Nowa piosenka Dody!

To dobra wiadomość dla miłośników talentu muzycznego Dody - właśnie pojawiła się jej zupełnie nowa piosenka, promująca polską wersję Kac Vegas, czyli Kac Wawa. Dodajmy, że za utwór o tym samym tytule dostała... 100 tysięcy złotych.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (154434)

Oglądasz 31-60 z 154435
gość 15.02.2012 07:26
dobre !
gość 15.02.2012 07:27
Nie lubię jej, ale muszę przyznać że głos to ona ma. A te dzieci które ją hejtują pokazują tylko to że są bardziej puści nawet od niej.
gość 15.02.2012 07:27
no nic nowego, ale lepiej troszkę
ALEX 15.02.2012 07:33
KOPIUJE WANDĘ i BANDĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość 15.02.2012 07:42
piosenka do bani tak samo jak i film
gość 15.02.2012 07:44
Ja nie rozumiem... Ona ma tak dobry głos, naprawdę... A śpiewa taki shit... Na początku virgin była fajna, potem juz coraz gorzej... A ma dobry rockowy głos, no ale coż...
gość 15.02.2012 07:51
Qrwa ale dno
gość 15.02.2012 07:54
co to jest w ogóle ??
gość 15.02.2012 07:54
Jak Lombard w latach '80. Tylko Ostrowska była jak szpila, a Doda bełkocze.
gość 15.02.2012 07:55
DNOOOOOOO
gość 15.02.2012 07:55
makabra ;o
gość 15.02.2012 08:02
strasznie niewyraznie
tifa 15.02.2012 08:03
jaki film taka muzyka. dno.
gość 15.02.2012 08:04
masakra znowu jakas g*wniana papka :D polski rynek muzyczny to wstyd ! kto tego slucha?! chcialabym poznac osobe ktora slucha Dody, w sumie to ciekawe doswiadczenie :DDDD
gość 15.02.2012 08:08
co to za koszmar?
gość 15.02.2012 08:08
muzyka super ,ale tekst marny
gość 15.02.2012 08:15
takie wsiowe sa jej piosenki i ta muzyka....
gość 15.02.2012 08:16
straszne... okropne.. doda masz okropne piosenki...
gość 15.02.2012 08:17
Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asiaaaaaaaaa 15.02.2012 08:17
ale syf... massacra...
gość 15.02.2012 08:18
Połowy nie rozumiem ;/
znawca 15.02.2012 08:19
gitara z początku bardzo podobna do gitary w gagi "electric chapel"...
gość 15.02.2012 08:23
może być
gość 15.02.2012 08:23
tekst nie zrozumiały , wogóle nie wiadomo o czym śpiewa. Dla mnie lipa!!!!
gość 15.02.2012 08:26
beznadziejaaa! zawsze miała kiczowate piosenki i tak nadal jest. tekst bardzo "inteligentny" ;/
hi hi 15.02.2012 08:28
to jest dobre chyba wam slon na ucho wlazl
gość 15.02.2012 08:29
no muzyka spoko, tekst banalny, kto jej takie plytkie teksty pisze? ja bym sie wstydzila taki chlam spiewac, moze po ang brzmialo by to lepiej?
gość 15.02.2012 08:29
nie bylam w stanie wysluchac tego do konca
gość 15.02.2012 08:29
beznadziejne, ani jedna piosenka Dody nie nadaje się do słuchania, taka gwiazda a repertuar żenada,
gość 15.02.2012 08:31
nie ma czegoś takiego, jak talent muzyczny Dody :/
Oglądasz 31-60 z 154435
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji