Honey promuje teledysk! Zombie Boy nie wpadł...


Honorata "Honey" Skarbek chce robić w Polsce karierę w stylu amerykańskim. Pierwszą płytę udało się jej nagrać dzięki popularności bloga, na którym zamieszczała własne wykonania znanych hitów. Nadal prowadzi aż dwa internetowe dzienniki, a na "branżowych" imprezach pojawia się w oryginalnych kreacjach, obściskując się z innymi "gwiazdami" młodego pokolenia.

Teraz w jej nowym teledysku do piosenki Sabotaż wystąpił Zombie Boy, na którym (jak widać skutecznie) wieszała się podczas jego pobytu w Polsce. Premiera klipu odbyła się wczoraj w warszawskim klubie Glam. "Honey" śpiewała siedząc na huśtawce w beżowo-złotej sukience. Zombie Boy niestety jej nie odwiedził. Najwyraźniej wyczerpał już cały budżet.

Dla przypomnienia, teledysk z Zombie Boyem

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (102)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 102
gość 22.01.2012 01:49
troche slabo
ja 22.01.2012 01:58
sztuczny uśmiech
gość 22.01.2012 01:58
jakoś bez polotu
gość 22.01.2012 02:06
W Glamie znaczek zakaz palenia normalnie śmiech na sali xDDDDDDD
kejt 22.01.2012 02:18
Glam to klub gejowski !
gość 22.01.2012 02:26
bo pewnie tylko w gejowskim klubie ja chca
gość 22.01.2012 02:36
Nie za niska ta sala? Sorry ale nie ma wogóle co porównywać Polski do Ameryki....
gość 22.01.2012 09:01
mi się podoba:) Po prostu bawiła się dobrze;)
jjj 22.01.2012 09:07
lepiej zaśpiewała cudze piosenki , niż swoje. bardziej podobało mi się wykonanie "We found love" i piosenki Britney
gość 22.01.2012 09:19
śpiewać to ona nie umie .. i to jest fakt.
gość 22.01.2012 10:03
premiera piosenki "Sabotaz', wiec pytam sie czemu tej piosenki nie pokazaliscie?????????????
marta 22.01.2012 10:19
to jest ten slynny klub? no ja nie wiem, jak wy, ale ja widzialam lepsze.. moze ze sceny to inaczej wyglada i przed scena jak sie stoi tez ;| ;d i to jest ten tlum ludzi? tez widzialam tlumy i inaczej to wygladalo... jakos tak, amatorsko ;p
gość 22.01.2012 10:41
Jak mogła tak spierniczyć "We Found Love" !!! Dobrze, że Rihanna tego nie słyszała...
gość 22.01.2012 10:56
Co to za klitka? Tam ludzie mieli czym oddychać w ogóle??
gość 22.01.2012 11:57
TO SIE RRODZICE SZARPNELI...
gość 22.01.2012 12:04
dlaczego mam wrażenie, że ona wogole nie spiewa? jest zupełnie zagłuszona przez muzykę i słowa piosenki !
OD KLIPU SABOTAŻ FAN:) 22.01.2012 13:42
MAM PROPOZYCJĘ DLA ZAKOMPLEKSIONYCH I ZIEJĄCYCH JADEM: 1.zacznijcie śpiewać, teorzyć 2.nich was ktoś"odkryje" 3.wydajcie chociaż jedna płytkę 4.nagrajcie klip A MY TO SPRAWIEDLIWIE OCENIMY , JAK NIE TO WOOOOONN Z TĄD GÓWNIARZE!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość 22.01.2012 13:43
ona cała jest plastikowa.... ma sztuczne nogi, głos i przede wszystkim uśmiech... kiedy szczerzy te kły to wygląda jak barbie !
AGNIESZKA ZE ZGORZELCA 22.01.2012 13:44
Honia jestem pod wrażeniem, kibicuję Tobie cały czas ze Zgorzelca. Nasi mieszkańcy również, są przypadki złych opinii ale to są tylko młode i zazdrosne dziewczynki rzędu 11-15 lat.
gość 22.01.2012 13:46
gość: ona cała jest plastikowa.... ma sztuczne nogi, głos i przede wszystkim uśmiech... kiedy szczerzy te kły to wygląda jak barbie !
oczywiście głabie ma sztuczne nogi , sam jej robiłem z najlepszego plastiku. CZY TY WOGÓLE MYŚLISZ CO PISZESZ : "SZTUCZNE NOGI" ?, na śrubki?
gość 22.01.2012 13:52
ona myśli że jest Polską Rihanną albo Britney Spears ?! ha ha ha śmiech na sali ! ale spieprzyła to WE FOUND LOVE ! ona nie potrafi śpiewać ... ładnie wychodziło jej tylko to jęczenie w piosence Britney... klub niski, mały o mało nie walnęła głową w sufit jak "śpiewała" co za wstyd żeby nawet swoich piosenek nie umieć zaśpiewać ! a ja myślałam że na żywo to ona cudnie śpiewa a tu relacja na żywca i wielkie rozczarowanie z mojej strony !
gość 22.01.2012 13:53
gość: ona cała jest plastikowa.... ma sztuczne nogi, głos i przede wszystkim uśmiech... kiedy szczerzy te kły to wygląda jak barbie !
gość: oczywiście głabie ma sztuczne nogi , sam jej robiłem z najlepszego plastiku. CZY TY WOGÓLE MYŚLISZ CO PISZESZ : "SZTUCZNE NOGI" ?, na śrubki?
downie miałam na myśli że wyglądają sztucznie !
gość 22.01.2012 16:18
beznadziejny scenariusz teledysku
aghloool 22.01.2012 22:52
czepiacie się. dobra piosenka,dobry teledysk. w mało polskim stylu, ale to dobrze. pokazała, że wysokie progi w naszym kraju da się pokonać :)
gość 23.01.2012 14:29
Zombie boy nie pojawił się bo go nie zaproszono. Natomiast pojawiła się jego dziewczyna, lecz nie wyglądała na zadowolona z tej całej premiery. W sumie jej się nie dziwię. Kasiia zrób tak by zombie znowu pojawił się w polsce, bo dla honey tego już raczej nie zrobi widząc ten teledysk, a dla ciebie jako jego dziewczyny napewno tak:)
gość 27.01.2012 11:04
O moj BOże... tragedia. Dobrze, że śpiewa cicho i chorek ja zagłusza
gość 31.01.2012 17:47
Ta krowa nie umie śpiewać! Gdyby nie podkład wszyscy by ją wygwizdali... masakra.
Extermley helpful article, please write more. 08.03.2012 00:26
Extermley helpful article, please write more.
I can already tell that's gonna be super hlpeful. 10.03.2012 07:37
I can already tell that's gonna be super hlpeful.
outlet 18.12.2012 22:53
This was a really excellent post. In theory Id like to create like this also - getting time and real work to make a great content but what can I say I procrastinate alot and by no means appear to get something done.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 102
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji