Monika Mrozowska jako eko-guru: "Rezygnuję ze wszystkiego, wyprowadzam się do lasu, będę rąbać drewno"


Monika Mrozowska należy do szerokiego grona celebrytek pozujących na specjalistki od wszystkich rzeczy "eko" w momencie, gdy ich kariery tracą rozpęd. W wywiadzie dla Newserii aktorka (?) przestrzegła rodaków, aby byli rozsądniejsi przy zakupach i pomyśleli nad tym jak traktują posiadane już przez siebie przedmioty. Dodała również, że uwielbia kupować w second handach, ponieważ boi się toksycznych barwników, którymi koloryzowane są nowo produkowane ubrania. Przekonała was do zmiany "lajfstajlu"?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (81)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 82
gość 30.07.2018 14:28
No i papa
gość 30.07.2018 14:28
Kiedyś była fajna miła aktorka jednej roli. Gotowała z mężem, była moc i czar. Teraz nadrabia zepsuty zdrada wizerunek głupimi gadkami pro eko. Nie lubię.
gośćjjr 30.07.2018 14:28
Do roboty się weź normalnej!
gość 30.07.2018 14:29
Taka eko a farbuje włosy u fryzjera
gość 30.07.2018 14:29
No i prawidłowo. Recykling jest fajny, szmatexy też. Nie wolno myśleć tylko sobie, Ziemia zasługuje na szacunek, ekologia tak samo, a nie na uśmiechy pełne pogardy i politowania.
gość 30.07.2018 14:30
W sumie teraz wszystko jest szkodliwe, ale wszyscy doskonale zdają sobie z sprawę. Czasy rodziny zastępczej sie skończyły także Pani juz dziękujemy!😁
gość 30.07.2018 14:31
Niestety ma rację z tymi farbnikami.
gość 30.07.2018 14:31
J******a, no mowilam ze j******a.
gość 30.07.2018 14:32
Ona nie jest już z tym operatorem co ma z nim syna?
gość 30.07.2018 14:32
zrobiłabym to samo dawno ale boje się pająków :(
gość 30.07.2018 14:33
No to jej odbiło z tego nierobstwa....
gość 30.07.2018 14:34
Nie czepiajcie się. Dobrze gada.
gość 30.07.2018 14:39
Niby taka ale domek ma wypasiony
gość 30.07.2018 14:39
I będzie si branzlować osinowym kołkiem...
gość 30.07.2018 14:39
Manipulujący tytuł! Ona powiedziała, że nie chodzi o to by rezygnować ze wszystkiego, czy wyprowadzać się do lasu, tylko o rozsądne i przemyślane zakupy.
gość 30.07.2018 14:47
A włosy farbowane xD
gość 30.07.2018 14:47
Przestane cie czytac pudel (a czytam cie juz dobre 9 lat, niestety) za twoje manipulacje. Jestescie ohydni. Monika powiedziala - NIE CHODZI TEZ O TO, zeby zrezygnowac ze wszystkiego, uciec do lasu i rabac drewno i odziac sie w to, co sie znajdzie. Mowi o ROZSADNYM zyciu, zakupach. Ale nie, pudel musi napisac po swojemu. Tragiczni jestescie, naprawde. Zawsze byliscie chamscy i cyniczni, a teraz na dodatek NIE MA artykulu. w ktorym nie roiloby sie od bledow :/ wstyd pudel, tyle lat jestescie na rynku, a poziom jak byl rynsztokowy, tak jest (ale to spostrzeglam juz dawno). NARA.
gość 30.07.2018 14:48
Moze ma dobre intencje, ale jak dalej beda chinskie buble wysylane na caly swiat nic to nie da.
gość 30.07.2018 14:48
Ja mam Marzenie by zamieszkać w lesie ale nie mam kasy na realizację
gość 30.07.2018 14:50
taka samo uwazam,
gość 30.07.2018 14:54
Czy ten operator tvn sebastian j. jest z nia jeszcze? Bo ona ma 3 dzieci i tylko koleżankę bierze na wspolne wypady?
gość 30.07.2018 15:01
eko guru i rąbanie drewna???? co przyroda na to???
gość 30.07.2018 15:07
Juz to widze jak ona rabie to drewno, przeciez ona siekiery nie uniesie
gość 30.07.2018 15:09
Jak ci nawchodzi w dupę kleszczy to pierwsza pobiegniesz po nowinki medycyny
gość 30.07.2018 15:14
nic dziwnego, ze pudel nie probuje nawet trzymac jakiegokolwiek poziomu (i nie kryje sie z tym! haha), skoro tak latwo manipulowac jego czytelnikami :) juz cisniecie po Monice, a widac po komentarzach, kto Monike wysluchal, a kto sieje zamet, bo pudel cos napisal w naglowku, PARANOJA
gość 30.07.2018 15:19
Nie wiem kto to w ogóle jest, więc guano mnie to obchodzi
gość 30.07.2018 15:35
Okej ale niech auto sprzeda i jeździ konno albo rowerem, nie lata samolotami na wakacje i pierze tylko w orzechach, zero podpaseki tamponow wylacznie kubek menstruacyjny.
gość 30.07.2018 15:57
jasne, ze polski show biznes potrzebuje eko apecjalistki! W show bisnesie jest miejsce dla wielu wyborow zyciowych
gość 30.07.2018 16:05
to z tvn tez zniknie😉
gość 30.07.2018 16:28
bardzo dobrze gada,nie trzeba rezygnowac z wszystkiego,wystarczy rozsadnie wybierac,co jest dobre nie tylko dla nas ,ale dla srodowiska,ziemia jest planeta piekna,dbajmy by taka zostala
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 82
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji