"Frytka" wyznaje: "Moją rodziną są też ludzie z kościoła"

Maja Frykowska, znana niegdyś jako "Frytka" z Big Brothera, zasłynęła głównie za sprawą półnagich kąpieli w jacuzzi. Dzisiaj, jak sama zapewnia, jest już zupełnie inną osobą. Ostatnio miała premierę jej książka - Pokonaj siebie, w której opisuje drogę, jaką przeszła kilka lat temu. W wywiadzie gwiazda opowiedziała również o swoim chrzcie, który przyjęła 7 lat temu:

Moją rodziną są też ludzie z kościoła. To się wszystko zadziało w radości, przez zanurzenie w wodzie - relacjonowała ze szczegółami celebrytka.

Co myślicie o nawróceniu "Frytki"?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (125)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 126
gość 01.11.2018 09:33
nawiedzona
gość 01.11.2018 10:17
Ona jest taka biedna , zagubiona w życiu i dorwali ją teraz sekciarze i robią z nią co chcą .
gość 01.11.2018 10:17
Fajnie. Niech jej się wiedzie
gość 01.11.2018 10:18
Frytka ty sie juz raz zanurzylas :-DDd do tej pory wszyscy pamietamy
gość 01.11.2018 10:19
W kościele pedofilia była od dawna niestety,dziś tak się mówi o tym ponieważ jest kojarzony z PiSem
gość 01.11.2018 10:20
To jest wariatka i cicho dajka
gościowka 01.11.2018 10:21
No nie wiem. Z jednej strony fajnie, że znormalniała, w sensie doceniła wyższe wartości, wygląda pięknie, przestała być wulgarną dziewuchą. Ale trochę męczy mnie jej gadanie, trochę nawiedzone, jakby ze skrajności w skrajność. Ale nie mnie oceniać, najważniejsze, że jest szczęśliwa, bije od niej spokój. Trzymam kciuki, żeby to się nie zmieniło.
gość 01.11.2018 10:22
Kiedys dupa robila kariere teraz kosciolem ludziom oczy mydli ...i wtedy i teraz gowno wart pustak
gość 01.11.2018 10:23
Ale ma parcie na scianke...a ja jej nie wierze ...kurestwo to geny ...genow sie nie wyprze
gość 01.11.2018 10:24
ze skrajności w skrajność,fanatyzm
gość 01.11.2018 10:24
Nadmiar nasienia uszkodził mózg.
gość 01.11.2018 10:24
Ta pogadaj sobie moze ktos naiwny uwierzy w te glupoty....zawsze bedziesz puszczalska dla slawy ....
gość 01.11.2018 10:26
Nie pokazywać żydowskiego taliba,nie ma czym zabłysnąć,to wiarą szasta a wiara to co bardzo osobistego.
gość 01.11.2018 10:29
coś mi tu nie gra z nią, nie do końca jej wierze
gość 01.11.2018 10:29
PUDEL !!! Przestań już nadawać o tym nabożnym załganym kurwiszonie. Tego żądamy.
Celina 01.11.2018 10:29
Wiary w Boga nigdy za wiele. Tylko z Bogiem można przeżyć życie w zgodzie z samym sobą i światem. Miłości nigdy za wiele, a Bog jest miłością. Bez miłości życie martwe jest.
gość 01.11.2018 10:32
Odwalilo jej na maxa
dwa gołębie 01.11.2018 10:32
Frytka to współczesna Maria Magdalena.
gość 01.11.2018 10:32
Diabeł rządzi i ludzie powinni o tym wiedzieć Komentarze nie są pokazywane wszystkie Ot taka „demokracja
gość 01.11.2018 10:33
Czy teraz będziecie codziennie pisać o tej babie? Z wanny do kościoła 😁.U mnie takiego nawrócenia nie będzie bo zwyczajnie aż tak nie szalalam. Hehe
gość 01.11.2018 10:33
Wiek nie pozwala na @rwienie się to się lansuje na kościele cha cha cha cha ale matolka
gość 01.11.2018 10:36
Wg mnie gada jak po praniu mózgu w secie. Tylko o tym Bogu gada.
gość 01.11.2018 10:37
Czy to nie jest sekta???? Ona mówi jak by jej mózg wyprali
gość 01.11.2018 10:39
Ze skrajności w skrajność jak Dominika Gwint ....8-(((bardzo zagubiona osoba ...no ale ksiàżké trzeba sprzedać......cyrk na kôłkach
frania 01.11.2018 10:39
Każdy może błądzić. Szczęśliwi Ci, którym udało się spotkać Chrystusa i podążając za nim byś szczęśliwym.
gość 01.11.2018 10:41
Jest różnica między nawróceniem się, a stanie nie fanatyczka.
gość 01.11.2018 10:46
całe życie się rozwijamy, dajcie jej spokój, życie to droga... :P wesołych świąt wszystkich świętych, katolicy pełni polaczkowego jadu i chronicznego bólu dupy... :P:P:P
gość 01.11.2018 10:49
Dajcie już spokój z ta swieta inaczej
gość 01.11.2018 10:50
Nawiedzona
Jarek i Kot 01.11.2018 10:51
Frytka nie promuj już pod przykrywką wiary w Boga tej swojej sekty biznesmenów i cwaniaków
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 126
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji