Kubicka o grze wstępnej: "Lubię się przebierać za pokojówkę!"

Sandra Kubicka słynie z dosyć otwartego podejścia do nagości i rozbieranych sesji. 22-latka ma na swoim koncie nagie sesje chociażby dla Treats i Playboya. Okazuje się, że równie otwarta jest na rozmowę o swoim życiu seksualnym. W Pudelek Show zdradziła… za kogo (lub co) lubi się przebierać. 

Premierowe odcinki Pudelek Show oglądaj w sobotę i w niedzielę o godz. 17:05 w Telewizji WP.

Włącz Telewizję WP! Jesteśmy dostępni w sieciach telewizji naziemnej i kablowych. UPC: kanał 158 lub 116. VECTRA: kanał 194. TOYA: kanał 17. NETIA: kanał 29. INEA: kanał 28 i innych. Kanał można też oglądać na Stronie Głównej WP.

 

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (44)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 45
gość 11.09.2017 09:49
Kariera Kubickiej w pigułce.
jedź do Ameryki 11.09.2017 09:54
Tempa strzała.
gość 11.09.2017 11:10
ładna jest, ale gdzie z takimi nogami na modelkę? przy tym całkowity brak charakteru i jak widać głupia
gość 11.09.2017 17:27
Ale prymityw. Glos I wyglad zurzytej podstarzalej prostytutki. Wyglada jakby była grubo po 40 tce.
gość 11.09.2017 17:30
Ale prymityw. Glos I wyglad zurzytej podstarzalej prostytutki. Wyglada jakby była grubo po 40 tce.
gość 11.09.2017 17:39
Jej chlopak Cedric farbuje sobie łeb😂😂😂 disgusting😷
gość 11.09.2017 19:48
W dubaju na pewno chłopaki w białych sukieniuniach pachnieli
gość 11.09.2017 19:51
Nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie publicznie mówią o takich sprawach. Takie coś może powiedzieć przyjaciółce ale nie, niech cała Polska wie. Porażka
gość 11.09.2017 19:53
100% obiektywnie i bez zgryźliwości- jest naprawdę przeciętna...taki
Pacjentka 11.09.2017 19:55
A ja za pielęgniarkę. Żartowałam.
Pacjentka 11.09.2017 19:57
Pudel a gdzie przykładowe stroje pokojówki?
gość 11.09.2017 19:57
Małe kaprawe oczka sztuczny biust mimo źe mały żadna rewelacja laska jakich wiele
gość 11.09.2017 19:59
dziecko, do szkoly sie uczyc a nie z dupom latac
kazik 11.09.2017 20:06
niskie czoło mały rozumek w sam raz na pokojówkę
staś 11.09.2017 20:09
nie chciało się nosić teczki to teraz zmienia bluzeczki
kama 11.09.2017 20:10
szuka swojego tigera. ha ha
gość 11.09.2017 20:12
Głupie to jak but, a puste jak bęben. Nie powiem, że brzydka, ale przeciętna aż do bólu. I jeszcze te świńskie oczka.... póki młoda, to jeszcze ujdzie, ale za paręnaście lat to będzie krowa
gość 11.09.2017 20:15
ale głupia pipa, każda debilna wypowiedź zakończona debilnym śmiechem. To jest tłuk!
gość 11.09.2017 20:30
masakra,jakie te dziewczyny są głupie, a co do urody,to bardzo tracą przy tych bzdurnych wypowiedziach
gość 11.09.2017 20:45
Tylko kobiety sie z tym wnurzają w mediach a im starsze tym bardziej musz udowadniac
gość 11.09.2017 21:01
Kto to jest ? kolejna super gwiazda ?
gość 11.09.2017 21:16
kolejna pizda
gość 11.09.2017 21:52
Kompletny zyeb.
gość 11.09.2017 22:16
Z szmaty jedwabiu nie zrobisz.
gość 11.09.2017 22:27
Słabe to...
gość 11.09.2017 22:31
Kursemac !! Kto to kuzwa ?!!!!
gość 11.09.2017 23:11
Taka sobie jest
gość 11.09.2017 23:11
Za chuda jest
Degustator wilgoci 11.09.2017 23:52
Czy ta Panna miewa czesciej wilgotna psiutke? Czy nadmierna wilgoc moze byc przyczyna szybszego zuzywania sie bielizny czy tylko z szybszym rozwojem grzybnini w miejscach intymnych?
gość 11.09.2017 23:56
ma małe oczy i iryrujacy smiech
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 45
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji