Piasek w garniturze i adidasach!

Przez kilka ostatnich tygodni Piasek był na ustach wszystkich. A to za sprawą nowej książki Michała Piroga. Tabloidy spekulowały, że tancerz ze szczegółami opisuje swój związek z piosenkarzem sprzed lat. Sam zainteresowany nie wydaje się za bardzo przytłoczony zainteresowaniem. Zobaczcie, jak wypadł na gali przyznania Fryderyków.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (122)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 122
gość 30.04.2014 10:30
moze wroci do dawnego patnera p .
gość 30.04.2014 10:31
Wolę informacje typu: "Richardson ma coś na zębach", albo "Zamachowski w przepoconej koszulce". To jest dziennikarstwo...
gość 30.04.2014 10:37
ilez tu nienawisci, zupelnie nie rozumiem ludzi, ktorzy kazdego dnai kipia zloscia, nienawiscia, zawiscia...po co? Andrzej nikomu nic nie zrobil, robi to co kocha - spiewa, a kochac moze kogo tylko chce, bo dzieki Bogu nie zyjemy w panstwie muzulmanskim. Jednakze mentalnosc....pozostaje do zyczenia. Zycze milego dnia;=))
gość 30.04.2014 10:37
Nowa moda nastala.Nie podoba mi sie to.
gość 30.04.2014 10:38
Juz nie wiedza jak sie wyroznic z tlumuto wydziwiaja z tymi zestawieniami.Jak na sportowo,to nie garnitur.
gość 30.04.2014 10:42
Jak ja uwielbiam takie durne newsy.Co mnie to jak Piasek ubrany.
gość 30.04.2014 10:45
Ten to dopiero zakłamany udający hetero namówił stara kobietę z dziećmi zeby udawała ze maja związek
gość 30.04.2014 10:54
Królowo pełna miłości - wkopjuj to w gogole i wjedx na 1wsza str0ne, a tam... setki swiadectw zmiany zycia na lepsze.. Ty mozesz byc nastepny!
gość 30.04.2014 10:56
piekny mój :)
gość 30.04.2014 10:58
Lepszy waniliowy z malinowym!
gość 30.04.2014 10:59
Niech każdy żyje swoim życiem. I nie włazi ze swoimi buciorami w czyjeś. Będzie Wam lepiej:)
gość 30.04.2014 11:04
On ma chyba na nogach Airmaxxy- przepraszam, chyba nie napisałam poprawnie, ale to jest ten model, który kupiłam synowi za ponad 500zł i chodzi w nich do szkoły, jeździ na crossie i ogólnie -nie do zdarcia, do noszenia na co dzień, a nie galę przed kamerki.
gość 30.04.2014 11:07
narobiłaś mi apetytu...
gość 30.04.2014 11:07
to są nike a nie adidasy
gość 30.04.2014 11:12
On myśli, że tak jest fajnie i modnie, a to wygląda okropnie i tyle w temacie. Polaczki-cebulaczki coś podpatrzą i od razu szał na salonach...ehhh...
repu 30.04.2014 11:16
Wolę w adidasach jak w trampkach koszmarnych, śmierdzących po godzinie chodzenia.
gość 30.04.2014 11:18
pudlu, nie na ustach wszystkich tylko Waszych, innych ludzi raczej az tak nie interesuje, jaki idiotyzm znowu Pirog powiedzial
Sel 30.04.2014 11:32
Uwielbiam go, prawdziwy artysta a to w Polsce ginący gatunek
Gotarek 30.04.2014 11:36
super marynarka
gość 30.04.2014 11:38
to nie są adidasy tylko najki
JA 30.04.2014 11:39
KOCHAM PIASKA!!!!!
gość 30.04.2014 11:39
to chyba kur.. nike a nie adidasy debile
mika 30.04.2014 11:41
gość z klasą
gość 30.04.2014 11:42
to nike, nie adidas
gość 30.04.2014 11:50
Właściwie to on ma buty Nike
gość 30.04.2014 11:50
To nie są adidasy! To są AIR MAXY!
ula 30.04.2014 12:05
Andrzej to dobry wrażliwy czlowiek uwielbiam Go i Jego piosenki ,,a to jakiej jest orientacji wiem od dawna i nigdy mi to nie przeszkadzało ,a te osoby co tak pluja na niego i wyzywaja to niech pomyslą,ze i im może urodzic sie dziecko ,ktore bedzie gejem ,lisbijka itp na to nikt z nas nie ma wplywu
gość 30.04.2014 12:17
gej czy nie gej i tak go kocham;)fajny facet,przystojny a to że gej nie rozpaczam bo nawet gdyby nim nie był nawet na mnie by nie spojrzał(nad czym ubolewam;)),więc o co ten szum.jego życie jego sprawa.
gość 30.04.2014 12:32
ja widzę, że ma buty nike, a nie adidasy
mmm 30.04.2014 12:34
zrobilbym mu lasek :)
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 122
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji