Dziś w Pudelek Show: Maffashion opowiada o swojej depresji

Już dziś o godzinie 22:00 pierwszy w tym tygodniu program Pudelek Show. Małgorzata Tomaszewska razem z naszym redakcyjnym ekspertem, Łukaszem Zającem, przedstawią Wam najpikantniejsze i najnowsze szczegóły z życia polskich gwiazd i celebrytów.

Specjalnie dla Was opowiemy o tajemniczej rance Kayah z mężem Katarzyny Figury, Kaiem Schoenhalsem. Przypomnijmy, że od pięciu lat Kai nie chce dać rozwodu aktorce. Jego matka stwierdziła, że syn jest niebezpiecznym psychopatą, socjopatą i manipulatorem. Opowiemy również o ostatnim wyznaniu Maffashion, która na Snapchacie o depresji.

Zobaczcie naszą wersję Karoliny Korwin Piotrowskiej w zapowiedzi Z Ust Do Ust.

Premierowe odcinki Pudelek Show oglądaj w każdy poniedziałek, wtorek i środę o godz. 22. Przegapiłeś? Włącz telewizor o godz. 18.10 we wtorek, środę i czwartek. W sobotę godzina z Pudelek Show od 16.

Włącz Telewizję WP! Jesteśmy dostępni w sieciach telewizji naziemnej i kablowych. UPC: kanał 158 lub 116. VECTRA: kanał 194. TOYA: kanał 17. NETIA: kanał 29. INEA: kanał 28.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (33)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 34
gość 27.03.2017 17:24
Ooooojaaaa nono Leceem i włączę XD
gość 27.03.2017 21:42
Kto cię chce oglądać.....dziewczyno!!!
gość 27.03.2017 21:44
juz bylo ..film jej sie chyba urwal .....
gość 27.03.2017 21:52
Zainwestujcie w edytora tekstów, bo wstyd.
gość 27.03.2017 21:53
Pokolenie wychowane na social media wchodzi w doroslosc. I co? Musza uciekac w antydepresanty, narkotyki, maja depresje.., Trzeba bylo cwiczyc swoje emocje podczas zabaw ze znajomymi na podworku a nie siedziec na FB! Teraz za pozno! To ciamajdy zyciowe podatne na kontrolowanie
gość 27.03.2017 21:54
Dodaj jeszczen ze bylas zgwalcona w dziecinstwie i moze ze sto lajkow dostaniesz. Ponoc jak sie pisze ze przez dziadka to mozna nawet wydoic i ze 150.
gość 27.03.2017 21:57
Co za tępaki jej słuchają ....
gość 27.03.2017 21:59
Korwin lepiej zadbaj o siebie, znajdz parterke i przestan ziac jadem. Dwulicowa kukla
gość 27.03.2017 22:06
"Opowiemy również o ostatnim wyznaniu Maffashion, która na Snapchacie o depresji."....
gość 27.03.2017 22:12
Nie promujecie tego pustaka...ps. Na smakach można zobaczyć jej zadufanie i pustote polecam
gość 27.03.2017 22:17
A kogo to obchodzi w ogóle... ludzie mają gorsze problemy kobito!
gość 27.03.2017 22:18
Teraz gada o depresji, a 3 miesiące temu namawiał mnie na głebokiego perwersyjnego anala
gość 27.03.2017 22:20
Ktos ogląda to całe pudelek show?
gość 27.03.2017 22:24
ha ha
gość 27.03.2017 22:32
i gdzie to nagranie? czizas..
dtatdtdt 27.03.2017 22:36
nosz kurde,co jeszcze? nie mam ochoty na te wymiociny!
gość 27.03.2017 22:51
Na depresję umiera co roku więcej osób niz na cukrzycę aids i wypadkach samochodowych razem. Takie zabawne?
gość 27.03.2017 22:54
żebyś ty dziewczyno wiedziała co to jest depresja ,,,,
flora 27.03.2017 22:57
swinie jeatescie. nie jestem jej fanka ale.moze miala depresje.dlaczego polacy musza zawsze obgadywac docinac krytykowac...to jakie polskie!viesze sie ze nie zyje w tym kraju!
gość 27.03.2017 22:58
W dupie mamy pudelek show.
gość 27.03.2017 23:34
Tani lans na wszysrkim
gość 27.03.2017 23:39
Żałosny ten wasz program
gość 27.03.2017 23:41
Co do maff, to może pokażecie jej dzisiejsze snapy z Mediolanu? Jest twarzą w kampanii GUESS. Napiszcie o sukcesach, a nie oddajecie wyrwane z kontekstu wypowiedzi tej dziewczyny
gość 28.03.2017 00:12
Czy płacą jej za promowanie depresji ???
gość 28.03.2017 00:27
Redakcja debili...
gość 28.03.2017 00:30
Ten gość, co wymachuje palcem że niby na ciś zaprasza. A wcześniej się drapie, i nie wiadomo gdzie wcześniej ... to on redaguje te dukanki pudlowe?? Nie wstyd?
gość 28.03.2017 04:05
Dokladnie
gość 28.03.2017 07:32
Etfsdswdeetwuehduh4dtrgeheh gehdgeys
gość 28.03.2017 08:42
Maffasion
gość 28.03.2017 09:04
Maff wyjechała do Warszawy i jej przeszła depresja... co ona o tym wie;/
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 34
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji