Grosicka o porażkach męża: "Nie użalamy się nad sobą"

Zgrupowanie w Arłamowie właśnie dobiegło końca. W poniedziałek polska reprezentacja przeniosła się do Warszawy, by rozegrać ostatni mecz przed wyjazdem na mistrzostwa świata w piłce nożnej. Dominika Grosicka zapewnia, że bycie żoną piłkarza to ciężka praca: musi za nim jeździć, karmić go i zajmować się domem. W rozmowie z Pudelkiem wyznała, że przez lata nabrała doświadczenia we wspieraniu męża i podnoszenia go na duchu po przegranym spotkaniach. WAG wspomniała, że wcześniej unikała Grosickiego oraz jego negatywnych emocji po powrocie do domu. Zapewnia, że obecnie stara się zawsze motywować napastnika polskiej reprezentacji.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (149)

Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 121-150 z 150
stereo 03.12.2018 21:03
Agnieszka Holland już na regularnie reżyseruje zagraniczne produkcje. Najpierw House of Cards, teraz pierwszy polski serial 1983 zagości na Netflixie. No, no, zapowiada się mega :D Byle do piątku 30.11.2018!
Edward 03.12.2018 21:27
1983 zapowiada się naprawdę fajnie, kurcze fajnie, że doczekaliśmy się pierwszego polskiego serialu na Netflixie. I jeszcze taka obsada, Maciej Musiał, Robert Więckiewicz, reżyseruje Agnieszka Holland. To wszystko zamknięte w naprawdę fajnym obrazku. Akcja przez dwa pierwsze odcinki budowana jest trochę wolnej, ale od trzeciego, kurczę, rezerwujcie sobie kilka godzin i duuuużo popcornu, bo nie oderwiecie się od telewizorów :D
anty 03.12.2018 23:22
Czytam i czytam recenzje, na temat pierwszego polskiego serialu na Netflix i powiem wam, że nie wiem dlaczego niektórzy hejtują. Serio, miałam okazję zobaczyć ten serial i według mnie jest mega! Co prawda dwa pierwsze odcinki, trochę za mało dynamiczne, ale potem, nie mogłam się oderwać sprzed laptopa! Maćka Musiała i Roberta Więckiewicza bardzo dobrze się ogląda, a cała akcja zbudowana wokół naszej historii. POLECAM OBEJRZEĆ W CAŁOŚCI :)
Edward 04.12.2018 00:35
1983 + jesienne wieczory = dobra zabawa. Pierwszy polski serial na Netflixie zapowiada się naprawdę mega. Co prawda dużo osób hejtuje dwa pierwsze odcinki, ale gwarantuje, że potem serial nabiera takiego tempa, że nie będziecie mogli się oderwać :) Maciek Musiał i Robert Więckiewicz pokazują kawał dobrej gry aktorskiej. Jak ktoś nie subskrybuje jeszcze Netflixa to przypominam, że pierwszy miesiąc jest za darmo :)
pisze 04.12.2018 01:31
Netflix taki prezent przed świętami to ja rozumiem :D 1983, pierwszy polski serial na tej platformie, to tak zwany “must watch”. Fajnie się ogląda alternatywną wersję naszej historii i te wszystkie stare samochody itd. Na plus też zaskoczył mnie Maciek Musiał, którego dotychczas kojarzyliśmy z innych klimatów. Robert Więckiewicz wiadomo, klasa sama w sobie :D Obejrzyjcie w całości, bo końcówka zaskakuje.
starszyj podchujaszczyj 15.12.2018 20:39
Ładna dupa! Ten Grosicki to straszna oferma I Taka wysoka głowa może ma wodogłowie kopacz?!
gość 11.01.2019 18:12
Wariatka i do tego stara.
gość 11.01.2019 18:12
Wariatka i do tego stara.
Stasia 29.01.2019 14:22
Mnie kurła obchodzo...
jeronimo 26.03.2019 21:28
Dominika Kamil bardzo pozytywne osoby a jak fajnie mieszkać w Hull gdzie Kamil gra.
gość 06.04.2019 01:31
gość: Utrzymanka! Do roboty sie wez a nie tylko pieniadze zarobione przez meza umiesz wydawac. Nawet Marina juz bardziej ambitna, plyte nagrala, grala w serialu, a ta tylko bachory i karta do konta meza. Co za pasozyt
gość: Marina nie pracuje - zle: utrzymanka. Lewandowska pracuje: pazerna, malo jej kasy. Poloczkom nigdy sie nie dogodzi. Ale z tego wszystkiego to juz wole Marine czy Lewa niz calkowite utrzymanki bez talentu i ambicji jak Grosicka, ktora nawet sie nie ukrywa, ze jest utrzymanka, ktora pcha sie do mediow tak samo jak inne. Ale nieumiejetnie jej to wychodzi, bo ma nudne zycie, dlatego nie ma tyle heju... za robote bys sie wziela leniu smierdzacy
gość: A kto powiedział że żona musi pracować? Ma męża który zapewnia jej zycie na odpowiednim poziomie to nie musi pracować. Obowiazkiem męża jest utrzymanie rodziny, a żona może ale nie musi pracować.
takie pie rdy wypisujesz jakby cie bronami zywcem ze sredniowiecza wyciagneli, a poza tym to ty mega nowoczesna? tylko z zarabianiem na siebie taki z ciebie jaskiniowiec?
gość 06.04.2019 01:33
gość: Utrzymanka! Do roboty sie wez a nie tylko pieniadze zarobione przez meza umiesz wydawac. Nawet Marina juz bardziej ambitna, plyte nagrala, grala w serialu, a ta tylko bachory i karta do konta meza. Co za pasozyt
gość: Marina nie pracuje - zle: utrzymanka. Lewandowska pracuje: pazerna, malo jej kasy. Poloczkom nigdy sie nie dogodzi. Ale z tego wszystkiego to juz wole Marine czy Lewa niz calkowite utrzymanki bez talentu i ambicji jak Grosicka, ktora nawet sie nie ukrywa, ze jest utrzymanka, ktora pcha sie do mediow tak samo jak inne. Ale nieumiejetnie jej to wychodzi, bo ma nudne zycie, dlatego nie ma tyle heju... za robote bys sie wziela leniu smierdzacy
gość: A kto powiedział że żona musi pracować? Ma męża który zapewnia jej zycie na odpowiednim poziomie to nie musi pracować. Obowiazkiem męża jest utrzymanie rodziny, a żona może ale nie musi pracować.
gość: takie pie rdy wypisujesz jakby cie bronami zywcem ze sredniowiecza wyciagneli, a poza tym to ty mega nowoczesna? tylko z zarabianiem na siebie taki z ciebie jaskiniowiec?
czyli zwykly smierdz acy pasożyt> utrzymanka
MonstertrakPL 09.05.2019 16:21
kvvrwa ale bym se jom wyr0chal
gość 19.05.2019 20:25
prozna kobita ,,,niech idzie zarobic i jeszcze wychowuje dzieci to czasu moze nie miec dla siebie
gość 31.05.2019 19:40
gość: Utrzymanka! Do roboty sie wez a nie tylko pieniadze zarobione przez meza umiesz wydawac. Nawet Marina juz bardziej ambitna, plyte nagrala, grala w serialu, a ta tylko bachory i karta do konta meza. Co za pasozyt
gość: Lepsza jest Ona niż utrzymanki z 500+
Jeszcze raz napisze troche inaczej,poniewaz tu sa komentarze filtrowane.Zobacz o tym programie (nie wpisze tytulu, bo nie przejdzie) Izabela Litwin o 500 plus.
gość 08.06.2019 21:45
czy ona calyczas lata po miescie z tym golym ramieniem
gość 08.06.2019 21:48
gość: Utrzymanka! Do roboty sie wez a nie tylko pieniadze zarobione przez meza umiesz wydawac. Nawet Marina juz bardziej ambitna, plyte nagrala, grala w serialu, a ta tylko bachory i karta do konta meza. Co za pasozyt
gość: Marina nie pracuje - zle: utrzymanka. Lewandowska pracuje: pazerna, malo jej kasy. Poloczkom nigdy sie nie dogodzi. Ale z tego wszystkiego to juz wole Marine czy Lewa niz calkowite utrzymanki bez talentu i ambicji jak Grosicka, ktora nawet sie nie ukrywa, ze jest utrzymanka, ktora pcha sie do mediow tak samo jak inne. Ale nieumiejetnie jej to wychodzi, bo ma nudne zycie, dlatego nie ma tyle heju... za robote bys sie wziela leniu smierdzacy
gość: A kto powiedział że żona musi pracować? Ma męża który zapewnia jej zycie na odpowiednim poziomie to nie musi pracować. Obowiazkiem męża jest utrzymanie rodziny, a żona może ale nie musi pracować.
gość: takie pie rdy wypisujesz jakby cie bronami zywcem ze sredniowiecza wyciagneli, a poza tym to ty mega nowoczesna? tylko z zarabianiem na siebie taki z ciebie jaskiniowiec?
gość: czyli zwykly smierdz acy pasożyt> utrzymanka
ona nie musi pracowac nie ma obiazku pracy
gość 11.06.2019 20:35
Rodzinę?
Typowa „ gęsina „ ! 22.06.2019 11:29
Kobieto ! zawsze moźesz zmienić pracę , w kopalni jest lekka i przyjemna !
gość 30.06.2019 16:46
A ta koza jaka wytatuowana!
uja 30.06.2019 16:49
Ona taka dość ładna on zaś łeb jak lampa od motocykla JAWA!!!
Rajczykowski 14.07.2019 18:16
Zapraszam wszystkich do subskrycji nowych rozdziałów "Nokautu" , na moim blogu rajczykowski56.wordpress .com a obiecuję że będą tam sceny erotyczne bardziej śmiałe, niż w książce "50 twarzy Grey'a"
tel,0662-929-045,M 29.07.2019 16:06
Hyundai,ixl35,220,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,poniedzialek,29 wtorek,30,2010,2017,2018,2019,15.57,10000000.00,500000.00,lipiec
tel,0662-929-045,M 31.07.2019 11:58
Hyundai,ixl35,220,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,sroda,31, czwartek,1,piatek,2,S.3,N.4,2010,2017,2018,2019,11.45,1000000.00, 5000000.00,lipiec
tel,0662-929-045,M 05.08.2019 13:26
Hundai,ixl35,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,poniedzialek.5 wtorek,6,sroda,7,czwartek,8,piatek,9,S.10,niedziela,11,2010,2017,2018,2019 220,13.12,10000000.00,500000000.00,sierpien
tel,0662-929-045,M 12.08.2019 13:21
Hyundai,ixl35,220,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,poniedzialek,12 wtorek,13,sroda,14,czwartek,15,piatek,16,S.17,niedzieala,18,2010,2017,2018 2019,13.12,10000000.00,5000000.00,sierpien
gość 19.08.2019 13:50
No... bycie żoną piłkarza to faktycznie ciężka praca
tel,0662-929-045,M 19.08.2019 14:39
Hyundai,ixl35,220,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,ponedzialek,19 worek,20,sroda,21,czwartek,22,piatek,23,S.24,niedzeala,25,2010,2017,2018 2019,14.25,1000000.00,5000000.00,sierpien
tel,0662-929-045,M 26.08.2019 16:27
Hyundai,ixl35,220,GAZ,tel,0662-929-045,M,Konin,Wielkopolskie,poniedzialk,2 wtorek,27,sroda,28,czwartek,29,piatek,30,S.31,niedzieala,1,poniedzialek,2 wtorek,3,sroda,4,czwartek,5,piatek,6,S.7,niedzieala,8,poniedzialek,9 wtorek,10,sroda,11,czwartek,12,piatek,13,S.14,niedzieala,15,poniedzialek,16 wtorek,17,sroda,18,czwartek,19,piatek,20,S.21,niedzieala,22,poniedzialek,23 wtorek,24,sroda,25,czwartek,26,piatek,27,S.28,niedziaea,29,2010,2017,2018 2019,16.18,1000000.00,5000000.00,sierpien
nowyfront 14.10.2019 21:30
gość: WIDOCZNIE TE PANIE NIE SĄ KOBIETAMI I MATKAMI SKORO ICH MĘŻOWIE WSZYSTKO PRZEGRYWAJĄ.
1laurakurek
Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 121-150 z 150
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji