Maga wyprowadza się z Polski! "Dostałem po tyłku. Chcę być wolny i szczęśliwy"

Androgyniczna uroda Mateusza Magi pomogła mu dostać się do czwartej edycji Top Model. I choć nie udało mu się przetrwać w programie zbyt długo, to zdołał utrzymać się w show biznesie. Model postanowił wziąć karierę w swoje ręce i założył własną agencję modelingową oraz... szkołę tańca. Maga pokusił się również o nagranie walentynkowej ballady First Kiss. W rozmowie z www.PrzeAmbitni.pl przyznał, że dotychczas spotkało go wiele hejtu głównie w Polsce. Maga zapowiedział, że aby czuć się "wolnym i szczęśliwym", zamierza wjechać m.in. do Stanów Zjednoczonych. Będziecie tęsknić?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (150)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 151
gość 05.10.2017 11:40
no i super, spełniaj marzenia Mateusz!
2s2 05.10.2017 13:20
Bardzo dobrze.... i nie wracaj , nigdy....
gość 05.10.2017 13:21
"dostałem po tyłku". Bez komentarza
gość 05.10.2017 13:22
w USA to chce być wolny i szczęślwy? No tak w Polsce nie ma takich przywilejów, dla tych co wolą inaczej
gość 05.10.2017 13:52
życzę szczęścia Mateuszowi i wszystkim ludziom, którzy mają marzenia
gość 05.10.2017 14:20
komentarze w sieci na jego temat są przerażające.. wychodzi na to, że wiekszość Polaków ma faszyzm w głowach i chciałaby zniszczyć wszelką inność
gość 05.10.2017 14:24
gość: w USA to chce być wolny i szczęślwy? No tak w Polsce nie ma takich przywilejów, dla tych co wolą inaczej
przywilejów? a czego ci ludzie takiego strasznego chcą? dla ciebie to są sprawy oczywiste, a oni muszą o to walczyć.
gość 05.10.2017 16:30
2s2: Bardzo dobrze.... i nie wracaj , nigdy....
Ja bym wolała żebyś Ty wyjechał, a on został.
gość 05.10.2017 16:36
gość: komentarze w sieci na jego temat są przerażające.. wychodzi na to, że wiekszość Polaków ma faszyzm w głowach i chciałaby zniszczyć wszelką inność
Dlaczego znowu faszyzm? Czy dla ciebie wybieranie normalności to od razu faszyzm? Nikt go nie prześladuje, a skoro chłopak wyskakuje co chwile z monitora to każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. To nie nasz problem że on nie umie przyjąć krytyki po męsku haha ;) Nie po to facet jest facetem a kobieta kobietą aby ktoś to na siłę zmieniał i wmawiać że to normalne.
gość 05.10.2017 17:10
gość: komentarze w sieci na jego temat są przerażające.. wychodzi na to, że wiekszość Polaków ma faszyzm w głowach i chciałaby zniszczyć wszelką inność
gość: Dlaczego znowu faszyzm? Czy dla ciebie wybieranie normalności to od razu faszyzm? Nikt go nie prześladuje, a skoro chłopak wyskakuje co chwile z monitora to każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. To nie nasz problem że on nie umie przyjąć krytyki po męsku haha ;) Nie po to facet jest facetem a kobieta kobietą aby ktoś to na siłę zmieniał i wmawiać że to normalne.
Tak, czepianie się i agresja wobec wszystkiego co odbiega od tej twojej "normalności", to właśnie jest faszyzm.
gość 05.10.2017 17:12
gość: komentarze w sieci na jego temat są przerażające.. wychodzi na to, że wiekszość Polaków ma faszyzm w głowach i chciałaby zniszczyć wszelką inność
gość: Dlaczego znowu faszyzm? Czy dla ciebie wybieranie normalności to od razu faszyzm? Nikt go nie prześladuje, a skoro chłopak wyskakuje co chwile z monitora to każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. To nie nasz problem że on nie umie przyjąć krytyki po męsku haha ;) Nie po to facet jest facetem a kobieta kobietą aby ktoś to na siłę zmieniał i wmawiać że to normalne.
Widzę, że ukłuło kogoś to słowo... No coż, prawda zwykle w oczy kole.
gość 05.10.2017 19:44
jeżeli to prawda to zazdroszczę, też bym chciała wyjechać :-(
gość 05.10.2017 20:19
Jest nikim. Za granicą pozostanie nikim. Droga wolna, Skrzecząca Owco.
gość 05.10.2017 20:40
kurde, wyrobił sie
gość 05.10.2017 20:40
kurde, wyrobił sie
gość 05.10.2017 20:55
boze,glos dziewczyny
gość 05.10.2017 21:44
gość: "dostałem po tyłku". Bez komentarza
miał powiedzieć "po doopie"?? to byłoby w twoim języku??
ddw 05.10.2017 21:45
2s2: Bardzo dobrze.... i nie wracaj , nigdy....
gość: Ja bym wolała żebyś Ty wyjechał, a on został.
ty sobie możesz woleć lewacki kundlu.
gość 05.10.2017 21:45
gość: Gość jest koszmarny i mało inteligentny. Inność? Bycie płacząca ciamajdą to wedle Ciebie inność? Zamiast coś z sobą zrobić, skoro miał szansę, zaczął spiewać (chociaz nie potrafi), występować w Agencie, tanczyć i recytować. A teraz płacze i wyjazdy. Żegnamy ozięble.
modeling nie jest na zawsze, poza tym to chyba jego główny cel nadal
gość 05.10.2017 21:46
2s2: Bardzo dobrze.... i nie wracaj , nigdy....
gość: Ja bym wolała żebyś Ty wyjechał, a on został.
ddw: ty sobie możesz woleć lewacki kundlu.
^ prawacka kultura. jeszcze do dziewczyny/kobiety.
gość 06.10.2017 00:48
szczęściarz
gość 06.10.2017 01:04
I ta pewnie coming out zrobi. jak Omar Sangare.
gość 06.10.2017 11:09
patologia
gość 06.10.2017 11:10
Dlaczego ludzie sa tak podli.
gość 06.10.2017 11:11
gość: patologia
a co dokładnie jest tu patologią???
gość 06.10.2017 11:14
Szczęśliwej drogi.
gość 06.10.2017 11:17
no i racja Maga uciekaj z tego ciemnogrodu i zadupia czym prędzej!
gość 06.10.2017 11:20
On troche za bardzo lamentuje-jak baba-rob swoje pracuje I tyle
jiii 06.10.2017 11:22
No i będzie zarabiał hajs, dużo hajsu i płacił podatki za granicą a w naszym bidowie będzie bidnie bo nie potrafimy być tolerancyjni....
gość 06.10.2017 11:23
Takie tam gadanie...
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 151
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji