Kora zmęczona pozowaniem do zdjęć?

W niedzielę wieczorem odbył się ostatni, półfinałowy odcinek Must Be The Music. Tylko muzyka. Tym razem w programie pojawiła się Kora, która tydzień wcześniej poszła na zwolnienie chorobowe. Artystka odmówiła pozowania na ściance i widać było, że zainteresowanie fotoreporterów nieco ją męczy.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (125)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 125
gość 19.11.2013 00:05
Kochani! miałam olbrzymie problemy, byłam bez pracy, szukałam pomocy i znalazłam, znajdź i Ty. Nie pożałujesz, to nic nie kosztuje. Wstukaj tylko w google: novena pąpejańska
gość 19.11.2013 00:06
za dużo narkotyków
gość 19.11.2013 00:06
tak to jest jak się całe życie ćpa i chla
gość 19.11.2013 00:08
ale próchno!!
gość 19.11.2013 00:10
zajebiście wygląda. i to nawet nie jak na swój wiek,a w ogóle. poza tym fajna osobowość, niepowtarzalny głos i ...jest żywą legendą polskiego Rocka.
gość 19.11.2013 00:10
gość: Kochani! miałam olbrzymie problemy, byłam bez pracy, szukałam pomocy i znalazłam, znajdź i Ty. Nie pożałujesz, to nic nie kosztuje. Wstukaj tylko w google: novena pąpejańska
s.p.i.e.r.d.a.l.a.j
gość 19.11.2013 00:11
całkiem spoko babka
gość 19.11.2013 00:15
gość: zajebiście wygląda. i to nawet nie jak na swój wiek,a w ogóle. poza tym fajna osobowość, niepowtarzalny głos i ...jest żywą legendą polskiego Rocka.
kocham Korę !!!
gość 19.11.2013 00:23
KORA CO TAM SŁYCHAĆ..? RIKI TIKI NARKOTYKI
gość 19.11.2013 00:23
Jebie mi z pizdy jak pewnej "gwieździe".
gość 19.11.2013 00:24
Pokazałbym Wam, ale się wstydzę.
gość 19.11.2013 00:25
gość: Pokazałbym Wam, ale się wstydzę.
Dali, wuja, przestoń bujać. Lepi, kurwa, pokoż chuja!
gość 19.11.2013 00:25
Liżę osrany palec „fakju”.
gość 19.11.2013 00:25
Hej, ho! Hej, ho! Na kurwy by się szło. Pieniędzy brak, a z chuja flak, hej, ho, hej, ho, hej, ho, hej, ho.
gość 19.11.2013 00:26
Wale konia.
gość 19.11.2013 00:26
gość: Wale konia.
Kurwa, znęcanie się nad zwierzętami jest karalne, chuju !
gość 19.11.2013 00:26
Kurwa przestancie wreszcie klnąc do chuja pana. tylko kurwa i kurwa. nie umiecie normalnie pisać zjeby cholerne
gość 19.11.2013 00:26
Jestem totalnym zjebem, ale chuj z tego.
gość 19.11.2013 00:27
Kurewstwo się szerzy wśród polskiej młodzieży. Czy rozmiar kurewstwa ktoś w końcu zmierzy? Czy ktoś przemówi do polskiej młodzieży, by tego kurewstwa dalej nie szerzyć? Czy młodzież w to zechce uwierzyć i przestać kurewstwo szerzyć?
Zima nie trzyma. 19.11.2013 00:27
Tylko niedźwiedziom polarnym, pingwinim i ulicznym kurwom niestraszna zima.
gość 19.11.2013 00:28
Zima nie trzyma.: Tylko niedźwiedziom polarnym, pingwinim i ulicznym kurwom niestraszna zima.
Buahahaha. Ale beka, ha,ha,ha.
gość 19.11.2013 00:28
Zima nie trzyma.: Tylko niedźwiedziom polarnym, pingwinim i ulicznym kurwom niestraszna zima.
Ahahaha.
gość 19.11.2013 00:29
gość: Jestem totalnym zjebem, ale chuj z tego.
Niezła zajawka. Ja pierdolę!
Kłin 19.11.2013 00:29
We will, we will fuck you
Belowed 19.11.2013 00:29
Let's fuck together Right now, oh yeah In sweet harmony
gość 19.11.2013 00:32
gość: Liżę osrany palec „fakju”.
Niezła zajawka. Ja pierdolę!
gość 19.11.2013 00:42
gość: Jebie mi z pizdy jak pewnej "gwieździe".
art.48 mówi o tym że w każdym momencie można cię namierzyć po id klienta , wiec uważaj tam na swoje komentarze !
gość 19.11.2013 00:42
gość: Jebie mi z pizdy jak pewnej "gwieździe".
gość: art.48 mówi o tym że w każdym momencie można cię namierzyć po id klienta , wiec uważaj tam na swoje komentarze !
ale o co loto
gość 19.11.2013 00:49
gość: KORA CO TAM SŁYCHAĆ..? RIKI TIKI NARKOTYKI
co któryś Polak pali trawkę od czasu do czasu. artysta ? co drugi. bez przesady.
gość 19.11.2013 07:04
gość: KORA CO TAM SŁYCHAĆ..? RIKI TIKI NARKOTYKI
gość: co któryś Polak pali trawkę od czasu do czasu. artysta ? co drugi. bez przesady.
dokładnie. marihuana może zupełnie niewinna nie jest, ale robienie z jej użytkowników okazyjnych, wielkich narkomanów jest śmieszne troche
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 125
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji