Honorata Skarbek wspomina uroki pierwszej pracy: "Zarabiałam 3 złote za godzinę"


Mało jest w polskim show biznesie postaci, które działałyby jednocześnie na tylu płaszczyznach, co Honorata Skarbek. Celebrytka próbuje sił w śpiewaniu, sprzedaży internetowej, blogowaniu, a także popularnym ostatnimi czasy "influencingu", między innymi w zakresie farb naściennych

W ostatnim wywiadzie dla Pudelka Honorata zdradziła, że przedsiębiorczości uczyła się od najmłodszych lat.

Moja pierwsza praca to była praca u mojego taty w sklepie, gdzie, kiedy on wykładał towar, to ja pod jego czujnym okiem, mając 13 lat, nabijałam na kasę. I tym samym zarabiałam, pamiętam, trzy złote na godzinę, ale to miałam mega kasę w tamtych czasach. To jest fajne, że ja od najmłodszych lat wiedziałam, że sama muszę sobie na wszystko zapracować i nic nie zostanie mi podane na tacy. To mi chyba zostało do dziś - wyjawia wszechstronna celebrytka w rozmowie z Pudelkiem.

Widać, że wzięła sobie do serca lekcję życia, jaką zafundowali jej rodzice? 

 

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (51)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 52
gość 18.10.2019 16:04
Lubię ją, fajna i naturalna dziewczyna.
gość 18.10.2019 16:05
Nowy pudel jest do dvvvvvvpy
gość 18.10.2019 16:05
Ciekawe czy jej się podoba w Dubaju. :)
gość 18.10.2019 16:06
Artystka?!
gość 18.10.2019 16:06
I tyle do dzis jest warta twoja „CIEZKA” praca
gość 18.10.2019 16:07
gość: Lubię ją, fajna i naturalna dziewczyna.
Może i fajna, ale nieprawda, że naturalna.
gość 18.10.2019 16:07
Jakoś jej nie trawię...
gość 18.10.2019 16:08
Co ona opowiada???? Nawet kłamać nie potrafi
gość 18.10.2019 16:08
Ludzie, jaka artystka?!! Miejcie litość i nie róbcie z tombaku złota!
gość 18.10.2019 16:13
Znikej dzieucho z tego showbizuuu
gość 18.10.2019 16:13
Drodzy potencjalnie zainteresowani. Dowiadujcie sie sami wszystkiego ile wlezie w ziwazku z wprowadzeniem elektronicznych zwolnien lekarskich. Mnie dr zle poinformowala i mialam przez to duzo stresow i odczulam skutki jej niedoinformowania.
fga 18.10.2019 16:14
fot. nr2. to po lewej to penis??????
Gość👺👺👺👺👺 18.10.2019 16:16
A ja zarabiam 1700 do reki i za co żyć. Nie jazdy urodzi się inteligentny aby skończyć studia. Niestety...
gość 18.10.2019 16:20
Po jakiego wspominać takie rzeczy, zamiast cieszyć się tym co ma teraz...
Batalion Chłopski 18.10.2019 16:27
Ona w którymś wywiadzie stwierdziła, że nie wie, czy w Polsce mamy sejm czy senat. Cóż więcej powiedzieć. Dlaczego tacy ludzie mają prawo głosu w wyborach?
gość 18.10.2019 16:28
A teraz dajesz pupki starym masonom żeby cie promowali w mediach
gość 18.10.2019 16:31
Nie wiem kto to jest i nie chce się dowiedzieć
gość 18.10.2019 16:34
Ja dalbym jej 3 tysiaki za 15 minut ze mna
gość 18.10.2019 16:39
Ta pani wygląda tak, jakby miała zeza. Czy to tylko złudzenie?
Olla 18.10.2019 16:44
Skoro rodzice od najmłodszych lat, kazali pracować na siebie to współczuję 🙄! Ja w tym wieku uczyłam się i bawiłam z przyjaciółmi na trzepaku 😉
gość 18.10.2019 16:54
Rzeczywistość vs instagram Wierzyć się nie chce , ze to ta sama osoba. Powinien być ban na te wszystkie filtry i fotoszopy
gość 18.10.2019 16:58
a teraz cala kase dajesz na poprawienie urody ktora sobie odebralas dawno
gość 18.10.2019 17:04
Nie znam 🤷🏼‍♀️
gość 18.10.2019 17:08
wg mie duzo lepiej to wyglada
gość 18.10.2019 17:15
To kiedy ona żyła w starożytności?
gość 18.10.2019 17:33
Mam wrazenie ze ona codziennie jest na jakis dragach
gość 18.10.2019 17:40
Każda taka biedna była i nieśmiała.
gość 18.10.2019 17:41
A kto to taki?
gość 18.10.2019 18:09
Po czym kilka lat później poszła do programu super sweet sixteen, gdzie rodzice kupili jej z okazji urodzin wypasione auto :) Klamczucha
gość 18.10.2019 18:13
JA NAWET W KOLEJNEJ MIAŁAM TYLE ZARABIAĆ 😂😂😂
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 52
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji