Dziś w Pudelek Show: Sylwia Nowak o "seksmodelkach": "Nie raz dostawałam propozycję. To żenujące"

Dziś o godzinie 18:00 kolejny odcinek Pudelek Show. Małgorzata Tomaszewska przedstawi Wam najpikantniejsze i najnowsze szczegóły z życia polskich gwiazd i celebrytów. Gościem dzisiejszego odcinka będzie Sylwia Nowak.

Cztery lata temu na antenie stacji Viva pojawiła się produkcja Miłość na bogato. Jedną z gwiazd serialu była Sylwia Nowak, która potem zasłynęła jeszcze pozowaniem dla Playboya. Celebrytka postanowiła porzucić na chwilę karierę aktorki i zostać piosenkarką.

W Pudelek Show Nowak opowie o ciemnych stronach pracy w show biznesie. Dwa lata temu głośnym echem odbiła się prowokacja, która miała zwrócić uwagę na problem "wyjazdów sponsorowanych" i losu młodych celebrytek gotowych zrobić wszystko dla luksusowych ubrań i torebek. Celebrytka przyznała, że wielokrotnie otrzymywała propozycje romansów, które miały pomóc dziewczynie w karierze:

Jeśli ktoś chce błyszczeć tylko w blasku fleszy, to wystarczy kilka romansów i będzie się na ściankach. Nie pochwalam takiej drogi. Nie raz dostawałam propozycję, żeby się wybić, to jakiś romansik. Znam sexmodelki, ale to nie są moje koleżanki, wiem jakie to są historie. To żenujące. Dostawałam propozycje mailowe, gdzie: wyjazd na 5 dni, wystarczy że tylko będziesz, dostaniesz 60 tysięcy złotych.  Kasa dla mnie nie do pojęcia, to było podejrzane. Nie decydowałam się.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (67)

gość 08.05.2017 13:37
te to chociaż kasę biorą za sex a są takie , które jeżdżą do Hurghady do Egiptu tylko po to żeby się podymać z napalonymi ciapatymi i to co kilka miesięcy jeżdżą , więc ogólnie sex turystyka kwitnie.Arabusy nie rozumieją że przyjeżdżająca polka na wakacje może nie chce mieć z nimi nic wspólnego i robią się agresywni bo przyzwyczajeni do innych zachowań polek qrew
gość 08.05.2017 13:39
znam blanię która jeżdzi non stop i półnagie zdjęcia na ich profilach sugerują właśnie to o czym piszemy , że to polskie qrwy jeżdżące tam na sex dla kasy albo na darmowy sex z ciapatymi
gość 08.05.2017 13:47
A ja nie dziwie sie dziewczynm ktore korzystaja z takich propozycji. W tym kraju sa takie zarobki, ze nie da sie zyc.
gość 08.05.2017 13:47
Pewnie magda żuk jechała na taki turnus, coś poszło nie tak i dziewczyna stacila życie. Szkoda tak młodej osoby. Szkoda rodziny.
gość 08.05.2017 13:50
jestem wolna, samotna i biedna ale mi by nikt nie zapłacił, brzydka jestem :(
gość 08.05.2017 13:50
Wątpię w deklaracje tej " modelki"
gość 08.05.2017 13:52
gość: A ja nie dziwie sie dziewczynm ktore korzystaja z takich propozycji. W tym kraju sa takie zarobki, ze nie da sie zyc.
lepiej za kasę niż za darmo, mało to w Polsce dupodajek, które puszczą się za drinka? To już większy szacunek dla tych obrotnych, co łączą przyjemne z pożytecznym dzięki czemu za jeden taki kilkudniowy wyjazd mogą sobie zorganizować na nowo życie. Nie wińcie tych lasek, wińcie facetów, że seks jest nadal w cenie.
gość 08.05.2017 13:57
to wiadomo że nie powie tak jestem sexmodelką a tak naprawdę prostytutką
gość 08.05.2017 14:05
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
Nie muszą być starzy - wystarczy, że bogaty i tępy. Chce się pochwalić innym cebulakom wynajętą lalą i to wystarczy dla takiej panienki żeby mogła kilka razy w roku na fajne wakacje pojechać :)
gość 08.05.2017 14:07
gość: A ja nie dziwie sie dziewczynm ktore korzystaja z takich propozycji. W tym kraju sa takie zarobki, ze nie da sie zyc.
gość: lepiej za kasę niż za darmo, mało to w Polsce dupodajek, które puszczą się za drinka? To już większy szacunek dla tych obrotnych, co łączą przyjemne z pożytecznym dzięki czemu za jeden taki kilkudniowy wyjazd mogą sobie zorganizować na nowo życie. Nie wińcie tych lasek, wińcie facetów, że seks jest nadal w cenie.
Jakby baba nie dała to by facet nie miał ;) także nie róbcie z tych leniwych lasek jakiś bizneswomen :P
gość 08.05.2017 14:19
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
gość 08.05.2017 14:24
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
Do zawistnych - od razu dopiszę - czy wy myślicie, że relacje ze starszym facetem opierają się tylko na sexie ? bzdura, moj mezczyzna ma lat 50 i jest tak zajetym biznesmanem, ze czesto i gęsto nie ma czasu ani sily na sex.
gość 08.05.2017 14:26
gość: Katarzyna Piskorek, Justyna Gradek, Lily Marchel, Julia Dybowska. Pudelkowicze, czy wiecie czym zajmują się te damy?
Natalia,Roxana,Angelika...znane z afery dubajskiej tez zarabiają w ten sposób. Wystarczy spojrzeć na ich profile. Wiecznie na wakacjach,wszedzie cy...cki pokazują,sztuczne wielkie usta wydymają.
gość 08.05.2017 14:27
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
gość: Do zawistnych - od razu dopiszę - czy wy myślicie, że relacje ze starszym facetem opierają się tylko na sexie ? bzdura, moj mezczyzna ma lat 50 i jest tak zajetym biznesmanem, ze czesto i gęsto nie ma czasu ani sily na sex.
jej jacy wy ludzie jesteście prości w swoim myśleniu, to przeraża. Bogaty facet to typ samca alfa, który ma we krwi zapewnić kobiecie godne życie i rozpieczać ja! i nie robi tego dla łóżka, tylko dla zaspokojenia swojego ego! kiedy wy to pojmiecie w końcu ?!!!!! mój facet kocha kiedy jestem szczęśliwa, zadowolona, dlatego też ubóstwia sprawiać mi przyjemności od prezentów, samochodu po wakacje itp.
gość 08.05.2017 14:27
te wszystkie k..wy na ściankach..gdzie mizdrzą się jak kurwy spod latarni to nie... kobiety..tylko zwykle kurwiszony..zwykłe sciery
gość 08.05.2017 14:44
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
gość: Do zawistnych - od razu dopiszę - czy wy myślicie, że relacje ze starszym facetem opierają się tylko na sexie ? bzdura, moj mezczyzna ma lat 50 i jest tak zajetym biznesmanem, ze czesto i gęsto nie ma czasu ani sily na sex.
To Ty Sera tu piszesz?
gość 08.05.2017 14:49
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
gość: Do zawistnych - od razu dopiszę - czy wy myślicie, że relacje ze starszym facetem opierają się tylko na sexie ? bzdura, moj mezczyzna ma lat 50 i jest tak zajetym biznesmanem, ze czesto i gęsto nie ma czasu ani sily na sex.
Utrzymanki się tłumaczą :D
gość 08.05.2017 14:51
Oj zna Sylwia panienki, które na du.pie zarabiają, bo stolica niestety przyciąga takie cichodaje.
xxx 08.05.2017 15:03
Ile 60 tys za jedna modelke. Chyba kogos poje......... za tyle kasy to na dyskotekach 2 lata dupczenia.:))))).
gość 08.05.2017 15:20
kto to?
gość 08.05.2017 15:31
zenujace ale wary dla kogo zrobione i cala reszta?szmaty
gość 08.05.2017 15:50
Tylko ja slyszalam o niej zupelnie wlasnie cos odwrotnego... Cala warszawa rowniez, jakos jej kolezanki po fachu tez by mialy wiele do powiedzenia na temat jej wyjazdow wlasnie ;) teraz przefarbowala i obciela wlosy, inaczej sie ubiera, inaczej maluje i aspiruje do pozostania aktorka. jednak przypomnijmy sobie jak wczesniej wygladala i co soba reprezentowala
gość 08.05.2017 16:09
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: no tak facet to moze sie kur... a kobieta to juz nie. ale wy jestescie obludni i szowinistycznyni! nie byloby wsrod kobiet kur,... gdyby nie mezczyni kur...
serio,kobiety powinny być mądrzejsze od facetów korzystających z ich usług którym bliżej do zwierząt,jak dla mnie to on i ona są siebie warci.
gość 08.05.2017 17:35
Za 60 koła mogę przyjąć kilka klocków na klatę....
gość 08.05.2017 18:10
Monika Pietrasinska.. jest jeszce na Stronie z Dubaju na Escort...Natalia Siwieć.. Julia Dybowska..rajzuje tylko ;) i kto jeszcze ? Ten Temat już był.. nawet żadnej szkoły nic nie pokończyły... a wszystkie chcą tak wyglądać i być jak te "modelki"
Oko 08.05.2017 18:52
Byłem pare razy w Dubaju i widziałem wielokrotnie podkreślam wielokrotnie co robią tam ładne dziewczyny z Polski, Rosji i innych krajów. Miałem sąsiada z kataru który mieszkał obok w apartamencie - co wieczór przyprowadzal 1-4 Polki lub Rosjanki na zabawę. Często siedziałem na dole w hotelu tzw. Biznesowym bo w pokojach było za słabe wi-fi - od 23 tylko podjeżdżały limuzyny z Panienkami - wyglądającymi jak modelki i ciapatymi. Warto sie wybrać i zobacYc zanim pozwolicie córce być modelka.
szczęśliwa mężatka 08.05.2017 19:02
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
A TOBIE ŻAL DUPĘ ŚCISKA!! ZRESZTĄ JEŚLI SIĘ KUR..IĄ TO Z MĘSKIMI TAKIMI SAMYMI KUR..AMI, WIĘC SĄ SIEBIE WARCI!! A TAK WOGLE MAMY RÓWNOUPRAWNIENIE WIEC FACETOM WOLNO ZDRADZAĆ ŻONY, MIEĆ KOCHANKI TO KOBIETY RÓWNIEŻ NIECH KORZYSTAJĄ Z ŻYCIA,A CO!! JAK DURNI FACECI JESZCZE IM PŁACĄ TAAAKĄ KASĘ, ŁOOO MATKO, INO KORZYSTAĆ!
gość 08.05.2017 19:38
Dubaj jak nic.
gość 08.05.2017 20:16
gość: każda twierdzi, że nie jest sex modelką escort girls , a prawda jest taka , że co druga qrwi się dla kasy - takich lasek jest więc3j niż normalnych uczciwie zarabiających
gość: jak nie qrwią się za granicami to znajdują sobie bogatych , starych jeleni w kraju i stają się utrzymankami bogatych starych żonatych oblechów to norma - każda z nich ma sponsora i to nie qrestwo?
gość: Skąd tyle nienawiści ? hmm? zazdrość ? ci jak ich nazwałaś starzy jelenie wybierają piekne wykształcone kobiety, o które dbają znacznie lepiej niż o żony, które są mdłe i mało interesujące ;) żyć nie umierać :) każdy zyje według swoich norm, jeśli mężczyzna lubi rozpieszczać to nie ma w tym nic złego :) grunt, że dwie strony są zadowlone, a panowie ok 50 stki to na ogól mega pociągający mezczyzni z pasjami !! mnie nie zadowala życie za 3 tysiace miesiącznie, co to za życie ? .......pozdrawiam!!
gość: Do zawistnych - od razu dopiszę - czy wy myślicie, że relacje ze starszym facetem opierają się tylko na sexie ? bzdura, moj mezczyzna ma lat 50 i jest tak zajetym biznesmanem, ze czesto i gęsto nie ma czasu ani sily na sex.
gość: Utrzymanki się tłumaczą :D
one się nie tłumaczą tylko próbują uzmysłowić takim ciemnotom jak ty jaka jest rzeczywistość i to się tyczy nie tylko kobiet ale mężczyzn również, jeśli jest piękna i niegłupia to czemu ma nie korzystać z co dało jej życie, jej dupa- jej sprawa, jego fi*t i portfel -jego sprawa, zresztą facetów utrzymanków też jest już jak grzybów po deszczu i jakoś nikogo to nie bulwersuje - hipokryci ;)
gość 08.05.2017 21:14
A sesja w Pejboju to ekskuzywny job
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji