NOWY TELEDYSK Katy Perry!

Nowym singlem promującym ostatni krążek Katy Perry jest utwór Birthday. Teledysk do piosenki właśnie zadebiutował w sieci. Piosenkarka przebiera się w nim za kilka postaci i… wdziera się na przyjęcia urodzinowe. Zobaczcie.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (79)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 79
gość 26.04.2014 00:19
Piosenek sie nie da sluchac, ale ma super pomysly na teledyski.
gość 26.04.2014 00:24
przekonałam się do tej piosenki.
gość 26.04.2014 00:39
Idealna piosenka dla jej publiki:przedszkole i podstawówka. Piękna babka, słaby głos, piosenki- wytwory producentów, komercha, radiowa miernota...Nie wiem czym tu się zachwycać ?! Jest tyle utalentowanych wokalistek grających świetną muzykę: Florence Welch, Adele.To już z takiej totalnej komerchy Beyonce czy Gaga miażdżą tą Kasię w przedbiegach
gość 26.04.2014 00:42
Będzie puszczane co godzinę w każdej rozgłośni- to będzie hit. Co z tego,że piosenka nieadekwatna do jej wieku, infantylna i bez polotu... Nie rozumiem jej fenomenu!
gość 26.04.2014 00:58
przeczytaj tekst o birthday suit i balonach. piosenka jest sprosna i o seksie, jak zwykle. sprzedawana dzieciom bo to taki landrynkowy pop. kasia jest kumata, wie co robi. gimnazjum jest niewymagajace. ale na wszelki wypadek jak juz w koncu sie znudzi i bedzie chciala zarobic co nieco sprzedaje nam swe talenty aktorskie. i nie jest zla (co z tego ze wszystko wyrezyserowane, lacznie z 'nieswiadoma' publika), tylko ze ona jak i my wiemy, ze jej aktorstwo wiazaloby sie z eksponowaniem tych balonow. a po co poki co, skoro ciepla posadka.
gość 26.04.2014 01:21
Wybierając pomiędzy Katy a Gagą wybieram Katy.Jest zabawna, naturalna, miła... Gaga się przejadła i powinna zacząć się leczyć u psychiatry. Bo to co robi to nie jest żadna sztuka tylko wyuzdane show.
gość 26.04.2014 01:52
jak wszedzie golizna i dziwne znaki, to źle, a jak babka z humorem i polotem podchodzi do tematu letniego przeboju, to też niedobrze. no nie dogodzisz tym ludziom!
gość 26.04.2014 02:02
Juz którys fajny singiel . Z ostanich paradoksalnie najmniej podobało mi sie Roar, które odniosło najwiekszy sukces.
gość 26.04.2014 02:03
Dajcie ludziom lubić kogo chcą i słuchać kogo chcą. te epistoły sa bezcelowe. Chocby skały srały, część osób będzie wolała np. Rihannę od Gagi.
gość 26.04.2014 02:10
to gagowy zjeb się pruje jak zwykle
gość 26.04.2014 02:11
oczywiście, że to sztuka. gaga ma "artystyczny' image więc to musi byc sztuka, nie ? hahahahahahahahhahha debile mysla, że obcują ze "sztuką".
gość 26.04.2014 02:27
Gaga jest cienka,ale przynajmniej ma talent. Otoczka"skandalistki" mnie raczej odrzuca, podobnie jak muzyka. Natomiast ta Perry to jest totalne beztalencie muzyczne, kreowana na idolkę nastolatek 30 letnia babka. Piosenka żenująca. Katy śliczna ale to tyle. Posłuchajcie jakiś lepszych kawałków, a nie takiej żenady, bo to m.in. wy przyczyniacie się do promowania takiego masakrycznego chłamu dla dziewczynek z podstawówki!!
gość 26.04.2014 02:33
Nie lubię mówienia innym czego maja słuchać. Trzeba miec nasrane by tak robić, kazdy ma swoje sympatie i swój gust muzyczny.
gość 26.04.2014 03:46
Znów zapłaci stacjom radiowym i będzie to wszędzie grało i będzie to hit... Przy tym że tego ścierwa się nie da słuchać a teledysk jest na granicy tantedy i gówna na poziomie discopolo...
gość 26.04.2014 05:37
Tragedia ten Teledysk
babeczka 26.04.2014 07:45
piosenka fajna ,słodka a teledysk do dupy
gość 26.04.2014 08:38
do tego ma bardzo słaby głos na żywo
gość 26.04.2014 08:39
Czemu tak zawzięcie wszystko zamieszczacie na wrzucie? to jest chłam i nikt się do tego nie przekona.
gość 26.04.2014 08:40
Mina dziewczynek jak odkryły kto ich malował bezcenna :D Bardzo zabawny klip, oglądam już któryś raz z kolei.
gość 26.04.2014 08:41
Moja ulubiona piosenka z Prism
gość 26.04.2014 08:42
super pomysł na teledysk :) powiedziała że ma dość seksu w telewizji i chce zrobić coś innego, udało jej się :) Goldie rządzi
gość 26.04.2014 08:54
to ja strzelalem do wojtyly
gość 26.04.2014 09:30
Przecież nie dawno był nowy teledysk.
gość 26.04.2014 09:32
to jest super piosenka super teledysk szacun dla katy
gość 26.04.2014 09:41
Ustawka - widać że zorganizowane i większość wiedziała, że to Kate. Może prócz dzieci ;P Ale sam pomysł fajny. Piosenka nudnawa.
gość 26.04.2014 09:42
Ona ma BEZNADZIEJNE teledyski.
gość 26.04.2014 09:48
Za długi początek.... !! Nawet, nawet ...... bez szału :)
gość 26.04.2014 09:50
A tam dla mnie ona w ogóle nie ma potencjału, już wolę Hello Kitty - Avril Lavigne :P
gość 26.04.2014 10:07
żenujące, nudne i przede wszystkim NIE śmieszne.
Anx 26.04.2014 10:19
dlaczego Ona pod tą blond perukę ma następną perukę ? dlaaaaaczego?
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 79
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji