"Na castingu wzięli mnie za chłopca i KAZALI ZAŁOŻYĆ SLIPY. Szłam po wybiegu topless, a moje piersi falowały!"

Rain Dove Dubilewski, modelka o męskiej urodzie, ze swojej androgyniczności uczyniła atut. Mierząca 187 cm Rain często na wybiegach prezentuje modę dla mężczyzn. Tak też zaczęła się jej przygoda z modelingiem. Na castingu, na którym pojawiła się na skutek przegranego zakładu, wzięto ją za chłopaka.

Przegrałam zakład i musiałam iść na casting. Na miejscu wzięli mnie za chłopca i kazali założyć slipy - wspomina. Spytałam się: gdzie reszta kostiumu? Jeszcze bardziej zdziwili się, kiedy zobaczyli mnie w tych slipach i mój nagi biust w rozmiarze D. Szłam po wybiegu topless, a moje piersi falowały. Koniec końców wzięli mnie na pokaz, ale nie mogłam iść na przyjęcie po, bo bardziej konserwatywni goście mogli się poczuć oszukani, że kobieta prezentowała na wybiegu modę męską.

Podoba Wam się jej uroda?

Zobacz też: "Zanim zostałam modelką, byłam budowlańcem i strażakiem" 
 

Źródło; Dzień Dobry TVN/x-news

Źródło zdjęć: Facebook

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (90)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 90
gość 12.01.2016 15:23
po co ten capslock lol? wzięli ja za chłopaka więc chcąc ją zobaczyć w bieliźnie wręczono jej slipy. proste.
gość 12.01.2016 15:24
Sama nie wiem czy mi isę podoba czy nie :)
gość 12.01.2016 15:43
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
powinno to słońce świecić.
gość 12.01.2016 15:45
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
I tak zazwyczaj jest, więc?
gość 12.01.2016 17:13
Inność rodzi złość...u debila. Nieważne, że 99 % ludzi spełnia "jego wymogi i wyobrażenia". Faszysta uczepi się choćby 1 osoby która tych JEGO warunków prawa do egzystencji nie spełnia. Dlatego też takie osoby powinny być usuwane ze społeczeństwa. Bo zagrażają wolności, zdrowiu psych. i fizycznemu innych ludzi, naturalnej róźnorodności gustów, osobowości charakterów.
gość 12.01.2016 17:14
Ładny z niej chłopak, dziwnie to brzmi :/
gość 12.01.2016 17:20
Na czwartym zdieciu niezłe ciacho
gość 12.01.2016 17:20
Ona jest po prostu glupia
gość 12.01.2016 17:25
Bardzo ciekawa osoba! Ale nie robcie juz sensacji o nic
gość 12.01.2016 17:27
Inność rodzi złość...u debila. Nieważne, że 99 % ludzi spełnia "jego wymogi i wyobrażenia". Faszysta uczepi się choćby 1 osoby która tych JEGO warunków prawa do egzystencji nie spełnia. Dlatego też takie osoby powinny być usuwane ze społeczeństwa. Bo zagrażają wolności, zdrowiu psych. i fizycznemu innych ludzi, naturalnej róźnorodności gustów, osobowości charakterów.
gość 12.01.2016 17:29
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: powinno to słońce świecić.
gość: a faceci powinni byc męscy a nie cioty damsko męskie-----kumasz gimbazooo
Bo? I gimbazo? Twoje wypociny cuchna gimbazą.
gość 12.01.2016 17:30
Niektóre zdjęcia ciekawe, ona sympatyczna prywatnie.
gość tom 12.01.2016 17:31
No nawet nazwisko ma męskie, wkurza mnie to ze nie stosują konsowki -ska na zachodzie
gość 12.01.2016 17:31
I tak ładniejsza od Niemek:)
gość 12.01.2016 17:33
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: I tak zazwyczaj jest, więc?
hhh: widocznie nie jest---cos sie z genami porobiło i urodziło sie to cos___
gość: Przepraszam ale co jest nie tak? Ona jest kobietą i tak się identyfikuje. Takl cię boli, że jej najwiiększym zmartwieniem nie jest wybór koloru lakieru do paznokci?!
Faszystę to boli.
gość 12.01.2016 17:34
Zabawne, że w te stronę nie ma takiego hejtu i gnoju jak w przypadku niezbyt męskego chłopaka. Może samce alfa boją się, że taka dziewczyna z "jajami" puści piekna wiązankę albo łomot nawet spuści :D
gość 12.01.2016 17:36
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: powinno to słońce świecić.
gość: a faceci powinni byc męscy a nie cioty damsko męskie-----kumasz gimbazooo
Nie, nie kumam. Nie kumam dlaczego minimalna inność od średniej krajowej powoduje u ciebie piane na ustach. Wiem jednak, że zwierzęta z pianą na pysku ( oznaka wścieklizny) się usypia.
gość 12.01.2016 17:36
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: powinno to słońce świecić.
gość: a faceci powinni byc męscy a nie cioty damsko męskie-----kumasz gimbazooo
Nie, nie kumam. Nie kumam dlaczego minimalna inność od średniej krajowej powoduje u ciebie piane na ustach. Wiem jednak, że zwierzęta z pianą na pysku ( oznaka wścieklizny) się usypia.
gość 12.01.2016 17:38
gość: Wystarczy zeby zrobiła operacje nosa i zapuściła włosy
Sama sobie zrób operację. To raz. I ona najwidoczniej woli krótsze włosy.
gość 12.01.2016 17:46
fajne, naturalne ciało
gość 12.01.2016 17:47
gość: Inność rodzi złość...u debila. Nieważne, że 99 % ludzi spełnia "jego wymogi i wyobrażenia". Faszysta uczepi się choćby 1 osoby która tych JEGO warunków prawa do egzystencji nie spełnia. Dlatego też takie osoby powinny być usuwane ze społeczeństwa. Bo zagrażają wolności, zdrowiu psych. i fizycznemu innych ludzi, naturalnej róźnorodności gustów, osobowości charakterów.
ja: cos cie powalilo! wole 100 faszystow od jednego syryjczyka!
Powaliło to tych którzy nie potrafia rozmawiać na żaden inny temat niż uchodźcy. Nie wiem co ma ta panna do Syryjczyków.
gość 12.01.2016 17:52
Fajna. Chyba, że ktos wolałby mieć za kolezankę pustaka-tipsiare.
gość 12.01.2016 17:52
Fajna. Chyba, że ktos wolałby mieć za kolezankę pustaka-tipsiare.
gość 12.01.2016 17:53
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: powinno to słońce świecić.
gość: a faceci powinni byc męscy a nie cioty damsko męskie-----kumasz gimbazooo
gość: Bo? I gimbazo? Twoje wypociny cuchna gimbazą.
jasne pedale mam 27 lat kretynski podrobie damsko męski
ja 12.01.2016 17:54
gość: Inność rodzi złość...u debila. Nieważne, że 99 % ludzi spełnia "jego wymogi i wyobrażenia". Faszysta uczepi się choćby 1 osoby która tych JEGO warunków prawa do egzystencji nie spełnia. Dlatego też takie osoby powinny być usuwane ze społeczeństwa. Bo zagrażają wolności, zdrowiu psych. i fizycznemu innych ludzi, naturalnej róźnorodności gustów, osobowości charakterów.
ja: cos cie powalilo! wole 100 faszystow od jednego syryjczyka!
gość: Powaliło to tych którzy nie potrafia rozmawiać na żaden inny temat niż uchodźcy. Nie wiem co ma ta panna do Syryjczyków.
Ta panna, mimo ze chlopczyca ma zajebista figurke a syryjczyk wkradl sie w wypowiedz, bo ktos narzekal na faszystow.
gość 12.01.2016 17:56
gość: nie kobiety powinne być kobiece a faceci męscy
gość: powinno to słońce świecić.
gość: a faceci powinni byc męscy a nie cioty damsko męskie-----kumasz gimbazooo
gość: Bo? I gimbazo? Twoje wypociny cuchna gimbazą.
gość: jasne pedale mam 27 lat kretynski podrobie damsko męski
Ja jestem kobietą. A ty obok faceta nie stałeś niestety. Takimi jak ty się w piecach powinno palić. Pozdrawiam.
gość 12.01.2016 17:56
Szok ! 100 % facet
gość 12.01.2016 17:57
gość: Inność rodzi złość...u debila. Nieważne, że 99 % ludzi spełnia "jego wymogi i wyobrażenia". Faszysta uczepi się choćby 1 osoby która tych JEGO warunków prawa do egzystencji nie spełnia. Dlatego też takie osoby powinny być usuwane ze społeczeństwa. Bo zagrażają wolności, zdrowiu psych. i fizycznemu innych ludzi, naturalnej róźnorodności gustów, osobowości charakterów.
ja: cos cie powalilo! wole 100 faszystow od jednego syryjczyka!
gość: Powaliło to tych którzy nie potrafia rozmawiać na żaden inny temat niż uchodźcy. Nie wiem co ma ta panna do Syryjczyków.
ja: Ta panna, mimo ze chlopczyca ma zajebista figurke a syryjczyk wkradl sie w wypowiedz, bo ktos narzekal na faszystow.
Tyle, że nie trzeba być faszystą żeby nie chcieć uchodźców :/ Opanuj się człowieku, gloryfikujesz skrajniaków. Ja jestem "lewaczką" z poglądów ale nie ma u mnie zgody na zalewanie Europy Islamem.
--- 12.01.2016 18:00
Boli mnie twoja głupota!!! Pismaku...
gość 12.01.2016 18:00
^ większość Polaków nie chce islamistów. prawak, lewak. prawie nikt nie chce. PiS jednak przyjmuje 500 na początku tego roku .
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 90
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji