Fit Lovers przekonują: "Otaczamy się ludźmi, którzy są tolerancyjni"

Niepozorna para youtuberów zajmująca się promowaniem zdrowego stylu życia stała się w Ameryka Express najgłośniej komentowanymi uczestnikami show. Mateuszowi Januszowi w najbardziej emocjonalnych momentach programu zdarzyło się nawet obrazić oraz popchnąć partnerkę przed kamerą. Niechętnie komentował później swoje zachowanie, prezentując znajomy argument, że to wszystko wina montażu. Fit Lovers przyznali, że ich zachowanie spotyka się z różnymi reakcjami fanów. Stwierdzili, że starają się otaczać ludźmi tolerancyjnymi, ponieważ sami są dość niekonwencjonalni.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (61)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 62
gość 12.06.2019 13:20
Drama trwa! :D
gość 12.06.2019 13:25
Boze są jacy są. Czesc ludzi ich lubi czesc nie. I tyle. A ze media szukaja sensacji to zawsze tak bedzie.. w koncu kto bedzie czytal o sielskim zyciu ? Lepiej sie sprzedają afery. I wszedzie jej szukaja aby byla „poczytnosc”. Nic wiecej
Bleee 12.06.2019 13:26
Czego ta klienta zawsze podnosi nogę jak pies który sika na drzewo to obrzydliwie wygląda :/
gość 12.06.2019 13:26
Niech zapłaci odszkodowanie tej pani, co ja uszkodził
gość 12.06.2019 13:27
I znowu ta noga. Żal...
gość 12.06.2019 13:28
Mateusz Janusz hahahaha i pamela z twarzą wiejskiej kasjerki hahahaha
gość 12.06.2019 13:29
Nie potrafią sklecić jednego, logicznie brzmiącego zdania🙈
gość 12.06.2019 13:32
On nawet jej nie da nic powiedzieć na maksa apodyktyczny i zaborczy no ale oczywiście maska pozytywnego luzaka założona bo hajsy lecą z tego.
gość 12.06.2019 13:33
największe przygłupy jakich widziałam , zrobił kobiecie krzywdę niech płaci odszkodowanie i to mega wysokie.Nie lubię ich bo są nie szczerzy i udają , a on to tak tresuje Pamelę, że dziwię się tej lasce , że z nim jeszcze jest
gość 12.06.2019 13:35
gość: On nawet jej nie da nic powiedzieć na maksa apodyktyczny i zaborczy no ale oczywiście maska pozytywnego luzaka założona bo hajsy lecą z tego.
on ją zdominował i ta laska noe ma nic do powiedzenia
gość 12.06.2019 13:36
Bleee: Czego ta klienta zawsze podnosi nogę jak pies który sika na drzewo to obrzydliwie wygląda :/
bo ona jak pies znaczy teren podwijając nogę - to przygłupy
gość 12.06.2019 13:37
Ludzie bez mózgu jednak istnieją
gość 12.06.2019 13:37
Pytam się kto ich ogląda.Kim są fani tych przygłupów?
gość 12.06.2019 13:37
gość: Ludzie bez mózgu jednak istnieją
ta para jest tego przykładem
gość 12.06.2019 13:38
E Janusz zrób salto 😂😂
gość 12.06.2019 13:38
Ta noge podnosi ten skacze salta.Boszsze czy im sie styki popliły we łbie?Tak sie nie zachowują normalni ludzie
gość 12.06.2019 13:46
Jak Mnie wk..ta jej noga ,Was tez???
GG 12.06.2019 13:48
Janusz weź przestań.
Bolo 12.06.2019 13:50
Żeby się z nim zadawać - trzeba być bardzo tolerancyjny . Straszny B - z niego , wystylizowany goguś , jak by się wziął do pracy - to mógł by sobie tipsy połamać.
gość 12.06.2019 13:52
Ja tam do nich nic nie mam, gdzieś mi śmignęli w jakimś programie, niech tam sobie budują rzeźbę i robią fikołki ale ta pani ten tik nerwowy powinna leczyć. Nie podejrzewam, że ma zespół tourette'a.. O co chodzi z tą odskakującą nogą? To zaburzenie kompulsywne?
gość 12.06.2019 13:58
będzie płacił rentę to sie okaz.....
gość 12.06.2019 14:00
Patrzyć na nich nie idzie
ość 12.06.2019 14:05
pewno jej lepiej gazy odchodzą..jak te girę podnosi
gość 12.06.2019 14:17
Kobiecie nic nie bylo a nagle jest ??? Juz ja pokierowali jak odszkodowanie wyludzic. Mateusz nie dajcie sie babie wrobic.
gość 12.06.2019 14:18
Powinni zwrocic sie do swoich psychofanow zeby przestali grozic Qczajowi to jest chore
gość 12.06.2019 14:20
Szkoda ze ona nie ma nic do powiedzenia i kazdy to widzi szkoda milej dziewczyny
gość 12.06.2019 14:22
gość: Ludzie bez mózgu jednak istnieją
gość: ta para jest tego przykładem
A Wy kim jesteście?
gość 12.06.2019 14:22
Laska podnosi nogę, bo to najwyraźniej zwraca czyjąś uwage. A umie, to podnosi 😁 ale na tego faceta nie mogę patrzeć, nie chce nikogo urazić, ale wyglada jak ostatni piździafon. Pozdro pozytywni ludzie! 😁
gość 12.06.2019 14:22
Laska podnosi nogę, bo to najwyraźniej zwraca czyjąś uwage. A umie, to podnosi 😁 ale na tego faceta nie mogę patrzeć, nie chce nikogo urazić, ale wyglada jak ostatni piździafon. Pozdro pozytywni ludzie! 😁
gość 12.06.2019 14:23
gość: Kobiecie nic nie bylo a nagle jest ??? Juz ja pokierowali jak odszkodowanie wyludzic. Mateusz nie dajcie sie babie wrobic.
Siedź cicho. Wypadnie Ci dysk to będziesz inaczej mówić. Zdrowia.
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 62
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji