Maffashion chwali się wakacjami w Turcji… i KLATĄ CHŁOPAKA!

Julia Kuczyńska, znana lepiej jako szafiarka Maffashion, na swoim Instagramie publikuje nie tylko zdjęcia, ale i filmy. Dzieliła się już nagraniami na których robi zeza, tańczy, przebiera się za cygankę. Tym razem chwali się wakacjami w Turcji. Julia skacze i pokazuje pośladki. Bohaterem nagrania jest również jej chłopak, a konkretnie jego klata.

Zazdrościcie?

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (104)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 104
gość 13.08.2014 16:26
a maffashion podobno karierę robiła przez łóżku komara z k mag
gość 13.08.2014 16:39
jak możecie w tak perfidny sposób ją obrażać? prowadzi bloga tyle lat, teraz zaczela byc popularna, a wy nazywacie ją PROSTYTUTKĄ? jakim prawem?
gośćććć 13.08.2014 18:06
Wrzucacie zdjęcia ogólnie dostępne dorabiając swoje (żenujące z resztą) opisy.. Jeszcze trochę i nikt tu nie będzie zaglądał. Bo po co czytać kretyńskie opisy zakończone zazwyczaj stałym tekstem- "zazdrościcie? " Litości.. ;-)
gosceeee 13.08.2014 18:52
Co druga laska ma taka dupe i nogi a ta klate to on taka ma ze nie wiem
gość 13.08.2014 18:53
Komar jest gejem ale spikuje laski z chętnymi kolesiami. Maff powinna zaszpanowac jakimś prawdziwym szpanem, niech pojedzie na Hawaje, Zanzibar, Seszele, do nowej Zelandię, na Islandie, Sri lanke, do Peru, ale nie kurczę do Turcji czy Hiszpanii, bida z nędza i tanie loty.
gość 13.08.2014 18:56
Ciało wychudzone, nie wyćwiczone. A "koleś" ma wydepilowaną klatę.
gość 13.08.2014 18:58
Nie podobno, tylko na pewno...
gość 13.08.2014 18:58
Trans Doda też był w Turcji ale to się nazywało, że był na Wyspach Kanaryjskich, a niewidzialny 'chłopak' czaił się w krzakach. Niech żyją kompleksy!
gość 13.08.2014 18:58
KLATA - " wielkie " slowo
gość 13.08.2014 19:00
za zachowanie i prowadzenie się
gość 13.08.2014 19:01
slaby ma tyłek, taki płaski i w ogole figura nastolatki a nie kobiety
gość 13.08.2014 19:03
ładna dziewucha
gość 13.08.2014 19:05
Przecież to jakaś kretynka z ADHD, a ta zapadnięta wygolona "klata" to ma być facet...? :))) Żenada.
gość 13.08.2014 19:06
Para pustaków na taniej wycieczce do Turcji. Rzeczywiście, "high life" po polsku.
kamul 13.08.2014 19:15
Taki to pozyje
gość 13.08.2014 19:16
I powiedzcie po co zdawać maturę, po co iść na studia zarywać noce na uczeniu sie, podlizywać się szefowi za marne 2 tys jak można przebrać się w kilka szmatek założyć bloga, mieć trochę szczęścia i potem już tylko balować i odpoczywać?Jasne za pare lat jej się skończy impreza bo uroda przemija itd, ale to co przejżye jest jej a my co dalej te 2 tys na miesiąc i dalej to samo.Możecie mnie zbesztać ale zamieniłabym się z nią na tydzień
gość 13.08.2014 19:27
a ja lubie aim style
gość 13.08.2014 19:30
płaskie dupsko
gość 13.08.2014 19:31
pustaki pustaki everywhere
gość 13.08.2014 19:40
a ja bylam nad morzem zazdroscicie
gość 13.08.2014 19:40
A jej facet to typowy suchoklates :P
gość 13.08.2014 19:42
suchoklates ten chłopak :|
gość 13.08.2014 19:45
ona jest słaba..
gość 13.08.2014 19:56
To nie jest jej chłopak ...
gość 13.08.2014 20:04
przeciez jej cale zycie polega na lansie
gość 13.08.2014 20:12
Pojechała na wakacje i dodaje foty z hotelu;p śmiechu warte w Turcji byłam i tam jest naprawde duzo do zwiedzenia ale najwyraźniej pustaki wola siedzieć w hotelu
gość 13.08.2014 20:13
Co to bylo ?
gość 13.08.2014 20:29
dlatego, że tańczy, skacze, recytuje daje **** i haftuje, a ta klata, to jakiś ''suchoklates''...
gość 13.08.2014 20:34
oj tak :)
muotek 13.08.2014 21:06
Ten kurczak nigdy nie będzie kogutem
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 104
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji