Mamy zwiastun "Azja Express"! Spoceni celebryci TVN-u "walczą o przetrwanie"

Od września w TVN-ie rusza Azja Express - program, który może być szansą dla paru zapomnianych gwiazd na odświeżenie popularności. Skorzysta na nim z pewnością Hanna Lis, która po utracie pracy w TVP szybko zaprzyjaźniła się z ulubienicą dyrektora programowego TVN, Małgorzatą Rozenek:
 
Lis zachwala Rozenek: "Inteligentna, PRZEPIĘKNA, z biglem. Spotkałyśmy się na lotnisku i kliknęło"
 
Wśród "beneficjentów" programu znajdzie się też pewnie Agnieszka Włodarczyk, która przez ostatnich parę lat podtrzymywała swoją sławę przy życiu dzięki związkowi z Mikołajem "Depilatorem" Krawczykiem. Ona również zdecydowała się na udział w głośno reklamowanym show.

Stacja wypuściła właśnie zapowiedź programu. Zobaczcie, jak celebryci pocą się i brudzą dla popularności.
 
Będzie bardziej wiarygodnie niż w Agencie?

Źródło: TVN/xnews
 

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (171)

Gość 28.07.2016 22:51
Haniu, kocham Cię! T.
gość 28.07.2016 22:55
gość: Matko bosko teraz dopiero Lisice poznałam na tym kadrze.Myslałam ze to zdjecie jakiegos topielca...
ja myślałam że to Doda
gość 28.07.2016 22:57
żenada żeby bawić się w biednych -wystarczy życzyć im spełnienia tych marzeń
gość 28.07.2016 22:57
za grubą kasę udają biedaków o.k. a ci co wygrali zostają tam na stałe
gość 28.07.2016 22:59
Fascynujące
gość 28.07.2016 23:07
Hanka musi botoks uzupełnić :):)
gość 28.07.2016 23:15
Nikomu nie życzę żeby doczekał czasów kiedy naprawdę nie będzie nic do jedzenia... Pytanie kto jest pomysłodawcą takich programów? Powinno sie zbojkotować ten program po prostu go nie oglądając. Program jest po to żeby się pośmiać? takich rzeczy nie powinno się robić. Brak pożywienia i bieda to nie jest temat do rozrywki... Żenada
gość 28.07.2016 23:27
Dno i trzy metry mułu. Ludzie zarabiający krocie będą kpić z szarego czlowieczka, który każdego zastanawia się za co dzieciom ksizaki kupić i co do gara włożyć. Wstyd! I to trzeba było az do Azji lecieć? Było im dac najniższą krajowa i niech rządzą , zapłacą rachunki, wykarmia i ubiora dzieci i siebie i na wakacje odloza. Ehhh
gość 28.07.2016 23:37
gość: na miejscu Hanki tez wolalabym brac udzial w takim badziewiu i stanac na nogi sama bedac niezalezna niz byc z takim smieciem jak lis. Jakos Hanka budzi teraz moja sympatie kiedy wyglada ze lisa rzucila. Serio. To chory z nienawisci czlowiek powinien sie leczyc.
Szkoda tylko że wpier.... się w związek przyjaciółki. Chociaż Kindze na dobre wyszło, że Hania pozbawiła ją wrzoda
gość 28.07.2016 23:37
gość: na miejscu Hanki tez wolalabym brac udzial w takim badziewiu i stanac na nogi sama bedac niezalezna niz byc z takim smieciem jak lis. Jakos Hanka budzi teraz moja sympatie kiedy wyglada ze lisa rzucila. Serio. To chory z nienawisci czlowiek powinien sie leczyc.
Szkoda tylko że wpier.... się w związek przyjaciółki. Chociaż Kindze na dobre wyszło, że Hania pozbawiła ją wrzoda
gość 28.07.2016 23:49
P. Smoktunowicz to wyjątkowo antypatyczna osoba.
gość 29.07.2016 00:16
gość: Udział LISICY w programie, w którym w zamian za niebotyczną gażę BOGACI celebryci udają biedaków, to preludium do jej zatrudnienia w TVN. Z telewizji publicznej LISICA wyleciała w pakiecie wraz z LISEM – głównie za brak dziennikarskiej rzetelności, obiektywizmu oraz za KRYPTOREKLAMY, za które poprzedni zarząd bał się ich oboje – nietykalnych i równiejszych wśród równych - ukarać. Pracy nie miała tylko przez chwilę. RESORTOWA córka KEDAJÓW (kanalii stanu wojennego z listy KISIELA) trafia w końcu tam, gdzie miejsce takich jak ona – do TVN. Ale szczególnymi względami cieszyła się już w TVP – debiut w Teleexpresie w wielu zaledwie 21 lat, GWIAZDORSKI kontrakt, odmowa czytania informacji niezgodnych z jej politycznymi POGLĄDAMI. Nic dziwnego, że TOMEK był z niej taki DUMNY. Ale w stacji WALTERA czekają na nią jeszcze lepsze warunki. Dzieci esbeków mają tam jak pączki w maśle. Jeśli chcecie poczytać więcej o celebrytach, zajrzyjcie na profil ÂNTEĶ MUZYĶANT na Fejsbooku.
gość: Pocaluj ją w dupe ćwoku !!!!
No chyba juz lepiej w dupe niz w twarz . Nie za duzo jej ta kasa dala sadzac po gebie .
gość 29.07.2016 00:38
Kinga Rusin dużo ładniejsza od tej lisicy widzicie
gość 29.07.2016 01:02
Dla kogo to kręcą, dla siebie
gość 29.07.2016 01:41
Straszną ma twarz Lisowa! Czyżby zbyt dużo botoksu?!
gość 29.07.2016 01:41
Straszną ma twarz Lisowa! Czyżby zbyt dużo botoksu?!
gość 29.07.2016 01:43
Pierwsza Lisowa wygląda jak córka drugiej Lisowej !hihihihi!!
gość 29.07.2016 02:46
gość: Kinga Rusin dużo ładniejsza od tej lisicy widzicie
Właśnie, że Rusin dużo brzydsza i drewniana, wystarczy spojrzeć na zdjęcia z najnowszego artykułu jak idzie z Kraśką z obwisłymi jak u buldoga polikami.
TAAAA.. AKURAT! PFFF.. 29.07.2016 04:58
WY WSZYSCY "NIE OGLADACIE TEGO BADZIEWIA" A POTEM SIE SLYSZY, ZE JEST KILKUMILIONOWA OGLADALNOSC!! I PO CO TO PIE:DOLIC, ZE NIE BEDZIESZ OGLADAC, SKORO PUSTAKU TYLKO CZEKASZ NA TO, ABY JAK NAJSZYBCIEJ TEN PROGRAM ( JAK KAZDY INNY!!) W TELEWIZJI POKAZALI! CIEKAWOSC CIE I TAK ZEZRE!! NIE MA SZANS NA TO, ZEBYS NIE OGLADALA - WIEC JUZ NIE PIE:DOL IDIOTKO!
TAAAA.. AKURAT! PFFF.. 29.07.2016 04:59
gość: I tak nie będę tego badziejstwa oglądać!
WY WSZYSCY "NIE OGLADACIE TEGO BADZIEWIA" A POTEM SIE SLYSZY, ZE JEST KILKUMILIONOWA OGLADALNOSC!! I PO CO TO PIE:DOLIC, ZE NIE BEDZIESZ OGLADAC, SKORO PUSTAKU TYLKO CZEKASZ NA TO, ABY JAK NAJSZYBCIEJ TEN PROGRAM ( JAK KAZDY INNY!!) W TELEWIZJI POKAZALI! CIEKAWOSC CIE I TAK ZEZRE!! NIE MA SZANS NA TO, ZEBYS NIE OGLADALA - WIEC JUZ NIE PIE:DOL IDIOTKO!
VV 29.07.2016 05:01
gość: Kinga Rusin dużo ładniejsza od tej lisicy widzicie
gość: Właśnie, że Rusin dużo brzydsza i drewniana, wystarczy spojrzeć na zdjęcia z najnowszego artykułu jak idzie z Kraśką z obwisłymi jak u buldoga polikami.
ty sie lepiej patrz na swoja morde albo na Hanki policzki z przecinkami na ukos pustaku! powiedz hani, ze botoks w niektorych miejscach na polikach jej wysechl!
gość 29.07.2016 06:45
gość: oglądaja w 14 krajach świata po kilkanascie edycji ,ja z ciekawości obejrze i dopiero POTEM skomentuję
gość: Widziałam na jakimś programie reality, ale tam biorą udział zwyczajni ludzie, a nie rozgwiazdy. Tu pewnie reżyserowane i ustawki. Nie oglądam i basta!
gość: niby! racja ale z tych "normalnych ludzi" po programach robią się nowi celebryci ,po co ich mnożyć ?
gość: bo stare gęby sie opatrzyły. Nuda
to się zgłoś
gość 29.07.2016 06:49
gość: Nikomu nie życzę żeby doczekał czasów kiedy naprawdę nie będzie nic do jedzenia... Pytanie kto jest pomysłodawcą takich programów? Powinno sie zbojkotować ten program po prostu go nie oglądając. Program jest po to żeby się pośmiać? takich rzeczy nie powinno się robić. Brak pożywienia i bieda to nie jest temat do rozrywki... Żenada
Ludo Poppe jest pomysłodawcą ,program o zasiegu międzynarodowym ,Polska jest 14 krajem który go ma ,ale tylko w Polsce ludzie komentują i krytykują PRZED emisja :/
gość 29.07.2016 06:50
Program dla Idiotów! Parodiowanie biednych jest upokarzające!!!!!!
gość 29.07.2016 07:36
gość: Program dla Idiotów! Parodiowanie biednych jest upokarzające!!!!!!
a nie lepiej najpierw doczytac o co chodzi ,to jest wyscig a to ze głupie polskie pismaki dla sensacji pisza bzdurne tytuły to inna sprawa
gość 29.07.2016 08:07
jaka ta Lisica brzydka
gość 29.07.2016 09:06
ŻYDOSTWO I DZIWKI -TEŻ MI PROGRAM DO OGLĄDANIA .WOLĘ FILMY ROSYJSKIE
gość 29.07.2016 09:07
gość: Program dla Idiotów! Parodiowanie biednych jest upokarzające!!!!!!
gość: a nie lepiej najpierw doczytac o co chodzi ,to jest wyscig a to ze głupie polskie pismaki dla sensacji pisza bzdurne tytuły to inna sprawa
MYŚLĘ ,ŻĘ ŻYDZI NIE MUSZĄ POUCZAĆ POLAKÓW
gość 29.07.2016 09:09
Hanka Lis wyglada strasznie.Mam wrażenie,ze botoks zbił sie w grudy
gość 29.07.2016 09:55
lis wyglada jak by pila serio jak alkoholiczka straszne
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji