Margaret tłumaczy występ na sedesie: "W kamerze tego się dobrze nie ogląda"

Małgorzata Jamroży w tym roku ma szansę na występ w konkursie Eurowizji, reprezentując barwy Szwecji. O wygraną w preselekcjach do występu w Lizbonie postanowiła zawalczyć, siedząc na brokatowym sedesie. Piosenkarka stwierdziła, że występ na Melodifestivalen 2018 nie należał do najlepszych, głównie za mało medialny sanitariat. Trzeba przyznać, że nawet najbardziej błyszczący klozet nie jest najlepszym rekwizytem na scenie.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (35)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 36
gość 17.02.2018 23:00
ABORCJA JEST ZABÓJSTWEM! Niezależnie od przyczyny, jest to celowe pozbawienie życia nienarodzonego dziecka! Chodzi o sam fakt, bez pieprzenia o tym, że bieda, że chore, że kto pomoże wychować kalekie, że niechciane.. Sam fakt - zabójstwo. Koniec, kropka. Pozdrawiam!
gość 17.02.2018 23:01
Trzeciego marca podczas Krajowych Eliminacji do Eurowizji glosujmy na Gromee i Lukasa! Koniec z balladami z Polski!
przemek 17.02.2018 23:01
nieudolna naśladowczyni "RIJANY" szkoda że ta dziewczyna nie ma własnego stylu bo mogła by byc taka fajna, jest strasznie sztuczna wyreżyserowana
przemek 17.02.2018 23:02
gość: Trzeciego marca podczas Krajowych Eliminacji do Eurowizji glosujmy na Gromee i Lukasa! Koniec z balladami z Polski!
zgadzam się z Tobą w 100% dosyć tej miałkich i emocjonalnych gniotów
gość 17.02.2018 23:02
Dlaczego usunęliście artykuł o palącej papierosy Szelągowskiej?
gość 17.02.2018 23:03
Pytacie jak idioci w opisie „ktoś to kupi?” Jednocześnie wrzucając króciutki filmik z dziewczyna tłumacząca, ze już sprzedane.
hubertx 17.02.2018 23:05
srac jej sie chcialo to co miala w gacie walic ludzie
gość 17.02.2018 23:08
Się jeszcze zdziwicie jak wylansuje ten kawałek reprezentując Szwecję
gość 17.02.2018 23:08
Tak ktoś kupił za 10 tys
gość 17.02.2018 23:19
Sedes był pomysłem na show...wow
gość 17.02.2018 23:27
Rodzice bogaci ze znajomosciami wiec kupuja jej kariere. W Polsce nie dalismy sie nabrac na ten produkt wiec probuja cos zrobic z tym beztalenciem w innych krajach
gość 17.02.2018 23:32
oglądałem pogrzeby , a tu mi się pączki w reklamę puściły
gość 17.02.2018 23:34
Jeżeli miała z problemem oddawania moczu , to sedes powinien być bo to jest ulga w teledysku
gość 17.02.2018 23:35
królowa jest tylko jedna sedes
gość 17.02.2018 23:43
stop a Jakubem z Ex na plazy, z grach malzenskich!!!! Jeszcze teraz w hipnozie!!!!! Boze kto go chce ogladac!!!!!!!!????? przeciez to dnoooooo!!!!!
gość 17.02.2018 23:49
Ale ktos w nia kase pompuje... Ona nie ma za grosz talentu, kwacze a nie spiewa, jej sukces to dobrze ZROBIONE utwory, nie jej glos tylko oraca dzwiekowca i producentow.
gość 17.02.2018 23:49
Plagiaciara
gość 17.02.2018 23:50
Ej ale ona szpetna
gość 18.02.2018 01:31
napiszcie o tym jak prze*ebala z hukiem melodifestivalen w szwecji :)
gość 18.02.2018 01:40
Ten sedes juz zostal wylicytowany wiec pytanie czy ktos go kupi jest jakies takie z dupy. No pudel dno i wodorosty
gość 18.02.2018 01:53
To jest piosenkarka hehe Nic swojego tylko odgrzewane kotlety
gość 18.02.2018 02:41
gość: Trzeciego marca podczas Krajowych Eliminacji do Eurowizji glosujmy na Gromee i Lukasa! Koniec z balladami z Polski!
Gromee to faktycznie najlepsza propozycja, ale i tak szału nie ma. Jak będzie w pierwszej 15-tce to będzie sukces.
gość 18.02.2018 02:43
gość: napiszcie o tym jak prze*ebala z hukiem melodifestivalen w szwecji :)
Co prze*ebała? Miała 3. lub 4. miejsce na 7 i jest w rundzie dodatkowej szansy.
gość 18.02.2018 05:00
Trzeba zapodac w ananasa
gość 18.02.2018 05:23
Ahaahaha ten karakan i j3biaca lben uposledzona Sandrunia ahahaha buhahaha
gość 18.02.2018 05:25
Jamrozy, ty deb.ko.Szwedzi maja z ciebie ubaw, falszujacy karle.
gość 18.02.2018 08:10
mogła na żywo klocka postawić....
gość 18.02.2018 08:20
Ja pierniczę jak trzeba być głupim ,żeby się na coś takiego porwać...żenada roku...poleci z szumem wodospadu!!!!
gość 18.02.2018 09:07
Czy tej bozal sie Boze gwiezdzie nie powiedzial ze nie potrafi spiewac tylko stekac bo ta cala otoczka to zasluga dzwiekowcow .A i jeszcze jedno jedyna Polka ktora nie potrafi spiewac po Polsku.no kuzwa nie potrafi
gość 18.02.2018 09:53
Tak, kupi ktoś... Już tydzień temu sprzedał się za kwotę 10000 koron szwedzkich...
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 36
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji