"Nie skakałam ze szczęścia, że idę do Wojewódzkiego. NAKRZYCZAŁAM, NAWYZYWAŁAM..."

W dzisiejszym odcinku show Kuby Wojewódzkiego pojawią się Eliza Wesołowska i Paweł "Trybson" Trybała. Nam opowiedzieli o swoich wrażeniach z nagrania show:

Fajny chłopak, śmiesznie było - wspomina Trybson. Podenerwowaliśmy się, pośmialiśmy się. Przesympatyczny gościu, z jajem. Miło było u niego zagościć. 

Trochę za bardzo na niego nakrzyczałam, nawyzywałam - przyznała Eliza, która nieco zdenerwowała się zachowaniem "Króla TVN". Przerywa strasznie i ci coś wmawia. Ale później rozmawialiśmy z nim, jest naprawdę sympatyczny facet. Jakoś nie skakałam ze szczęścia, że idziemy do niego do programu, ale uwielbiałam zawsze jego poczucie humoru, dlatego fajnie, że nam to zaproponował. 

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (178)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 178
gość 29.04.2014 00:08
No jaja chyba ma..
gość 29.04.2014 00:08
Powaznie? O.o
gość 29.04.2014 00:10
Guwno sra, na na na!
gość 29.04.2014 00:11
Eliza jest piekna
gość 29.04.2014 00:11
wow Elizka ma na nazwisko Wesolowska
gość 29.04.2014 00:12
Elizka bierze do pyska
gościuu 29.04.2014 00:12
oj przestancie jenczeć, przynajmniej jest sie z kogo posmiac
gość 29.04.2014 00:13
Zrobia karjere na byle temacie, a gdy osiagna slawe beda sie smiec z tego , w reczywistosci wydaje mi sie ze sa sympatyczni a to wszytko to wielkie zamieszanie zeby bylo o nich slychac, zaczynam ich lubiec :)
gość 29.04.2014 00:14
bosh co za ludzie
gośc 29.04.2014 00:15
dwa pustaki
gość 29.04.2014 00:16
Jasne, jasne....
gość 29.04.2014 00:17
Boze ojcze wszechmogacy zbaw nas przed KAŁEM
gość 29.04.2014 00:24
Eliza nauczyla sie w koncu robic make up ;D brawo
gość 29.04.2014 00:28
Piorytety :D
gość 29.04.2014 00:33
A kto to?
gość 29.04.2014 00:34
dwoje przygłupów prostackich żal tego dziecka aby
gość 29.04.2014 00:38
Ja tam ich lubie. Nie wydaja sie juz tak tepi jak w MTV.
gość 29.04.2014 00:40
Dobrze,ze jej sie PIOrytety zmienily :P
gość 29.04.2014 00:42
od małego oglądałem jego program - i to prawda: stary dziadek z lasu ten wojewódson:--)
gość 29.04.2014 00:51
"piorytety" :/
MANIA 29.04.2014 00:51
hahaha "przesympatyczny gosciu z jajem", a co z drugim jajem??? Tomek Wielbłąd wziął na pamiatke hahahaahaha
gość 29.04.2014 00:58
PIORYTETY?? o co jej chodziło? HAHAHAHA piorunem w łeb
gość 29.04.2014 01:06
Widać,że się kochaja!!!Szczęścia I Miłości Życzę!!!!!
gość 29.04.2014 01:06
jak miło popatrzeć jak durni ludzie cieszą się ze swojej głupoty
gość 29.04.2014 01:07
od małego oglądał program który emitowany jest od 2006 roku...to tylko 8 lat...
gość 29.04.2014 01:28
Ci ludzie sa nienormalni.Czym nas tu karmicie?
gość 29.04.2014 01:50
Mamy inne PIORYTETY-Eliza hahahahah
gość 29.04.2014 02:34
Ale z was pustaki. Szkoda tego dziecka, że bedzie miało takich rodziców, a szczególnie mamusie.
gość 29.04.2014 02:53
zydki za niedlugo skoncza tam gdzie ich miejsce hehehe lesny gej grzyb od izraela ewentualnie paqszport ruski i tak naznaczony
brn 29.04.2014 02:57
Czy w tym kraju wystarczy być już jakimś pionkiem bez szkoły żeby zostać celebryta? Ja jebe kosmos xd
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 178
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji