Kaczorowska już ciąga męża po śniadaniówkach

Agnieszka Kaczorowska co jakiś czas odwiedza programy śniadaniowe i opowiada o nowych projektach, bądź o ważnych życiowych wydarzeniach, w tym o własnym ślubie. Kilka dni temu tancerka zafundowała świeżo upieczonemu mężowi telewizyjny debiut na kanapie Dzień Dobry TVN. Choć ceremonię ślubną starała się ukryć przed mediami, zaraz po powrocie z miesiąca miodowego stała się bardziej wylewna. Goszcząc w śniadaniówce opowiedziała o początkach znajomości z Maćkiem oraz o przygotowaniach do zawarcia związku małżeńskiego.
 
Doczekamy się ślubnej okładki?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (52)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 53
gość 04.10.2018 21:00
szpetny kloc z grubymi górami, nie wiem czym się ludzie tak zachwycają
gość 05.10.2018 08:39
Facet ma parcie na szkło
gość 05.10.2018 08:41
Ona słodka idiotka o głosie kurczaka, on cwaniaczek z parciem na szkło większym niż ktokolwiek
gość 05.10.2018 08:42
delikatnie mowiac jest dziwnie ubrany. No ale co ja moge wiedziec o "modzie"
gość 05.10.2018 08:42
Gość wygląda na niedorobionego ciapka bez osobowości. Ta cwaniara z twarzą maleńkiej cioci-kloci traktuje go jak zabawkę z którą można robić co się chce - przebierać, nosić po telewizjach, ustawiać do ustawianych sesji.
gość 05.10.2018 08:43
Oglądałam ich wywiad - puste słowa, nic nie wniósł , był zupełnie o niczym. Po co iść do śniadaniówki z tym ze są po ślubie..... i jej ciśnienie żeby mówił jak bardzo ON SIĘ O NIĄ STARAŁ .... jezu, dziewczyno, trochę GODNISCI
gość 05.10.2018 08:44
Ja w ich oczach widze spryt, u jednego i drugiego, to nie jest prawdziwa miłość
gość 05.10.2018 08:45
A co oni nas za przeproszeniem obchodzą, ludzie, jak ludzie, jak wielu ludzi, to niech będą ze sobą, niech sobą się zajmą, ale o tym co robią inni nie muszą wiedzieć. Każdy ma swoje życie, ludzie mają poważne problemy, do szczęścia nie jest im potrzebna wiedza o związku Pani Agnieszki Kaczorowskiej. Dziś Światowy Dzień Uśmiechu, dużo go Wam życzę. Uśmiechajmy się. Pozdrawiam.
gość 05.10.2018 08:46
On wygląda na typowego ciecia ze wsi, nawet po chodzie to widać. A ta kaczka-dziwaczka ubzdurała sobie, że zostaną power-couple :P
Producent 05.10.2018 08:46
Ona ma najbardziej twarda i umiesniona wagine w show biznesie,uwierzta mi ludzie bo sprawdzilem,fajnie sie ja puka,puka sie ja nawet lepiej niz Klaudie Halejcio choc ta tez jest bułczasta
gość 05.10.2018 08:51
Jak on jest ubrany masakra!!!! Garnitur z komunikacją z krótkimi nogawkami i ta czapka dobrze że nie biała bo wygladalby jak papież...
gość 05.10.2018 08:56
No pajac z pajacową 😂
gość 05.10.2018 08:56
Zamilcz już kobieto bo wszystkich dookoła zanudzasz tym swoim ślubem. Ile można?
gość 05.10.2018 08:57
gość: Facet ma parcie na szkło
myślę,że to ta głupia svka ma parcie ...On cóz pantofel słucha się jej...Za rok bedzie już po ich małżeństwie. Będzie beka...
KTM 05.10.2018 08:59
Kto to jest ta Kaczorowska? Córka prezydenta na uchodźstwie?
gość 05.10.2018 08:59
Głupia chora kretynka! ! ! Tak będzie ciągač tego frajera aż do rozwodu! Bożenka! Idź do domu, ugotuj zupę i posiedziedz trochę z mężem przy stole.
gość 05.10.2018 09:00
Koleś ma za krótkie spodnie....jeżeli taka jest moda to ta moda jest hujowa
Andrzej z Woli 05.10.2018 09:00
Najgorsze 3 stare rozklapichy to Szapolowska,Scibakowna i Kozidrak,nigdy w zyciu bym sie na ich widok nie podniecil,wezta sie stare ruły nigdy nie rozbierajta bo mnie mdli na wasz widok !
gość 05.10.2018 09:04
Przeczytałam "Kaczorowska już obciąga..." 😂😂😂
gość 05.10.2018 09:10
Oj Agnieszka robisz tyle szumu wokół swojej osoby, że to jest poprostu nie smaczne. Biorąc pod uwagę w jakich okolicznościach poznałaś swojego męża i że odbiłaś go swojej koleżance to zamknij twarz i zajmij się tańcem bo to ci wychodzi najlepiej. Jesteście siebie warci. Życzę wam dużo szczęścia. A skoro twój mąż tak bardzo Cię kocha to dlaczego ty ciągle musisz o tym krzyczeć. Żenada. I jeszcze jedno "na cudzym nieszczęściu szczęścia nie zbudujesz"!
gość 05.10.2018 09:16
gość: delikatnie mowiac jest dziwnie ubrany. No ale co ja moge wiedziec o "modzie"
Po co mu ta skarpeta na łbie?
gość 05.10.2018 09:19
Nie buduje się szczęścia na cudzym nieszczęściu
gość 05.10.2018 09:23
Ona jest taka kiczowata gorzej niż przeciętna bez charyzmy 😂
gość 05.10.2018 09:36
Dla mnie to zawsze będzie biedna upośledzona w sweterku o przyglupim uśmiechu bozenka z klanu at all
gość 05.10.2018 09:37
Putin zabil Kaczynskiemu brata bomba elektrobaryczna a ten jakby nic sie nie stalo kupuje u Putina setki tysiecy ton wegla ukradzionego Ukrainie,PIS zawsze bylo falszywe
Dramat chłop 05.10.2018 09:42
On przestylizowany buc!wygląda jak heteryk przebrany za geja😂😂😂dno.
gość 05.10.2018 09:50
Wszystko jest na sprzedaż...
gość 05.10.2018 09:56
On jest Żydem?? Tylko mu pejsikow brakuje
gość 05.10.2018 09:57
wies tanczy i spiewa ! i ten jej 'wieczorny makijaz '
gość 05.10.2018 09:59
Ptzykro mi to pisac i nie zycze jej tego. Wystarczy ze zajdzie w ciaze i milosc prysnie. Koles ja zdradzi. Jak 90% facetow
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 53
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji