Kwiatkowski chwali się nową płytą: "Zmieniłem cały gatunek muzyczny!"

Dawid Kwiatkowski bardzo lubi podkreślać, że ma największe grono fanek w Polsce. Wokalista potrafi tez nieźle na nich zarobić: organizuje dla nich obozy, które wyprzedają się w kilkanaście minut. Nic więc dziwnego, że Dawid jest zadowolony ze swojej kariery. Przypomnijmy: Dawid Kwiatkowski: "Sława jest fajna, Bardzo ją lubię"

Kwiatkowski wydał niedawno nową płytę, która różni się od jego dotychczasowej twórczości. W rozmowie z nami wokalista przyznał, że nowe klimaty bardzo przypadły mu do gustu:

Jestem strasznie dumny z tego, co zrobiłem z moim producentem. Zmieniłem cały gatunek muzyczny, do tej pory byłem w pop rocku. Teraz nie ma żadnego żywego instrumentu, co jest dla mnie nowością, ale się w tym zakochałem. Wiem, że to jest niebezpieczne, bo jednak duża przepaść między tym, co robiłem wcześniej. Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa - wyjaśnia.

Dawid dodał też, że współpracą z zagranicznymi producentami chwalą się zazwyczaj osoby, które kupiły piosenki od innych twórców.

Miał na myśli kogoś konkretnego?

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (75)

gość 10.11.2016 07:04
Nie rozumiem za czym te dzieciaki szaleja (nastolatki to juz swoj rozum maja). Nie slucham polskiej muzyki ale goscia ANI RAZU nie slyszalam w radio. Co najwyzej leciala margaret i jakies owczesne hity. Dodatkowo wystepowac to on nie potrafi, musialam sie przemeczyc ogladajac jego wystwp w you can dance
gość 10.11.2016 07:50
Wyglada jak szczypior na wiosne stylowa porazka tak jak jego fanki co sluchaja przecietna wieku 12.-15 lat chlopcze twoje piosenki i twoj glosik slabiutki .gwiazdor po.....ny
Franek 10.11.2016 08:18
O czy ten leszcz pierd...
gość 10.11.2016 08:28
teraz w koncu disco polo
gość 10.11.2016 08:33
: Ciekawe, czy pierwszym, który wpychał swojego członka w kakao Dawidka był jego brat-pederasta? Czy należy uznać to za kazirodztwo, czy też za nowoczesną, modną formę braterskiej miłości?
jednego i drugiego nie lubię, ale nie to nie powód żeby takie brednie pisać i obrażć! Za to powinno ponosić konsekwencje prawne!
gość 10.11.2016 08:35
alojzy bąbel: nie ma słowa "gej", PEDERASTA, ZWYRODNIALEC, CIOTA, DEGENERAT, PEDZIO, ZBOCZENIEC to jest określenie HOMOSEKSUALISTY, a nie jakiś "gej"
Cudnie . A teraz napij sie herbaty z melisą to ochłoniesz...
gość 10.11.2016 08:42
Sam muzycznie jest nikim a nasmiewa się z innych?! Lepiej kupić piosenkę ale dobra niż tworzyć na sile kupę.
gość 10.11.2016 08:43
W którym momencie on grał ROCK ?!
gość 10.11.2016 08:48
hahaah a co to za szczun?
Jacek 10.11.2016 09:06
typowe komrntarze pudelkowe...krytycy muzyczni sie znalezli...
gość 10.11.2016 09:13
Nie słucham takiej muzyki ale trzeba przyznać że chłopak jest bardzo sympatyczny poukładany i ma mądry wpływ na swoich fanów
gość 10.11.2016 09:27
Nie moge sie doczekac nowej plyty! Dawid mnie pozytywnie zaskoczyl i czuje, ze wybiore sie na nie jeden koncert z nowej trasy
gość 10.11.2016 09:33
Wspieram Dawida od ponad 2 lat, i powiem wam ze fajnie sie tak patrzy jak sie rozwija. Fajnie jest byc z nim i wtym dobrych jak i zlych, kiedy wyjdzie plyta jeszcze bedziecie przepraszac za to co piszecie teraz, zobaczycie
gość 10.11.2016 09:43
Te komentarze to dno, wszyscy tak lecą po Dawidzie, że to kompletne beztalencie, że jego twórczość to dno.. Dlaczego? Dobrze wam z tym? A Wy macie jakieś talenty? Robicie jakąś twórczość? Raczej nie. Dlaczego nie skomentujecie go prosto w oczy tylko przez internet go hejtujecie? Niby tacy mocni w pisaniu a jak przyjdzie co do czego to sie boją odezwać i wtedy Dawidek najlepszy, ma taki talent.. Pomyślcie ludzie co piszecie zanim kogos obrazicie.. Zwróćcie uwagę na siebie, czy wy jesteście wielkimi artystami z wielkimi talentami.
gość 10.11.2016 09:48
Niech chlopaka przedstawi tak jak brat. Wspolczuje rodzicom, jeszcze jeden syn ujdzie
gość 10.11.2016 09:57
Kwiatkowski i pop rock? :d :d :d To raczej jakies wycie,wypociny, wydmuszka taka sama jak Justin Bieber, zrobiona do zarabiania kasy na głupiutkich gimnazjalistkach
gość 10.11.2016 09:59
Czy ktoś w ogóle jego słucha?
gość 10.11.2016 10:08
Nie znam jego "twórczości" nie słucham,nie mój gust,ale gratuluję
Luko 10.11.2016 10:09
to jakas muzyczna p***a i gimbus w chuj
Natalia P. 10.11.2016 10:11
Widać jak Dawid sie rozwija i idzie do przodu. Jestem pewna, że jego nowa plyta bedzie na swiatowym poziomie i przypadnie do gustu nie tylko jego fanom. Ma chłopak fanów, którzy wspierają go jak najmocniej i właśnie tego mogą mu zazdrościć inni artyści. Niech idzie do przodu aby być coraz wyżej. Trzymam za niego kciuki bo ma on talent, który trzeba wykorzystac :D
Klaaudynna 10.11.2016 10:20
Jestem pewna, ze jak wyjdzie nowa płyta, to wszystkim hejterkom opadną szczęki, bo to co on teraz tworzy jest sztosem i widać ogromną przepasc między tym co było wcześniej, a tym co jest teraz. Uwierzcie, ze nowa plyta bedzie na zagranicznym poziomie. Zajmijcie się swoim życiem, żeby osiągnąć chcociaz najmniejsza część tego co on, bo on idzie do przodu, a Wy nadal stoicie w miejscu. Piszecie, że jego fanki mają 13 lat, aha czyli one się nie starzeją? Mamy 2016 rok, dojrzewamy razem z nim, to Wy zatrzymaliscie się na erze Biegnijmy.
He-She 10.11.2016 10:32
Ciekawe, czy pierwszym, który wpychał swojego członka w kakao Dawidka był jego brat-pederasta? Czy należy uznać to za kazirodztwo, czy też za nowoczesną, modną formę braterskiej miłości?
gość 10.11.2016 10:50
No nie wątpię,że to będzie do niczego niepodobne.
gość 10.11.2016 10:57
ale wieś
gość 10.11.2016 10:59
Vanilla ice ala warszafka
gość 10.11.2016 10:59
jacy fani tacy idole
gość 10.11.2016 11:00
Fajnie
Ori♥ 10.11.2016 11:35
Nawet ma ciekawy styl ale kariery jako muzyk w Polsce nie zrobić a jeśli tak to małą
gość 10.11.2016 11:36
Zmieniłem cały gatunek muzyczny! - chłopcze co ty mówisz, nie używaj słów których znaczenia nie znasz. Zmienić to ty możesz co najwyżej fryzurę włosów w nosie.
gość 10.11.2016 11:38
Większość celebrytów jest homo a przynajmniej bi, dlatego oni tak licznie popierają tęczę 6 kolorową.
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji