Paula Tumala wyznaje: "Marzę, żeby wystąpić w telewizji"

Mimo że do sukcesów Pauli Tumali można zaliczyć jedynie ubijanie masła w teledyskach Donatana i krótki romans z Marcinem Gortatem, celebrytka raz na jakiś czas pojawia się na ściankach przy okazji branżowych imprez. Tuż po premierze przeboju My Słowianie, Paula zadebiutowała  na okładce CKM jako "super Słowianka", w rozpiętej kraciastej koszuli i krótkich spodenkach z otwartym rozporkiem. Modelka ciągle nie może zrozumieć, dlaczego nie przebiła się w show biznesie. Ambitna Tumala lubi snuć przed kamerą różne opowieści. Modelka tym razem zaczęła opowiadać o swoich medialnych marzeniach. Była dziewczyna Gortata wyznała, że marzy o własnym programie w telewizji...

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (41)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 42
Tak 24.06.2019 15:40
Co to ????
gość 24.06.2019 15:43
Ja pierdykam, ona brzmi jak niewykształcona dziołcha. Zasób słów ograniczony do eeee, yyyy, om i em. Brrr, tragedia!
marcin 24.06.2019 15:48
Boże widzisz i nie grzmisz. Z takim wysławianiem się do tv? Ile ona klas skończyła?
gość 24.06.2019 15:50
C hyba erotyczny program ;)
Kasia 24.06.2019 15:52
Kim ona jest??? Jaki swoj program?Dziewczyno do pracy sie wez normalnej bo co ty soba reprezentujesz zeby ktos chcial to ogladac?? Jak ty w towarzystwie takich escortow jak gradek sie obracasz to w nim pozostan.
gość 24.06.2019 15:54
Kto to niby???
gość 24.06.2019 15:57
Kto to jest ludzie
Piskorek 24.06.2019 16:00
To kolezanka Gradek. Z daleka od nich!
gość 24.06.2019 16:01
A artykule słowo AMBITNA jak i MODELKA powinno być wzięte w cudzysłów!!!!!
gość 24.06.2019 16:08
Gortat, co ty masz za gust..
gość 24.06.2019 16:15
dlaczego wiadomości są uznawane jako spam?
gość 24.06.2019 16:17
Była kiedyś w mieszkaniu u Andrzeja Wrony ;)
Paul 24.06.2019 16:18
Kolejna ktora nie majac ani wyksztalcenia, ani prezencji, ani elokwencji, nie majac planu na siebie chce byc „celebrytka” i kasowac kase za to ze jest.Zenada
gość 24.06.2019 16:19
Podstarzale pruchno szukajace nadzianego goscia zeby sie ustawic z alimentacji.Porazka kolejna.
gość 24.06.2019 16:20
Co to za degeneradka???
gość 24.06.2019 16:22
A to na tym polegała ta miłość? Panu Marcinowi serdecznie gratuluję rozstania!
gość 24.06.2019 16:35
Pokusiłem się żeby wysłuchać wywiadu.... żałuję. Dziewczyna ma problem z płynnym wysławianiem się, śle zdaje się nie zauważać tego. No cóż może ktoś kiedyś ja sprowadzi na ziemie
gość 24.06.2019 16:44
buahahaha marzenia ścietej glowy
gość 24.06.2019 16:44
matko i Gortat z nią spółkował, ona ledwo sie wysłowic potrafi,
gość 24.06.2019 16:53
Fajna jest i ładna !
KACZMAREK 24.06.2019 17:00
Co to za degenerat ten bez koszulki
gość 24.06.2019 17:08
Oj cieniutko, z takim biednym zasobem słów i narną dykcją nie wróżę kariery. A już na pewno nie w tv, gdzie oprócz wyglądu- trzeba jeszcze umieć się wypowiadać.
gość 24.06.2019 17:15
Och marzenia......niby dlaczego ta ;pani; ma bywac w tv?
Monika 24.06.2019 17:23
Z taka dykcją? I zasobem słów oraz końcówkami om, em chce do tv? Z całym szacunkiem, ale ludzie kończą dziennikarstwo, a ta pani myśli, ze jak biust ciagle pokazuje i ma dużo like pod zdjęciami to eurowizje będzie prowadzic?😂😂😂😂 no ale w sumie marzyć nikomu nie zabronimy. Ktoś powinien ta panią pokierować i powpychac w to co jest najlepsza, czyli obnażanie się i tu sporo zarobi, ale bez wysławiania się, to zdecydowanie nie jest konik tej pani:)
gość 24.06.2019 17:30
gość: matko i Gortat z nią spółkował, ona ledwo sie wysłowic potrafi,
To nie ma nic wspólnego.
gość 24.06.2019 18:04
Podstarzala desperadka. Żenada...
guus 24.06.2019 18:05
girl sesje do strojow kapielowych to sie robi w maju . a nie jak jest sezon. ale dumnie brzmi. choc klamstwo. pozdro dla Gradkowej
gość 24.06.2019 18:06
Stary, zużyty sezon, Tak jak gradek
gość 24.06.2019 18:06
Stary szon
gość 24.06.2019 18:09
Eeee, yyyyy, Eee, co to ma być ?! Wracaj leLipowej do swojej dawnej pracy escort z Gradkowa jeśli będą chcieli ci jeszcze płacić.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 42
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji