Polka w finale niemieckiego "Idola"!

Nazwisko Anety Sablik, 24-latki z Bielska-Białej od kilku tygodni nie schodzi z pierwszych stron niemieckich gazet. Wszystko za sprawą udziału w tamtejszej edycji Idola, programie Deutschland sucht den Superstar. Aneta dostała się do finałowej ósemki i ma szansę na wygranie pół miliona euro. Zwycięzcę programu poznamy dopiero w maju, ale już teraz Aneta jest faworytką show.

Trzymamy kciuki!

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (146)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 147
gość 09.04.2014 00:35
powodzenia
gość 09.04.2014 00:35
słabe
gość 09.04.2014 00:35
moze chociaz jej sie uda zyc na poziomie
gość 09.04.2014 14:56
pięknie! powodzenia!
gość 09.04.2014 16:12
Szczerze? Średnio mi się podoba :)
gość 09.04.2014 20:34
słabo śpiewa ale bardzo ładna jest :) nie to co niemki hehe
gość 09.04.2014 20:35
pół miliona euro = ok. 2 miliony zł, dobry interes! trzymam kciuki! :)
gość 09.04.2014 20:36
jeszcze nie ma finalowegooo ostatniego odcinka...........jeszcze troche ..........pudel pisz prawidlowooo!!!A dziewczyna ma naprawde talent!!!
gość 09.04.2014 20:36
więcej reklam w tym video niż czegokolwiek:/ Nie dziwię jej się że wystartowała tam w Idolu bo co tutaj ludziom po tych X factorach itd. willi sobie nie postawi ani nie kupi porsche...;)
gość 09.04.2014 20:39
ślicznie śpiewa
Gosc 09.04.2014 20:40
Co oni za bzdury wypisuja! Mieszkam w niemczech i ogladam ten program. Owszem Polka jest w programie ale razem z innymi 8 osobami i do Finalu jeszcze bardzo dalek droga!!!! Wiec drogi Pudelku jak juz podajesz jakas informacie to warto byloby podawac zgodnie z prawda.
gość 09.04.2014 20:40
Ogladam co sobote, jeden z jurorow powidzial ze za perfekcyjnie Spiewa i nie potrzebuja tu Kopii .
gość 09.04.2014 20:41
Postawa tej lalki jest godna pozalowania!!!! Wcale tak pieknie nie spiewa bo to jest pierwsza piosenka ktora jej jakos wyszla, a czemu nikt nie pisal jak zle spiewala.....mam nadzieje ze nie wygra bo sa lepsi od niej a ona chce sie wylansowac na skandalu......Zal....
gość 09.04.2014 20:42
ogladam co tydzien i jest najlepsza, powinnawygrac!!!!!!!
gość 09.04.2014 20:44
dokladnie 3.05.14
justin 09.04.2014 20:45
Pudel kłamca jak i inne strony wszyscy piszą ze ona juz jest w finale... A to nie jest prawda do finału ładnych pare tygodni zostało... Wiem bo mieszkam w Niemczech i program oglądam od pierwszego odcinka. A co do tych co piszą ze brudy wyciągnęła... Tak sie robi tutaj karierę wzbudza sie współczucie wtedy wiecej ludzi głosuje nie ona pierwsza i nie ostatnia ze smutna historyjka!!!!
gość 09.04.2014 20:47
musielibyście obejrzeć ten cały superstar i wiedzielibyście że to jest totalna ustawka.
gość 09.04.2014 20:48
Powodzenia z Bielska! :*
gość 09.04.2014 20:48
Powodzenia z Bielska! :*
gość 09.04.2014 20:48
Powodzenia z Bielska! :*
gość 09.04.2014 20:49
do finalu ma jeszcze daleko, a na pierwszych stronach gazet jeszcze o niej nie czytalam, pudel rozeznaj sie troche w terenie (Mieszkam w Niemczech od 25 lat, nie jestem tam przejazdem:-) wiem co czytam a poza tym ona juz raz wyleciala, ale wrocila.......
gość 09.04.2014 20:54
boze, nie wiem po jakiemu ona spiewa, bo angielskim bym tego nie nazwała.. ale powodzenia mimo wszystko ;)
gość 09.04.2014 20:54
ma głos i prezencje...powodzenia
gość 09.04.2014 20:55
Pudel słabe info masz.... Finał będzie za ok 4-5tyg! Aneta jest w finałowej 8!
Niemcy 09.04.2014 20:55
Jaki Odcinek finalowy??? Ona jest obecnie w TOP 8 i w sobote o 20.15 na RTL jest kolejne Live Show!! Final bedzie w MAJU !!!
gość 09.04.2014 20:59
trzymam kciuki..ładny głos
gość 09.04.2014 21:01
Śpiewa bardzo przeciętnie przynajmniej na załączonych filmach... a wygrać ? może wygra.. jakaś niemiecka wytwórnia zarobi, biorąc pod uwagę, że można ją opylić na rynku niemieckim i polskim... a Pudel już jak widać dba o solidną promocje.
gość 09.04.2014 21:05
Jaki final.....7 osób zostało....pierwsze strony gazet?????? Nie bądź taki do przodu pudlu;) za dziewczynę trzymam kciuki , ma duże szanse
gość 09.04.2014 21:10
I to pokazuje że w Polsce też mamy wybitnie uzdolnionych ludzi którzy mogą coś osiągnąć.A nie tylko przereklamowanych celebrytów znanych z tego że są znani
gość 09.04.2014 21:11
Ona jest super!!!!
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 147
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji