Markowska zachwyca się na Rinke Rooyensem: "Doskonale wie, kto powinien siedzieć w fotelu jurora"

Od rozstania Patrycji Markowskiej z The Voice of Poland minęło pięć lat. Wokalistka podkreśla, że teraz wraca na fotel trenera talent show ze zdwojoną siłą i energią. Cieszy się także z tego, że skład jury został zupełnie odświeżony i zapewnia, że między artystami nie ma żadnych konfliktów. Po występie w drugiej edycji produkcji Markowska zrezygnowała z roli trenerki, bo wydała wówczas nową płytę i miała zapełniony grafik koncertowy. Markowska cieszy się z drugiej szansy od Rinke Rooyensa i nie szczędzi pochlebstw w jego kierunku. Długo zabiegała o względy producenta?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (107)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 107
gość 09.09.2018 10:54
Ja to sie dziwie,ze w TV PIS,które jest bardzo homofobiczne,tak bardzo lansuje sie Szpaka,który jest tak strasznie zmanierowany,przegiety,niemęski. To totalna antyreklama środowisk LGBT. On przynosi wstyd polskim gejom
gość 10.09.2018 00:33
hehehe
gość 10.09.2018 00:46
Rinke podobny do Vangoga
Meg 10.09.2018 00:46
Moim skromnym zdaniem, zamiana Pani Sadowskiej na Panią Markowską nie była najlepszym pomysłem. Pani Marysia swoimi umiejętnościami świetnie wpisywała się w profil trenera. Poza tym, w aktualnym składzie, mam wrażenie, że tylko Pan Cugowski nie próbuje grać na siłę wielkiej gwiazdy, odstawiając pokraczne szopki i egzaltowane reakcje, w przeciwieństwie do reszty jury. Talent zawsze broni się sam!
gość 10.09.2018 00:56
Rinke jest spoko
gość 10.09.2018 01:04
A dla mnie Cugowski jest za sztywny. Taki naburmuszony i bez poczycia humoru
gość 10.09.2018 01:07
właściwie dlaczego ma go nie chwalić, gość odpowiadał za masę znanych i lubianych programów
gość 10.09.2018 01:17
słaba jest
gość 10.09.2018 01:30
Kasa, kasa ponad wszystko, niech wydtąpi w tej koszulce, co pozowała z tatusiem!
gość 10.09.2018 01:51
Poprzedni skład był zdecydowanie lepszy, Markowska i Hyży są wkurzający, jedynie Szpak i Cugowski wypowiadają profesjonalne opinie na temat śpiewu a nie wyglądu
gość 10.09.2018 02:10
Zachwyca się "na"? 🤦 Typowy pudelek, którego redaktorzy chyba nawet podstawówki nie skończyli z takim poziomem języka polskiego lol
gość 10.09.2018 02:46
Z całej czwórki najlepsi to Piotr Cugowski i Szpak,którzy nie oceniają”pod publiczkę”i ładny wygląd Hyzy jest mocno denerwujący,a jego przytyki do Szpaka szczególnie,są chamskie!
gość 10.09.2018 04:15
Beznadziejna baba
gość 10.09.2018 04:21
Fajna jest Markowska. Przekonałam się do niej
gość 10.09.2018 06:00
Obejrzałam sobotni odcinek... Nie podobał mi się żaden juror. Mało merytoryczne uwagi, wygląd... Może poprzedni skład się znudził, ale ich wiedza o muzyce była imponująca, natomiast teraz to miałka papka bez wyrazu...
gość 10.09.2018 06:06
T R A G E D I A ten obecny skład! Markowska próbuje być interesująca i kokieteryjna ale jej nie wychodzi, Cugowski jest najlepszy, ale nie wpisuje się w konwencję, stoi gdzieś z boku, Chyży jest nuuudny i spięty a Szpak... beznadziejnie mało merytoryczny, egzaltowany, przerysowany, irytujący itd.
mm 10.09.2018 06:34
Niestety jest beznadziejna, nieprofesjonalna - "och jaka ty jesteś ładna, ślicznie wyglądasz". Najlepszy skład : Afro.. , Sadowska, Szpak.
gość 10.09.2018 06:59
To fakt Cugowski zachowuje sie skandalicznie jak z Michała się wyśmiewa i traktuje jak kmiota, Grzegorzowi ręki nie podał no pajac i bubek. Jedynie Michał wnosi w ten program humor że jeat tak fajny jak kiedy byli Tomson i Baron i Piasek
gość 10.09.2018 07:06
za głośna, za dużo gadająca i mizdrząca się ta Markowska z przepitym głosem
gość 10.09.2018 07:27
Nie lubię Markowskiej. Widzę, że nie tylko mnie wkurza jej "ale jesteś śliczna". Chyba sama ze swoją męska urodą po tacie ma okrutne kompleksy w kwestii wyglądu, że tak ją to podnieca. A najbardziej irytuje mnie jej śmiech :/
gość 10.09.2018 07:30
A mnie nie zachwyca polszczyzna według pismaka Paw! - "Markowska zachwyca się na Rinke Rooyensem"!!! Zachwyca się na!??? Nawet tytuły są z błędami!
gość 10.09.2018 07:33
Hyży to zdaje się cierpieć na przerost ego. Strasznie zadufany w sobie facet. Naprawdę jest taki popularny, jakiego zgrywa? Nawet jednej jego piosenki nie znam.
gość 10.09.2018 07:34
Niby fajna całkiem ładna ale odkad się wystroila w koszulkę z konstytucją nie ma wątpliwości że to idiotka
gość 10.09.2018 07:35
wokale coraz lepsze ale trenerzy najgorsi jak do tej pory
gość 10.09.2018 07:35
wokale coraz lepsze ale trenerzy najgorsi jak do tej pory
gość 10.09.2018 07:39
I blokuje komentarze
gość 10.09.2018 07:40
Blokują tu łapki? ??
gość 10.09.2018 07:54
Beztalencie. Tatuś wcisnął na scene a ona mysli ze ma głos. Zejdz juz ze sceny bo sie ośmieszasz.
gość 10.09.2018 07:58
zachwyca się "NA " Rinke....-zachwycać się można kimś a nie na kimś.
gość 10.09.2018 08:01
A mi się podoba program jest z jajem jedynie Cugowski jest dretwy wogole prawie się nie wypowiada
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 107
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji