Dziś Sejm debatuje o pigułce "dzień po". Kobiety już protestują! "Minister Radziwiłł ma Polki za idiotki. Mamy dość pogardy!"

W Sejmie dziś odbędzie się debata dotycząca tzw. antykoncepcji awaryjnej, w tym tabletki "dzień po". Przypomnijmy, że wedle obowiązującego prawa, piętnastolatki mogą uprawiać seks, ale nie mogą odwiedzić ginekologa ani uzyskać recepty na ową antykoncepcję bez zgody rodziców. Zanim Prawo i Sprawiedliwość przejęło władzę, od 2015 roku preparat Elle One był dostępny bez recepty dla osób, które ukończyły 15. rok życia. Powrotu do takiego stanu chce wielu obywateli, którzy zorganizowali wczoraj pod Sejmem demonstrację pod hasłem "Prawa kobiet bez recepty!".

Po tym, jak próbowali przeforsować brutalny, barbarzyński projekt zaostrzający ustawę antyaborcyjną, przyszedł czas na ograniczanie nam dostępu do antykoncepcji - mówiła Agnieszka Dziemianowicz-Bąk z partii Razem. Prawo i Sprawiedliwość pokazuje, że darzy kobiety głęboką pogardą. Trzeba sobie powiedzieć jasno, minister Radziwiłł ma Polki za idiotki. Usłyszeliśmy od niego, że młode kobiety nadużywają antykoncepcji awaryjnej, że Polki połykają tabletkę dzień po kilka razy w roku. To bzdura, żadna kobieta nie traktuje jej jak cukierka. Mamy dosyć pogardy i obrażania naszej inteligencji. Nie jesteśmy głupie i nie jesteśmy idiotkami za jakie ma nas minister Radziwiłł.

Zobaczcie, co się działo wczoraj pod Sejmem.

Przypomnijmy: Minister zdrowia o tabletce "dzień po": "Nie przepisałbym jej pacjentce. NAWET ZGWAŁCONEJ!"

Źródło: TVN24/x-news

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (234)

gość 10.05.2017 09:43
gosc: masakra co sie dzieje w polsce. ciesze sie ze mama zdecydowala sie wyjechac z polski lata temu i zabrac mnie ze soba... #zbawienie
Ty się ciesz że cię urodziła.
gość 10.05.2017 09:43
Nie ma nic gorszego niż skrajnie konserwatywny rząd :/
gość 10.05.2017 09:43
gość: Popieprzeni ludzie, najpierw chca kasy na in vitro aby zachodzic w ciaze bo tacy biedni ojej a z drugiej strony chca sobie dowolnie ta ciaza dysponowac? To albo chcecie i dowolnosc albo chcecie aby panstwo sprawialo opieke. Ad dzieckiem od poczecia, chcecie kasy opieki darmowej ginekologa i zasilkow i uj wie co a z drugiej strony chcecie dowolnie przerywac ciaze jak wam sie podoba te baby to zwyrole zwykle szmaty
Nie rozumiem czego nie rozumiesz. Jedni chcą in vitro, inni pigułki po. Dlaczego uważasz, ze to są ci sami ludzie.
gość 10.05.2017 09:44
gość: Niedługo zakażą tabletek antykoncepcyjnych i prezerwatyw, bo to przecież samo zło! Ludzie, przy następnych wyborach do urn! Nie mówcie, że nie ma na kogo głosować - na wszystkich tylko nie na durny PIS!!! Nie chcę żyć w czasach gdzie będzie gorzej niż w średniowieczu!
Zgadzam się w 100% to nasza wina bo nie chciało się iść na wybory ale w najgorszych snach nie myślałam, że Pis będzie miał większość parlamentarną. Następne wybory obowiązkowo do urn kazdy lepszy niż pis
gość 10.05.2017 09:44
za dużo zmian ale tylko ograniczające kobity,,,,,,dlaczego ? jestem za PIs ale to mi się nie podoba, nigdy tej pigułki nie używałam nikt nie będzie jej nadużywał i niszczył sobie zdrowia, ale kobieta powinna mieć wybór, nie wszystkich zmusicie do rodzenia
gość 10.05.2017 09:45
gość: Średniowiecze w natarciu
Znaczy się kto? te opętane pod Sejmem?
gość 10.05.2017 09:45
Niech faceci rodzą dzieci z gwałtów
gość 10.05.2017 09:46
Jestem aptekarką i klauzula sumienia nie pozwala mi sprzedawać pigułek na potencję!
gość 10.05.2017 09:47
gosc: masakra co sie dzieje w polsce. ciesze sie ze mama zdecydowala sie wyjechac z polski lata temu i zabrac mnie ze soba... #zbawienie
gość: Ty się ciesz że cię urodziła.
Jakby się nie urodziła to by nigdy o tym nie wiedziała, więc nie mogłaby się smucić. Dlaczego ludzie, którzy nie mają pojęci o biologii tak łatwo dają sobie wmówić, że zygoty czują i myślą, a nienarodzone płody żałują, że się nie urodziły?
gość 10.05.2017 09:47
pisN ZA WSZELKĄ CENĘ CHCE ZALUDNIĆ KRAJ ZMUSZAJĄC WSZYSTKIE DO RODZENIA,
gość 10.05.2017 09:51
Szanowac dupy glupie baby a tabletka nie bedzie potrzebna
gość 10.05.2017 09:51
dlaczego ma być dostęp do pigułki ale przez lekarza trzeba się do tego lekarza dostać, wyczekać w kolejce i kupić jak mieszka na zadupiu to cały dzień z głowy o ile się dostanie do lekarza bo z tym też różnie
gość 10.05.2017 09:54
Bożi: Pomyśl przed! Jesteś inteligentna!
A slyszales kiedys o peknietej/zsunietej prezerwatywie? O gwalcie?
Aga 10.05.2017 09:54
Odsunac tych oszolomow od wladzy!!!!
gość 10.05.2017 09:55
Kobiety nie są niewolnicami seksualnymi pozbawionymi własnej świadomości!
gość 10.05.2017 09:55
PiS i pokrewne chcą walczyć o prawa obywatela od samego poczęcia. Ale chwila. Obywatelstwo zostaje nadane dopiero po porodzie. Niestety w Polsce nadawane obywatelstwo jest przez prawo krwi, chyba jak w większości krajów Europejskich. To daje takim fanatykom jakieś podstawy, do zarządzania naszymi macicami i zmuszanie do rodzenia Polaków, nawet jeżeli w zamyśle nie chciałybyśmy wychowywać dziecka w tej kulturze. Jedyną opcją jest żądać prawa ziemi, na szczeblu "oświeconej europy". Wtedy żadne kaczory nie będą mogły uzurpować sobie prawa do mojej suwerennej macicy, bo póki dziecko nie wyjdzie z mojej pochwy - nie ma obywatelstwa, więc krajowe prawa go nie obowiązują i to ode mnie, jako kobiety ciężarnej zależy los tego, co we mnie.
gość 10.05.2017 09:56
gość 👤 : niech się zajmą lepiej pigułkami gwałtów !!! a nie ograniczeniami dzień po ... nikt nie będzie im rodził dzieci z gwałtów ! a gwałcicieli KASTROWAĆ !!!
vbn: To pigulki gwaltu sa w aptekach???. oooo to niewiedzialem.
gość: A kto pisze że są w aptekach? Czytać ze zrozumieniem uczą w szkole podstawowej. Do szkoły!
POrownywanie rzeczy dozwolonej i szeroko dostepnej z substancja zakazana jest glupota. Sam do szkoly.
gość 10.05.2017 09:58
gość: dlaczego ma być dostęp do pigułki ale przez lekarza trzeba się do tego lekarza dostać, wyczekać w kolejce i kupić jak mieszka na zadupiu to cały dzień z głowy o ile się dostanie do lekarza bo z tym też różnie
przeciez o to im chodzi...a jeszcze nawet jak trafisz do lekarza to nei wiadomo czy ch*j ci wypisze i stracisz czas kase a tu sie kazd minuta liczy ale i m wlasnie o to chodzi.
gość 10.05.2017 10:00
Naprawdę kogoś tak bardzo interesuje kto i w jakich ilościach je te tabletki? Jestem dorosła i robię co chcę, nikomu krzywdy nie robię, jeśli zaszkodzę to tylko sobie! Dziwi mnie, że ludzie zgadzają się na operacje i zabiegi, przyjmują leki od lekarzy, które mają milion skutków ubocznych i nie mają problemu. To tylko chęć ograniczania praw kobiet i karanie je za to, ze uprawiają seks, tabletka po to nie tabletka aborcyjna jeśli do zapłodnienia i tak doszło to zarodkowi nic się nie dzieje! Antykoncepcja też może zawieść i nikt nie ma nakazywać rodzenia dzieci, bo tak. Co do lekarzy to albo nauka albo religia.
gość 10.05.2017 10:00
Ta pigułka będzie służyć rozpowszechnianiu kurestwa .myślące .inteligentne .szanujące się kobieyy tego nie potrzebują
gość 10.05.2017 10:00
gość: dlaczego ma być dostęp do pigułki ale przez lekarza trzeba się do tego lekarza dostać, wyczekać w kolejce i kupić jak mieszka na zadupiu to cały dzień z głowy o ile się dostanie do lekarza bo z tym też różnie
lepiej cały dzień niż całe życie ;) no niestety, to jest tabletka hormonalna, tu nie chodzi o podważanie inteligencji kobiet, no ale nie każda jest przecież po medycynie. Przy niektórych zaburzeniach hormonalnych lepiej skonsultować się z lekarzem. Dorosła kobieta pewnie by to zrobiła, no ale nastolatka? Mniejsza z tym, nie jestem za tym, żeby ograniczać dostęp. Wyznaję zasadę, że jak ktoś chce się truć, to niech się truje i trzeba pozwolić ludziom kupować wszystko co chcą bez recepty. Sorry, ale nawet głupie tabletki blokujące błędnik na chorobę morską są na receptę.
gość 10.05.2017 10:01
gość 👤 : niech się zajmą lepiej pigułkami gwałtów !!! a nie ograniczeniami dzień po ... nikt nie będzie im rodził dzieci z gwałtów ! a gwałcicieli KASTROWAĆ !!!
gość: Właśnie pigułki gwałtu będą im na rękę, bo jak zmienią prawo antyaborcyjne, to dzieci gwałcicieli będą się rodzić, bo nie będzie kobieta mogła legalnie usunąć takiej ciąży. Niedługo jeszcze zaczną płacić kasę gwałcicielom od każdej zapłodnionej ofiary.
Kobiety przez PiS są traktowane jak szma..,które mają rodzić,nie gadać i robić to co PiS chce.Średniowiecze ! Czemu kobiety nie mają pretensje do swoich partnerów którzy zamiast używać kondona każą im brać szkodliwe pigułki? Czemu PiS nie zrobi tabletek na potencję na receptę?! Facet by zobaczył. Proszę zająć się pedofilami kościelnymi -chore !
vvv 10.05.2017 10:01
gość 👤 : niech się zajmą lepiej pigułkami gwałtów !!! a nie ograniczeniami dzień po ... nikt nie będzie im rodził dzieci z gwałtów ! a gwałcicieli KASTROWAĆ !!!
vbn: To pigulki gwaltu sa w aptekach???. oooo to niewiedzialem.
gość: A kto pisze że są w aptekach? Czytać ze zrozumieniem uczą w szkole podstawowej. Do szkoły!
Zawsze myslalem ze antykoncepcja polega na ochronie przed i w trakcie stosunku. Ale po fakcie zaplodnienia to raczej juz nie jest antykoncepcja. A te panie sie wypowiadaja o ograniczeniu antykoncepcij. Ktos tu leminguje.
vvv 10.05.2017 10:02
Zawsze myslalem ze antykoncepcja polega na ochronie przed i w trakcie stosunku. Ale po fakcie zaplodnienia to raczej juz nie jest antykoncepcja. A te panie sie wypowiadaja o ograniczeniu antykoncepcij. Ktos tu leminguje.
gość 10.05.2017 10:02
xxx: Jestescie idiotkami bo niepotraficie sie zabezpieczyc. Tylko pigulki po fakcie wam w glowie i aborcje. Pierw ruscie glowa a potem dupa.
powiedz to swojej matce, bo się idiotka zapomniała zabezpieczyć przed urodzeniem ciebie
gość 10.05.2017 10:02
gość: Ta pigułka będzie służyć rozpowszechnianiu kurestwa .myślące .inteligentne .szanujące się kobieyy tego nie potrzebują
kurewstwo jest powszechne, było i będzie. Jest popyt - jest podaż. To nie w pigułce tkwi problem, tylko w waszych penisach.
gość 10.05.2017 10:03
Ludzie przecież za PO te tabletki też były na receptę
gość 10.05.2017 10:04
gość: Ta pigułka będzie służyć rozpowszechnianiu kurestwa .myślące .inteligentne .szanujące się kobieyy tego nie potrzebują
kto to jest szanująca się kobieta? zakonnica czy dziesiąta żona imama? i co to jest szacunekwobec kobiety, czy to samo co wobec mężczyzny? nie rozumiem twego toku myślenia
gość 10.05.2017 10:05
Dzieki PiS!!! Jesli bedzie zakaz tabletek i aborcji zaglosuje na was w przyszlosci!!! Precz z ciemnogrodem!! Aborcja byla legalna w sredniowieczu! A jesli komus imponuje nowoczesna europa hehe to wypad z kraju!!!
Polka 10.05.2017 10:05
Precz z pis sekta złodziejami na kobietach się przyjedziecie pisiaki
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji