Markowska deklaruje: "Nie lubię ingerować w urodę. Boję się poważnych interwencji!"

Gwiazdy coraz chętniej opowiadają o tym, jak "dbają" o urodę. Nieco mniej chętnie jednak przyznają się do inwazyjnych zabiegów medycyny estetycznej. W ten trend wpisuje się Patrycja Markowska, twarz sieci klinik Krzysztofa Gojdzia. Chwali się, że poznała "chirurga gwiazd TVN-u" po jednej z tras koncertowych, gdy "wyczerpanie fizyczne odbijało się na wyglądzie jej skóry".

Powinnyśmy przede wszystkim fajnie myśleć o sobie, o ludziach wokół, wtedy będziemy dobrze wyglądać. Ja nie lubię za bardzo ingerować, boję się poważnych interwencji, naturalne piękno jest najważniejsze.

Ma zabiegi za darmo?

Zobacz też: Markowska: "Pytają mnie, dlaczego mam takie duże usta. Wierzę w anioły"



Źródło: Newseria Lifestyle

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (88)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 89
gość 30.06.2017 08:52
Piękna i naturalna. Kocham jej muzykę
gość 30.06.2017 09:39
gość: Piękna i naturalna. Kocham jej muzykę
ani jedno, ani drugie, przeciętną uroda repertuar też, zabrać nazwisko i po ptokach :-)
gość 30.06.2017 12:29
I właśnie dlatego "zrobiła" sobie nos....eehhhh.....pamiętacie ten haczyk po tatusiu?;)
gość 30.06.2017 13:58
Fajna energia, naturalny wygląd. Mi się podoba
gość 30.06.2017 15:50
Lubię Markowska. Normalna, nienadęta. Fajnie wyglada
gość 30.06.2017 21:00
Jest piękna
gość 30.06.2017 23:34
Uwielbiam jej głos
gość 01.07.2017 06:39
Ona to chyba koke łoi :D
gość 01.07.2017 07:06
Moja idolka. Normalna bez nadęcia i nie sztuczna
gość 01.07.2017 08:21
Jeszcze za młoda na ungerencje chirurga. Dobrze ze nie daje się zwariować jak inne celebrytki
gość 01.07.2017 08:22
Zawsze podziwiałam ją za głos i szczery uśmiech. I ze ma wywalone na ten show biz
gość 01.07.2017 13:33
niczego Ci kobieto nie trzeba zmieniać
gość 01.07.2017 13:38
nigdy nie byla ładna
gość 01.07.2017 13:39
Ładna kobieta, dobra struktura kości, więc się nie obstrzykuje na kaczkę ani na Lolę Bunny
gość 01.07.2017 13:40
Ma rację, nie każdy odrazu robi sobie całą twarz a po drugie kto bogatemu zabroni :D
gość 01.07.2017 13:40
O jakiej urodzie mowa?
gość 01.07.2017 13:41
O jakim pieknie ona mowi. Toz to paskuda. Wyglada jak kopia swojego szpetnego ojca. A tak na.marginesie co ten jej krzywy nochal sam sie wyprostował?Pewnie dieta.
gość 01.07.2017 13:41
Najlepsza jurorka voice of poland, ex equo z Afro . Naturalna, ciepła . Jedynie głosik przeciętny , ale piosenki ok. No i wypromowała Natalię Nykiel!
gość 01.07.2017 13:42
Nie ingerowała a jest twarzą sieci klinik które takie zabiegi oferują? Hellol
gość 01.07.2017 13:42
Nie ingerowała a jest twarzą sieci klinik które takie zabiegi oferują? Hellol
gość 01.07.2017 13:43
Nie ingerowała a jest twarzą sieci klinik które takie zabiegi oferują? Hellol
gość 01.07.2017 13:44
O jakiej urodzie mówi to budyniowate beztalencie?
gość 01.07.2017 13:56
o Boże . Ta Pani jest juz ofiarą kwasu.... Co dalej?
gość 01.07.2017 13:56
Pati masz nowy nos i kilo botoksu.
gość 01.07.2017 13:56
Ta dieta jej nie słuzy! Czy wargi sromowe też poprawiała?
gość 01.07.2017 13:58
gość: niczego Ci kobieto nie trzeba zmieniać
NO JUZ NIE TRZEBA, BO WIELKI NOS - KTORY MIALA IDENTYCZNY JAK JEJ OJCIEC - JUZ DAWNO ZMNIEJSZYLA! A WCZESNIEJ ZAHACZALA NIM O PULPIT W SZKOLE JAK PISALA KLASOWKE..
gość 01.07.2017 13:59
gość: Jest piękna
Markowska? - czy ty jestes normalna? wiesz co to jest piekna kobieta? spojrz w lustro :)
gość 01.07.2017 14:00
gość: Moja idolka. Normalna bez nadęcia i nie sztuczna
Markowska sama o sobie komentarze pisze :) hihi
gość 01.07.2017 14:01
gość: Piękna i naturalna. Kocham jej muzykę
nooo.. gdyby nie ten wielki nochal, ktory zmniejszyla
angeka 01.07.2017 14:06
chuj z nia!
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 89
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji