Ferenstein-Kraśko o dziewiątej rocznicy ślubu: "Daleko nam jeszcze do moich rodziców!"



Piotr Kraśko i Karolina Ferenstein-Kraśko świętowali ostatnio dziewiątą rocznicę swojego ślubu. Dziennikarz mocno celebrował to na Instagramie. Okazuje się jednak, że jego żona jest nieco mniej podekscytowana. W rozmowie z WP stwierdziła krótko, że jej małżeństwu daleko jeszcze do stażu rodziców. Nie obyło się jednak bez świętowania. Jak uczcili ten dzień?

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (69)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 69
Gosia 22.09.2017 13:43
Najlepsze życzenia od Małgosi ROZENEK .
gość 22.09.2017 13:55
A odliczyła ten okres kiedy pukał Gochę?
gość 22.09.2017 14:23
Jakby Kraśko w porę sie nie opamietał mialaby ona rocznice...ale ona I tak wygrala zycie w przeciwienstwie do Rozenek .....
gość 22.09.2017 16:03
Ciekawe co na to lejdi ¨perfekcyjna¨....
Kolka 22.09.2017 16:05
Pan Krasko świętowałby rocznice większego stażu małżeństwa gdyby nie fakt iż Pani Karolina zgodnie z doniesieniami prasowymi zabrała męża pierwszej Pani Krasko ... wiec chwila ? O co chodzi w sprawie P. Rozenek ?
gość 22.09.2017 16:10
Kolka: Pan Krasko świętowałby rocznice większego stażu małżeństwa gdyby nie fakt iż Pani Karolina zgodnie z doniesieniami prasowymi zabrała męża pierwszej Pani Krasko ... wiec chwila ? O co chodzi w sprawie P. Rozenek ?
on pukał Rozenek gdy Malina była jego żoną
M 22.09.2017 16:12
Chyba tutaj naprawdę chodzi o pieniądze i wizerunek Piotra. Po romansie z Rozenek był nielubiany. Zona robi co może, żeby ocieplić wizerunek. Ja bym takiego pana kopnęła w tył** a nie pozwoliła sobie zrobić kolejne dziecko
małgonia 22.09.2017 16:13
Gosia każdemu wejdzie do łóżka by się dorobić, lodziarz obciągara💩💩💩
gość 22.09.2017 16:15
Piotr podobno znowu ją skutecznie pokrył. Zazdroszczę, w tym wieku, hohoho!!!!
gość 22.09.2017 16:17
Dobrze, że Kraśko się opamiętał. Karolina to piękna kobieta z klasą. Do perfekcyjnej pasuje Majdan. Jakby Kraśko wyglądał, gdyby przy poważnej pracy miał pefekcyjną koło siebie. Obciach. Codziennie w internecie. Żenujace
gość 22.09.2017 16:17
Dobrze, że Kraśko się opamiętał. Karolina to piękna kobieta z klasą. Do perfekcyjnej pasuje Majdan. Jakby Kraśko wyglądał, gdyby przy poważnej pracy miał pefekcyjną koło siebie. Obciach. Codziennie w internecie. Żenujace
gość 22.09.2017 16:23
Moze zaprosicie Malgonie i Radzia do siebie. Oni tez mieli niedawno rocznice. Molibyscie razem nad morzem swietowac! :)
gosc 22.09.2017 16:29
brać po Lady Bunny fuj
gość 22.09.2017 16:32
Dzifffkarz - mial 2 zony i kazda zradzal, a znajduja sie tu idiotki ktore obwiniaja baby zamiast jego samego hahah 😂 To on byl w malzenstwie i on przysiegal milosc i wiernosc, a nie one. Z czym do ludzi pastuchy!?
gość 22.09.2017 16:32
Zezol jest gejem
gość 22.09.2017 16:33
Oj Karolina, Ty to masz los z tym zezowatym Piotrusiem. Najpierw wyrvchal Ci przyjaciolke, a teraz tylko praca i praca. Zero pozytku z takiego chlopa, tylko pieniadze. Ale kompromitacja i obciach jakie przynosi nie sa tego warte
gość 22.09.2017 16:35
Krasko ma przeciez zeza a Rozenek i Ferenstein to jak siostry blizniaczki. Moze myslal, ze z zona jedzie nad moze. I ze to zonie robi mintaja, a ona mu loda. A ze pozniej sie okazalo co innego, to juz przeciez nie jego wina...
gość 22.09.2017 16:41
Ludzie dajcie im juz spoko,bylo i minelo.chamstwo na kazdym kroku.Sa rodzina i uszanujcie to.
gość 22.09.2017 16:41
A co powie o pokrywaniu gosi
gość 22.09.2017 16:43
Wstydu ta kobieta nie ma.Facet pukal Rozenkową i kogo wie jeszcze a ta udaje że nie wie i wciska jakim to są zgodnym małżeństwem.Trochę godności
gość 22.09.2017 16:49
Co Sepleniok widział w Goni ? Kreuje się na takiego ą ę a gustuje w meliniarach ?
gość 22.09.2017 16:50
Ja na jej miejscu nie obnosilabym się tak z tym tematem biorąc pod uwagę publiczne wyskoki męża
gość 22.09.2017 16:55
Wojewódzki potwierdził plotki o romansie mówiąc, że perfekcyjna weszła do show biznesu jak do agencji towarzyskiej
gosc z Radomia 22.09.2017 16:58
gość: A odliczyła ten okres kiedy pukał Gochę?
A bylas kourvo materacem.
gość 22.09.2017 17:00
Ona jest w 4. Ciąży
gosc 22.09.2017 17:02
gość: Ja na jej miejscu nie obnosilabym się tak z tym tematem biorąc pod uwagę publiczne wyskoki męża
A kto chcial tego zyzola...
gosc 22.09.2017 17:04
gość: Wojewódzki potwierdził plotki o romansie mówiąc, że perfekcyjna weszła do show biznesu jak do agencji towarzyskiej
A on pukal Miszczaka i jest ok.
gość 22.09.2017 17:04
Kraśko z plecami po dziadku i jako pasierb Niny Terentiew i kuzyn Moniki Richardson naprawdę musiał zdobyć pracę w TV.
gość 22.09.2017 17:06
Jako dziennikarz jej mąż Kraśko wnuk Wincentego Kraśko - komunistycznego dygnitarza jest bardzo słaby - mówi niewyraźnie , bełkocze ,jest na poziomie Kingi Rusin .
gość 22.09.2017 17:11
Wszystkiego Naj! Ps. Gratuluję odwagi! Bo czasy przyszły kiedy jak coś sie psuje to sie wywala na śmietnik, a kiedyś sie naprawiało! I tak jest z dzisiejszymi małżeństwami!! Odwagi! Pokory i miłości!!!!!
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 69
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji