Jula: "Nigdy nie przywiązywałam wagi do strojów"

Jula zrobiła zaskakującą karierę w sieci dzięki swojemu kanałowi na YouTube. Piosenkarka, która do czasu aż została zauważona przez z show biznes nie brała lekcji śpiewu, będzie w tym roku jedną z atrakcji festiwalu Top Trendy. Młoda gwiazda wyznała w trakcie konferencji, że jeszcze nie jest zmęczona sławą. Zapewniła, że fotoreporterzy są przyjemni, zaś "o fanach nigdy nie powie złego słowa".

Trzeba się przygotować, aby nie wypaść marnie przy artystach top - powiedziała. Ja nigdy nie przywiązywałam wagi do strojów. Dla mnie strój to strój, a strefa muzyczna jest na pierwszym miejscu. To będzie bardzo spontaniczne i zapewne parę dni przed występem.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (22)

Najnowsze » Nowsze » « Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-23 z 23
LOMZYNIANKA! 17.05.2013 01:10
NO I GIT!!!! CHOC JEDNA NORMALNA!! POZDRAWIAM LOMZE!!!:-)))))
gość 17.05.2013 01:35
Aukcje użytkownika brodka1987 na alleg*ro :) Polecam :) Naprawdę warto :)
gość 17.05.2013 02:26
beznadziejna jest
gość 17.05.2013 07:53
Należy zwracać uwagę na to w co się ubiera,ale oczywiście z rozsądkiem,bo jak się przesadza to można popaść w paranoję i pajaca z siebie zrobić jak np. Jacyków w tych swoich gaciach wyglądał jakby narobił w pampersa i to ma być moda? - śmiech na sali,nie moda!
gość 17.05.2013 08:22
A ja tam ją lubię. Normalna babka z niej, jest naturalna, nie to co taka Doda np.
gość 17.05.2013 10:36
Bardzo ją lubie. Sluchalam jej kanału zanim stała się sławna i na szczeście show biznes nie zmienił jej stylu, dalej trwa przy tym od czego zaczeła, do tego skromna, miła i bardzo sympatyczna. Oby więcej takich osób. Trzymam kciuki aby jej kariera nadal rozkwitała :)
kinia 17.05.2013 11:38
Jula jest najlepsza ! Fajna skromna i urocza dziewczyna ! Tak trzymać Jula
gość 17.05.2013 11:38
na zywo z cannes tylko tutaj! http://www.orange.pl/Cannes-2013.phtml
yaro 17.05.2013 12:15
pierdu, pierdu
gość 17.05.2013 15:51
fajna jest, fajna, ale talentu muzycznego to ona nie ma niestety ;/
gość 17.05.2013 19:34
tam z tyłu babka w białym stroju przypomina mi Paulinę Sykut..ale nie wiem:):)
gość 17.05.2013 19:52
Żadna z niej piosenkarka nawet swoich piosenek nie umie zaśpiewać. Na żywo jej śpiew to tragedia więc nie rozumiem dlaczego się tak wybiła skoro co 3 nastolatka umie śpiewać tak jak ona.
gość 17.05.2013 20:11
gość: tam z tyłu babka w białym stroju przypomina mi Paulinę Sykut..ale nie wiem:):)
to Marta Żmuda-Trzebiatowska!!!!!
gość 17.05.2013 20:32
nmmmm
gość 17.05.2013 22:34
Jak na razie to niczym się nie wyróżniła. Nie jest zbytnio utalentowana, Jest w tym kraju tysiące ludzi o potężnych glosach a nigdy nie zdobędą tego co ona. Nie zapracowała na to, miała po prostu farta ;/ zdobyła sławę bo jest typowo komercyjna osoba o komercyjnym glosie. Wszyscy szybko o niej zapomną. fakt, jest sympatyczna, ale nic poza tym
gość 17.05.2013 22:50
Jej teksty wprost zmieniają życie ludzi. ;/
gość 17.05.2013 23:40
moim zdaniem to brak talentu spowodował luki w edukacji muzycznej, a nie że brakuje w Łomży możliwości. szkoła muzyczna z wieloletnią tradycją drzwi przed nosem nie zamyka :)
ZUZA 18.05.2013 10:15
JULA KOCHAM JĄ
gość 18.05.2013 10:41
najbardziej mnie razi to że maja tyle kasy a nie potrafią zadbać o zęby zgroza
kinia 18.05.2013 15:21
gość: najbardziej mnie razi to że maja tyle kasy a nie potrafią zadbać o zęby zgroza
Ty głupi debilny debilu naprawdę twą uwagę potrafi przykuć tylko taka rzecz ? I wcale nie ma "tyle kasy", bo ona dopiero zaczyna i nie twój je**ny problem jak zagospodaruje swoimi pieniędzmi, może część z nich powinna przekazać tobie na profilaktyczne badania twego znikomego mózgu .. żałosne ..
gość 21.05.2013 00:23
Jula jest mistrzem, nie ma to tamto : D pozdrowienia z Kolna! : )
gość 21.05.2013 23:00
spoko laska :)
Asics Gel Enduro 27.05.2014 02:22
Hi there, You've done a great job. I will definitely digg it and for my part suggest to my friends. I am sure they'll be benefited from this website. Asics Gel Enduro http://www.trupp.es/viral/imagenes/boletin_trupp/b07/_notes/asics/asics-gel-enduro.htm
Najnowsze » Nowsze » « Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-23 z 23
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji