Herbuś: "Nie pchałam się łokciami do aktorstwa!"

Edyta Herbuś od jakiegoś czasu walczy o to, by być uważana za aktorkę. Ma jednak obawy, czy w ogóle w jej kontekście to słowo powinno padać. Zobacz: Herbuś: "Zadawałam sobie pytanie, czy mam prawo być aktorką, bo nie mam szkoły"

Jedno jest pewne - dzięki związkowi z Mariuszem Trelińskim udało jej się zaistnieć. Dostała tytułową rolę w operze Straussa pt. Salome i chwali się, że dostaje kolejne główne role. Twierdzi jednak, że sama do aktorstwa nie pchała się łokciami.

Idę na casting i wierzę w to, że mam coś do zaproponowania. Mam nadzieję, że moja pogoń za marzeniami się nie koczy. Nie pchałam się łokciami do aktorstwa. To się stało w wyniku spotkania z moją bohaterką, zaufania kilku osób, one ze mną przeszły drogę transformacji. Znalazłam na to dodatkową siłę, żeby nie pytać, czy mogę to robić, a dać sobie pozwolenie. Naprawdę szacun. Wiesz jak fajnie jest samemu do siebie taki szacun przyznać? Naprawdę polecam.

Dobrze, że znalazła w końcu kogoś, kto jest w stanie ten "szacun" jej przyznać. Gratulujemy.

Zobacz też: "Mogłam pozostać w tańcu, ale miałam głód czegoś nowego. Obudziła się we mnie pasja do aktorstwa"

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (156)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 157
gosc 22.05.2016 12:12
taa aktorstwo samo do Ciebie przyszło.... daj spokój Edyta i lepiej nie wypowiadaj się na temat bycia aktorką
gosc 22.05.2016 12:16
nie czytajcie komentarzy antka, za to Alvaro i As fajnie komentują.. gdzie jesteście panowie??
gość 22.05.2016 12:37
O Boze ,Ona znowu filozofuje ,Oprzytomnij ,to jua jest nienormalne,
gość 22.05.2016 13:15
nie pchala sie lokaciami, jasne, a chodzenie na bankiety przez lata w celu znalezienia bogatego sponsora czym bylo? Rzeczywiscie szacun.
gość 22.05.2016 13:46
lubię ją
gość 22.05.2016 13:53
no i po co ciagle o tym mowi? gra to gra i juz!
gość 22.05.2016 13:58
Z karakanem nie jest dobrze,mariusz zrob cos,bo to juz nie jest smieszne!
gość 22.05.2016 13:59
gość: no i po co ciagle o tym mowi? gra to gra i juz!
Ona wystepuje ,graja aktorzy
gość 22.05.2016 14:31
Chyba po to tylko robia wywiady zeby sie posmiac z pustaka?
gość 22.05.2016 14:34
Edyta jak najbardziej nadaje się do zapodania w ananasa zastanawiam się tylko czy użyć łoju baraniego czy też smalcu z zeszłorocznego knura na mojego wacława bo wiadomo bez poślizgu sie nie da??!!!
gość 22.05.2016 14:41
Nastepny odcinek wywiadu pod tytulem "odlot karakana"
gość 22.05.2016 15:37
Z tym jej narzeczonym też powinni zrobić porządek za wciskanie kieleckiego tłumoka do państwowych placówek kulturalnych. I jeszcze robienie fałszywego, sztucznego PRU tej idiotce. Panie Treliński na takie numery niech pan sobie załatwi prywatne opery, teatry a państwowe niech pan udostępnia prawdziwym artystom a nie bankietowemu wycieruszkowi.
gość 22.05.2016 17:15
Boze co sie z ta kobieta dzieje,Oszalala na poczatku nowej drogi ,Gdy tylko ,,Tanczyla"byla wspaniala radosna dziewczyna walczaca o byt ,
gość 22.05.2016 19:42
Ty tłumoku zaczynasz się już zachowywać jak obłąkana. Pamiętaj , aktorką jest Pani Karolina Gruszka, Pani Gorczyca, Pani Agnieszka Więdłocha, Pani Janda a ty jesteś tylko i wyłącznie .........a szkoda gadać bo jeszcze mnie zamkną do tego bez wykształcenia, ogłady. I tak jak Pani Zapendowska już dawno zauważyła bez osobowości i charyzmy.
gość 22.05.2016 21:28
Lubie pchac w doope
gość 22.05.2016 21:29
Łokciami to pewnie nie, ale inną częścią ciała - na pewno!
gość 22.05.2016 21:30
qrwa jaka aktorka puknij się w główkę
gość 22.05.2016 21:30
Nie pchała się łokciami tylko dupą:)
gość 22.05.2016 21:31
ale bzdury ,zejdź na ziemię, aktorka żadna bo żeby być naprawdę aktorką trzeba ukończyć studia a ty jesteś zwykłą celebrytką i utrzymanką, nawet ci się nie chce tańczyć
pipi 22.05.2016 21:33
A ja o tym uważam, że...daj se dziewczyno spokój ;)
gość 22.05.2016 21:34
Czy ta nibyaktorka ma ludzh za idiotow?Wracaj do tanca bo latka leca
gość 22.05.2016 21:35
Łokciami nie, ale piczką.
gość 22.05.2016 21:36
Ona jest baardzo podobna do trelinskiego,taki jego maly kobiecy odpowiednik, dlatego sa tak dlugo razem
gość 22.05.2016 21:36
Ona jest baardzo podobna do trelinskiego,taki jego maly kobiecy odpowiednik, dlatego sa tak dlugo razem
natka 22.05.2016 21:38
co za skromność... woooow, dzięki, że nie uważasz się za diwę, jak to powiedziałaś w niedawnym wywiadzie :P
alik 22.05.2016 21:40
Jedno trzeba powiedziec, nie mozna ja rownac do celebrytek "znana z tego ze jest znana". Cytat z wikipedii ".. jest finalistką Mistrzostw Polski, Europy i świata w tańcu nowoczesnym, trzykrotną Mistrzynią Polski Formacji Tanecznych, dwukrotną zdobywczynią Pucharu Polski Formacji Tanecznych i wicemistrzynią Polski w tańcach latynoamerykańskich.. "
alik 22.05.2016 21:41
gość: Ona jest baardzo podobna do trelinskiego,taki jego maly kobiecy odpowiednik, dlatego sa tak dlugo razem
Jak brat z siostrą ... taki klon. Podobno takie pary sie dlugo trzymaja.
gość 22.05.2016 21:41
niech pani uważa z tym szacunem. Troche wiecej pokory i skromności bo diwa pani nie była i Nie bedzie
gość 22.05.2016 21:43
nie wcale
gość 22.05.2016 21:46
Jakoć patrzeć ciężko na te wywody. Zero luzu, żartu, ciągle ścisk dupy na własnym punkcie. Pani Edyto powinna pani pochodzić do jakiegos psychologa, bo Pani jakaś żyłka wkońcu pęknie.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 157
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji