie menaszke i walnijcie sie w czaszkę - do wszystkich ludzi negatywnie nastawionych na icebucketchallenge.
Jestem za!!!
Gość 06.09.2014 08:14
Trening by łamagi zrobiły zamiast splasha.
gość 06.09.2014 08:17
gość: Głupki nie wiedzą na czym to polega. Przybliżam, że chodzi o zmrożoną wodę, by poczuć się tak, jak chory i wpłacenie datku. Ale z drugiej strony czego można wymagać od tych pedałów
By poczuć sie jak chory!!!! Żałosne poczytaj sobie o sla. A po drugie to nie ważne czy ciepła woda czy lodowata ważne jest to ze fundacje zebrały kupę kasy w tak krótkim czasie
gość 06.09.2014 08:17
tylko tyle potrafią a kiedy będą grać w piłkę czy to są piłkarze czy pływacy bo ciężko odróżnić
gość 06.09.2014 08:24
a Wojtek to mistrz, pobił wszystkich
aa 06.09.2014 08:29
Ale głupoty publikujecie.
gość 06.09.2014 08:29
czy ktoś ma jeszcze watpliwosci ze to załosni kretyni?
gość 06.09.2014 08:45
fajnie jest kogoś obrażać i krytykować,a sami się zdecydujcie na taki gest:(
gość 06.09.2014 08:46
Bardzo boli mnie odbyt. Podejrzewam hemoroidy. Często mnie boli, piecze, swędzi. Wydaje mi się, że boli mnie tam głęboko w środku. Co to może być?
gość 06.09.2014 08:55
głupie polaczki
gość 06.09.2014 08:58
Super fajnie wyszło :)
senior 06.09.2014 09:02
szczyt głupoty i obciachu
gość 06.09.2014 09:08
Szczęsny jak rycerz Jedi :)
gość 06.09.2014 09:18
czy oni wiedzą co to znaczy Ice? Ice =woda???
gość 06.09.2014 09:20
Lepiej niech się wezmą za trenowanie, bo splash im wyszedł super...gorzej z grą na boisku ;]
gość 06.09.2014 09:31
Klapki i skarpetki (y)
luk 06.09.2014 09:35
lewy: wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd. lewy to wiesniak a ze reszta druzyna to samo robi.... ganba... w afryce dzieci niemaj co pic a nasze psojdo gwiazdy sie woda leja. wiesniaki.
powiedział ten co sra do czystej wody, i czeka aż mu się woda w prysznicu nagrzeje. żal
gość 06.09.2014 09:40
a może juz dość? bo szkoda wody...ludzie w afryce nie maja a tu ją marnuja..;/
gość 06.09.2014 09:46
oni niech lepiej się za grę wezmą !
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 106
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji